Alles over Spotify Family bij KPN!

Alles over Spotify Family bij KPN!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1432 reacties

Reputatie 7
Badge +30

@Gertensing, je krijgt niet specifiek korting op Spotify. Je krijgt €5 entertainmentkorting zolang je een Husselabonnement én een mobiel abonnement hebt met in je thuisabonnement minimaal één van de entertainmentopties waar de korting voor geldt actief. Die opties zijn Spotify Premium, Spotify Family, Netflix, Film1, ESPN. Zolang je een van deze actief hebt, krijg je de korting. Het maakt dan niet uit welke van deze opties je actief hebt. Heb je meerdere actief, dan krijg je wel maar één keer de €5 entertainmentkorting.

Goedemorgen,

 

Ik heb vorige week mijn Premium account omgezet naar family. 

Alleen in mijn spotify app staat mijn account nu op free. Ik heb al opnieuw uit en ingelogd. Het is wel het juiste e-mail adres want mijn lijsten staan er nog wel in. Ook met onze andere e-mail adressen geprobeerd maar ook dan is het een free account.

Wat doen wij verkeerd?

 

Met vriendelijke groet,

 

Karin de Waardt

 

Admin: samengevoegd met Spotify Family topic

Reputatie 7
Badge +17

@Karindewaardt Heb je Spotify Family al wel geactiveerd? Het klinkt namelijk alsof je dit nog niet hebt gedaan. Je kunt Spotify hier activeren.

Yes, bedankt. Hij was nog niet geactiveerd.

 

Ik heb jullie instructies gevolgd en heb mijn Spotify abonnement naar Fred omgezet. Vervolgens heb ik bij KPN Spotify familie via KPN geactiveerd. Ik blijf nu echter spotify Free in mijn app’s en spotify accounts zien. Hoe kan dit weer snel naar familie worden omgezet?

Hoe wordt de koppeling van KPN naar mijn spotify account gemaakt?

De antwoorden die ik terug vind op dit forum leiden niet tot een work around….

*Admin: samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

@RonnieT Ik heb je vraag even naar dit topic gesleept. In dit topic leggen we uit hoe je jouw account premium kunt maken (lees: Hoe activeer ik Spotify Family nadat ik het heb aangevraagd?). Je bent goed op weg door eerst je abonnement stop te zetten bij Spotify :blush:
Laat het vooral weten als je er niet uit komt. 

Mijn spotify abonnement is dus free, ik heb bij kpn op activeren geklikt. Als ik dat nogmaals doe, dan krijg ik de melding: is reeds geactiveerd. Dat lijkt me (zoals gezegd allemaal goed). Hoe wordt nu mijn spotify abonnement geactiveerd? Ik zie ergens staan dat ik een code krijg via sms of mail. Wanneer krijg ik die dan en wat doe ik daarmee en waar doe ik dat?

Reputatie 7
Badge +24

Mijn spotify abonnement is dus free, ik heb bij kpn op activeren geklikt. Als ik dat nogmaals doe, dan krijg ik de melding: is reeds geactiveerd. Dat lijkt me (zoals gezegd allemaal goed). Hoe wordt nu mijn spotify abonnement geactiveerd? Ik zie ergens staan dat ik een code krijg via sms of mail. Wanneer krijg ik die dan en wat doe ik daarmee en waar doe ik dat?

Je hebt dus geen e-mail gekregen van ons met instructies? Heb je wel een e-mail gekregen met het bericht dat Spotify via ons aan staat? 

Nee, ik heb geen e-mail hierover ontvangen.

Reputatie 7
Badge +24

Nee, ik heb geen e-mail hierover ontvangen.

Dan wordt het tijd om te kijken waar dit niet goed gaat. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Ik heb de informatie ingevuld

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb de informatie ingevuld

Dankjewel, ik zie hier ook dat er al een account is geactiveerd. Ik kan helaas alleen niet zien op welk e-mailadres dat is gedaan. Als jij het ook niet weet stel ik voor om Spotify uit te zetten en daarna weer aan, dan krijg je opnieuw een e-mail met instructies om je huidige Free account Premium te maken. 

Heb ik je toestemming om dat te doen? 

Ja, dat is prima

Reputatie 7
Badge +15

@RonnieT Ik heb Spotify voor je uitgezet en daarna weer aangezet. Je ontvangt een nieuwe mail met instructies, kun je laten weten of het hiermee gelukt is? 

