Sticky

Alles over Spotify Family bij KPN!

  • 5 juli 2018
  • 528 reacties
  • 71467 keer bekeken


Toon eerste bericht

528 reacties

Reputatie 7
Badge +18
@Michael2512 Zoals je ziet heb ik je vraag naar het centrale topic verplaatst. Hier is alles te lezen. Mocht je daarna nog vragen hebben, stel ze gerust! Ik help je graag verder.
Wij hebben spotify familie me familie uitgenodigd en die komen binnen op de mail. We klikken op accepteren en verder gebeurt er niks!!! En nu??

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +17
@Lizziepris Wat vreemd dat het niet lukt om op het linkje te klikken. Heb je het al geprobeerd vanaf een ander apparaat of via andere internetbrowser?
Ik bel net de helpdesk om een medewerker een vraag te stelen over het omschakelen van spotify premium naar spotify family wordt automatisch de lijn verbroken en krijg ik een link per sms doorgestuurd waar ik het antwoord op mijn vraag niet kan vinden.......

Geen probleem, probeer ik het via dit forum.
Zou iemand mij kunnen uitleggen HOE ik eerst mijn spotify premium account bij KPN moet opzeggen en HOE ik dan vervolgens een family account kan aanmaken?

Dank alvast en vriendelijke groet,

Gijs

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +27
Ha @EvelienK, welkom terug! Wat jammer om te lezen dat je niet geholpen bent via de telefoon. Het forum is een toffe plek om je vraag te stellen, maar het moet niet zo zijn dat je geen andere keuze hebt 😉. Heb je Spotify Premium via ons of via Spotify zelf? Als je het via ons hebt, kan je gewoon via MijnKPN Spotify Family aanvragen. Dat wordt dan automatisch omgezet. Niet eerst Premium stopzetten en dan Family aanvragen.

Family kan je echter alleen aanvragen als je onze huidige vaste abonnementen afneemt. Mocht je nog een oudere afnemen, zou je eerst over moeten gaan. Mocht je er niet uitkomen, vul je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt en we helpen je graag verder.
Ik kan op het moment mijn KPN abo verlengen. Ik heb momenteel 1 mobiel abo KPN en 1 mobiel+internet&bellen van Telfort.

In mijn huidige abo van KPN heb ik ook spotify premium, nu wil ik eigenlijk spotify family, is dit mogelijk?
Badge
Hi, ik heb spotify premium via KPN en sinds 1 juli op mijn nieuwe adres spotify family. Ik lees dat dit automatisch omgezet wordt, echter als ik inlog op spotify.com zie ik niet dat ik een family account heb, kan dus ook geen accounts toevoegen. Hoe zit dit?

grt Astrid
Reputatie 7
Badge +27
Goedemorgen @johan79, @Turnh001, welkom! Ik heb jullie losse berichten samengevoegd met dit verzameltopic over Spotify Family.

Johan: Je kunt in het startbericht van dit topic meer lezen over hoe Spotify Family via KPN werkt. Ik kan je in ieder geval aangeven dat Family niet mogelijk is bij een mobiel abonnement van ons, Het kan alleen bij een vast abonnement van KPN. Telfort biedt deze mogelijkheid niet. Als je dit dan ook graag zou willen, wellicht is overstappen van Telfort naar KPN een optie :)


Astrid: Het automatisch omzetten van Premium naar Family gebeurt alleen als je voorheen Spotify Premium had bij je vaste abonnement en dit dan omgezet wordt naar Family. Als het echter ging om de inbegrepen variant van Spotify Premium (versus de betaalde losse optie) gebeurt dit niet altijd. Als je Premium had bij mobiel en nu Family bij vast moet je dit handmatig doen. Ik die dat je jouw gegevens al ingevuld hebt, dank daarvoor. Ik heb dan ook gelijk gekeken wat er aan de hand is.

Ik zie dat het inderdaad bij jou niet automatisch is gegaan. Je moet zelf dan de Family nog activeren. De code daarvoor is op 29 mei verstuurd naar het mailadres dat je hier op het forum ook gebruikt. Als je Spotify account op dit moment Free is, dan kun je op deze pagina de code invullen en de stappen volgen om je bestaande account om te zetten. Heb je de code niet meer, geef het aan, dan stuur ik hem opnieuw.
Badge
Ik heb de code, echter mijn sptify account is niet “Free” maar premium. Ik denk dat deze eerst door KPN op free gezet moet worden
Dag Erik,

Maar KPN en Telfort zijn nu toch samen.......
Reputatie 7
Badge +17
@Turnh001 Zou je in een privébericht willen aangeven om welke Spotify Premium account gaan, dan kan ik het voor je nakijken.

