Vraag

wijzigen niet mogelijk

  • 22 November 2020
  • 31 reacties
  • 411 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @Hwau28!

Ik zie inderdaad staan dat je in november ook geprobeerd hebt de Extra Snelheid uit te zetten. Dat is toen niet goed gegaan dus mooi dat het nu wel gelukt is! Ik heb € 27,- vergoed voor je (3 maanden x 8,99 euro). Dit wordt verrekend op de eerstvolgende factuur of de factuur daarna. Ik hoop dat je het eens bent met deze oplossing. :blush:

Bedankt nu de rest nog

Goedenavond ik kan weer niet wisselen van Plus pakket naar Espn weer in het tv menu “in behandeling dit kan 10 minuten duren” het duurt al 2 weken 

dit is de 2e keer al eton heeft het ook 2 manden geduurd voor het opgelost was

Ik heb het plus pakket uit gezet via de site in mijn KPN maar kan het gratis espn pakket niet toevoegen 

  

Goedenavond ik kan weer niet wisselen van Plus pakket naar Espn weer in het tv menu “in behandeling dit kan 10 minuten duren” het duurt al 2 weken 

dit is de 2e keer al eton heeft het ook 2 manden geduurd voor het opgelost was

Ik heb het plus pakket uit gezet via de site in mijn KPN maar kan het gratis espn pakket niet toevoegen 

  

Hallo @Hwau28 , die betreffende melding staat ook al maanden in mijn menu. Gewoon even bellen met 0800 0402 en zij maken het voor je in orde.

 

hoe kan dat nou ik heb al maanden glasvezel 

hoe kan dat nou ik heb al maanden glasvezel 

Hallo @Hwau28 , die melding heeft niets et glasvezel te maken of een lopende wijziging.

Voordat er bij mij een wijziging in gang gezet werd had ik die melding ook al.

Er zit ergens in de systemen van KPN iets niet goed.