Hij lijkt nu uitgezet maar wordt hij dan nu ook weer meteen geactiveerd?

Ik heb intussen de mail gekregen om het account te activeren. Dat heb ik uitgevoerd en nu krijg ik WEDEROM de melding dat spotify reeds geactiveerd is. Zo ondertussen krijg ik er een sik van

Ik wil graag Spotify weer aan de gang hebben zoals ik dat gewend was. Het irriteert me mateloos, heb intussen spijt van de overstap naar KPN.

@RonnieT Ik heb Spotify voor je uitgezet en daarna weer aangezet. Je ontvangt een nieuwe mail met instructies, kun je laten weten of het hiermee gelukt is? 

Aangezien er niet meer wordt gereageerd, verzoek ik u mijn abonnement met Spotify niet meer te activeren. Het duurt te lang, gaat te moeizaam, kost me teveel tijd, ik ga het direct regelen met Spotify en ga maar weer terug naar ziggo

@RonnieT Ik heb Spotify voor je uitgezet en daarna weer aangezet. Je ontvangt een nieuwe mail met instructies, kun je laten weten of het hiermee gelukt is? 

Aangezien er niet meer wordt gereageerd, verzoek ik u mijn abonnement met Spotify niet meer te activeren. Het duurt te lang, gaat te moeizaam, kost me teveel tijd, ik ga het direct regelen met Spotify en ga maar weer terug naar ziggo

En alle rekeningen waarop Spotify in rekening wordt gebracht zal ik storneren

Reputatie 7
Badge +30

Wat irritant dat het nog steeds niet lekker loopt, @Ronnie T

Ik heb intussen de mail gekregen om het account te activeren. Dat heb ik uitgevoerd en nu krijg ik WEDEROM de melding dat spotify reeds geactiveerd is. Zo ondertussen krijg ik er een sik van

Even dat ik goed begrijp wat er nu aan de hand is. Family is door mijn collega Rutger uitgezet en weer aangezet. Je hebt de instructies gevolgd uit de activatiemail die je hebt gekregen. Daar zie je dat Spotify reeds geactiveerd is. 

Als je nu inlogt op je Spotify account via www.spotify.com/nl, wat zie je daar dan staan als je naar je accountgegevens kijkt? Free, Premium of Family?

Als aar Family staat, dan is alles in orde. Staat er wat anders, dan moeten we hier even verder kijken wat er aan de hand is. 

 

Ik zag daar free, maar omdat jullie niet reageren en ik al zeeen van tijd kwijt ben ik zojuist naar spotify gegaan. Daar was het binnen 1 minuut geregeld. Nu heb ik een hoop irritatie omdat jullie me continu aan het lijntje houden. Dit forum werkt ook niet. Zojuist mijn abonnement bij jullie willen opzeggen. Zelfs dat lukt niet. Dat mag pas 3 maanden van tevoren. Jullie doen er alles aan om je klanten weg te jagen en als ze zover zijn maken jullie zelfs dat de klant moeilijk. Er is geen fatsoenlijk contact mogelijk, vreselijk. Nogmaals ik heb nu een spotify abonnement bij spotify, jullie hebben immers niet reageren en ik zeg mijn kpn abonnement op. Alle rekeningen waarop spotify staat worden gestorneerd

In december heb ik mijn Spotify Premium abonnement omgezet naar Spotify Family. Helaas kan ik tot op heden het Family abonnement nog niet gebruiken. Eerst contact gehad met KPN, er werd verteld dat Spotify mijn abonnement moest omzetten, daarna contact gehad met Spotify en zij vertelde mij dat KPN een storing had en zij daarom niks voor mij kunnen doen. Hoe zorg ik er nu voor dat ik wel Spotify Family kan gebruiken? 

*Admin: bericht verplaatst naar algemeen Spotify Family topic

Reputatie 7
Badge +15

@LorraineNK Welkom op het forum. 

Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 

@LorraineNK Welkom op het forum. 

Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 

Hi Rutger! 
 

Heb je zo voldoende informatie? Ik kan het type modem en de tv ontvanger niet zo snel vinden.. 

Reputatie 7
Badge +15

@LorraineNK Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Het type tv ontvanger is in deze situatie niet zo relevant! 🙂 Ik zie hier inderdaad dat Spotify family aan staat en dat het nog geactiveerd moet worden. 

Heb je destijds wel een e-mail van ons ontvangen met instructies om dit uit te voeren? Bijvoorbeeld het activeren via: https://www.kpn.com/spotify/activeren.htm