@johan79 Op dit moment is dat nog niet het geval. De Telfort diensten gaan in fasen over naar KPN, tussen nu en 2020.
Als ik nu overstap wordt de spotify family wel heel erg duur....
Ik heb in verleden een premium abbo gehad. Die heb ik toen stop gezet.
nu hebben we een familyaccount aangevraagd via kpn. Mn dochter is beheerder mn man kan gewoon mee doen. Maae bij blijft ie aangeven je abbonement is gekoppeld aan onze partner van kpn. Benader kpn voor je vragen.
Bij mn spotify account staat dus wel premim bij.
maar ik ben niet lid van family account. Heb al 4 x gechat met klantenservice kpn en die zeggen ik heb geen premium account.
wie weet de oplossing? Kan het account ook niet wissen omdat ie gekoppeld staat aan hun partner van kpn🙄



Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Wat voor een abonnement(en) heb je bij KPN lopen?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Ik heb het denk ik al gevonden🙄.
zorgeloos kpn heb ik en toen ik contract bekeek zag ik dat premium erbij inzit?



Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Maar spotify staat niet aan en dat snap ik niet



Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Precies, dat dacht ik al, vandaar ook mijn vraag.
Wat een enorme prijs overigens voor dat abonnement.
€45,- voor onbeperkt bellen en 10GB data.
Dat kan een heel stuk goedkoper.


Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
@Lizziepris Wat vreemd dat het niet lukt om op het linkje te klikken. Heb je het al geprobeerd vanaf een ander apparaat of via andere internetbrowser?
Ja heb ik ook geprobeerd.
ik weet niet wat ik moet doen nu. En via de chat van kpn kunnen ze me ook niet helpen.

En wjb? Ik heb bij mediamarkt verlengt. Vind ook duur abbo maar zit een telefoon bij in. Volgende x neem ik gewoon simonly.
Reputatie 7
Badge +27
@Anniev83, welkom! Wat gek dit! Jij hebt hetzelfde abonnement als ik: daar zit Spotify Premium niet automatisch bij. Het lijkt me dan ook niet aan te staan, maar ik wil er toch even induiken voor je. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Wil je onder 'persoonlijke opmerkingen' even zetten om welke gebruikersnaam het gaat? Dan kan ik dat meteen vergelijken. Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt 🙂.
Volgens mij is het gelukt alleen klantnummer weet ik zo niet
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Anniev83, het blijft nog even een mysterie. Spotify Premium is geen onderdeel van het Zorgeloos Standaard abonnement. Kun je jouw Spotify gebruikersnaam nog toevoegen aan je profiel bij "Persoonlijke opmerkingen"? Daarmee kunnen we achterhalen aan welk KPN abonnement dit zit gekoppeld, of dat er iets mis is gegaan bij het stopzetten van Spotify Premium.
Heb op de pagina mn account toegevoegd
Enige tijd geleden heb ik Spotify Family aangeschaft, ik ben al enige tijd bezig om dit werkend te krijgen. Nu is het zo dat de mail is verstuurd en dat ik een uitnodiging krijg om deel te nemen. Helaas krijg ik foutcode 603 als ik mijn gegevens heb ingevuld. Wat te doen?

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +28
Dank, Annie! Vreemde situatie. Spotify Premium is in 2016 beëindigd van jouw abonnement. Zo lijkt het in ieder geval, de betaling blijkt tot de dag van vandaag nog door te lopen. Dan doel ik op de betaling tussen KPN en Spotify, jij betaalt er niet meer voor.

We werken samen met een bedrijf dat de betaling/activatiecodes voor Spotify regelt. Ik neem contact met hun op en verzoek hun de koppeling te verwijderen, zodat je alsnog gebruik kunt maken van Spotify Family. Wanneer ik reactie heb laat ik het weten!
Oh super bedankt.
ik snapte er al niks van en kpn kwam er via de chat ook niet achter wat er nu precies fout is gegaan. Hartelijk bedankt.
ik wacht het af.

Reageer