Alles over Spotify Family bij KPN!

Alles over Spotify Family bij KPN!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1432 reacties

Ik heb mijn abonnement gewijzigd van Spotify Premium naar Family. Ik heb al een internet Hussel, daar zit de Spotify dienst bij. In de KPN app staat mijn abonnement nu op Spotify Family, maar bij Spotify blijft mijn abonnement op Premium staan. Wat kan ik doen?

Vriendelijke groet. 

Admin: Reactie samengevoegd met algemeen topic over Spotify Family

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @JP24, we hebben je reactie even verplaatst naar dit verzameltopic. In het startbericht kun je hier alles over vinden.

  • Als je al Spotify Premium bij KPN hebt hoef je niets te doen, het account wordt automatisch omgezet naar Family

Prima, bedankt Thomas

Ja dat familie had ik wel gezien, maar kost 3 euro per maand extra. Duo was iets goedkoper, en moet nu dus voor 6 afnemen terwijl we met 2 zijn.

 

kan dat niet anders?

Reputatie 7
Badge +19

Helaas @Mark van Loon, Duo is bij ons geen optie. Als je echt maar 2 licenties nodig bent, is Familie wellicht zonde van het geld. Dan zal je bij Spotify zelf Duo moeten afnemen. We hebben ook geen plannen om Duo aan te gaan bieden naast Premium en Family. 

Dit meen je niet, echt net alles om gezet. Want moest eerst immers uitloggen en men abonnement opzeggen om dit via KPN te kunnen doen. En nadien dus weer via KPN opnieuw een abonnement afsluiten.

Dit was ook een van de redenen om juist bij KPN te gaan, zodat alles bij elkaar zat en we hier voordeel uit haalden. Vind dit toch wel een gemist kans eigenlijk.

Reputatie 7
Badge +17

Mededeling: Per 17-05-2022 is dit topic gesloten. Je kunt jouw vraag niet meer hieronder stellen.

 

Voor vragen over Spotify bij KPN verwijzen we je naar onze Kennisbank:

​​​​In dit artikel lees je hoe je Spotify bij KPN aanvraagt, hoe je Spotify activeert en meer. Kijk daarom eerst of je hiermee jouw vraag kunt beantwoorden.

 

Lukt dit niet? Maak dan een nieuw topic aan.

Vergeet daarbij niet om je forumprofiel aan te vullen met gegevens: postcode, huisnummer, geboortedatum, mobiele nummer(s) en klantnummer(s). Mobiele nummers kan je kwijt onder ‘Persoonlijke opmerkingen'. Alleen jij en KPN moderators kunnen deze gegevens inzien.