Alles over Spotify Family bij KPN!

Alles over Spotify Family bij KPN!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1432 reacties

@LorraineNK Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Het type tv ontvanger is in deze situatie niet zo relevant! 🙂 Ik zie hier inderdaad dat Spotify family aan staat en dat het nog geactiveerd moet worden. 

Heb je destijds wel een e-mail van ons ontvangen met instructies om dit uit te voeren? Bijvoorbeeld het activeren via: https://www.kpn.com/spotify/activeren.htm

@Rutger_  ik heb inderdaad spotify al geactiveerd via de mail die ik toen heb gekregen. Er staat nu je hebt Spotify al geactiveerd bij het internet abonnement. Het premium abonnement stond eerst op mijn mobiele abonnement. Is dat misschien het probleem dat ik het nu via het internet abonnement wil betalen? 

Reputatie 7
Badge +15

@LorraineNK Ik heb in jouw geval even contact gezocht met mijn collega's, met de vraag wat hier aan de hand is. 

Zodra ik terugkoppeling van hen heb zal ik het hier zo snel mogelijk laten weten! :)

Badge

Op 25-12 heb ik via mijn kpn spotify premium family besteld. Ik kreeg een bevestiging in mijn mail en zou een link daarna krijgen. Deze volgde niet. 
Op 27-12 gebeld naar kpn met de vraag hoe nu verder. Er was iets verkeerd gegaan. Achter de schermen moest er wat opgelost worden. Maar met 2 of 3 dagen was het wel klaar. Helaas gebeurde er niets. Als ik ging kijken bij de app of op de computer dan komt er te staan dat ik geen wijzigingen kan doen omdat er een lopende bestelling is die nog niet is afgerond. 
inmiddels een aantal keer contact gehad met kpn. Afgelopen maandag zou het opgelost zijn en zou ik een mail met link in de mail ontvangen. Maar helaas geen mail. En nog steeds kan ik niets bestellen. Vandaag, 11 januari, weer gebeld maar nu krijg ik het antwoord dat de medewerker het niet meer weet en ik maar moet kijken of en wanneer het opgelost gaat worden. Wij willen gewoon spotify family via de kpn, maar wat nu te doen?
 

 

@LorraineNK Ik heb in jouw geval even contact gezocht met mijn collega's, met de vraag wat hier aan de hand is. 

Zodra ik terugkoppeling van hen heb zal ik het hier zo snel mogelijk laten weten! :)

@Rutger_  Bedankt! Ik wacht het even af 🙂

Reputatie 7
Badge +20

@Marjanne Drost - Knol, ik snap heel goed dat je graag Spotify Family.  Op welk abonnement heb je Spotify Family aangevraagd? Ik zie namelijk sinds gisteren wel Spotify Premium actief sinds gisteren bij een mobiel abonnement. 

Badge

@Marjanne Drost - Knol, ik snap heel goed dat je graag Spotify Family.  Op welk abonnement heb je Spotify Family aangevraagd? Ik zie namelijk sinds gisteren wel Spotify Premium actief sinds gisteren bij een mobiel abonnement. 

Hallo Bart,

inderdaad nu opeens een spotify via mijn mobiel. Ik wilde het via de entertainment erop hebben maar dat gaat dus niet. 
Nu is het probleem dus dat ik nog niet de family abonnement heb. Kan dat nu door jullie omgezet worden?
 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Marjanne Drost - Knol, ik ben er even mee bezig geweest. Je kan nu Spotify Family via MijnKPN aanzetten. Spotify Premium kun je dan weer uitzetten bij het mobiele abonnement. 

Badge

Hoi @Marjanne Drost - Knol, ik ben er even mee bezig geweest. Je kan nu Spotify Family via MijnKPN aanzetten. Spotify Premium kun je dan weer uitzetten bij het mobiele abonnement. 

Als ik dit wil aanklikken bij de entertainment dan komt er te staan dat dit niet mogelijk is bij mijn huidige abonnement. 
Moet ik dan eerst de premium die bij mijn mobiele abonnement opzit eraf halen waarna ik dan pas volgende maand de family erop kan zetten? 

Reputatie 7
Badge +20

Je kan gewoon Spotify Family aanvragen, dan krijg je daar straks entertainmentkorting op. Dit omdat je al HusselVoordelen hebt. Spotify Premium kun je weer uitzetten. 

Badge

Je kan gewoon Spotify Family aanvragen, dan krijg je daar straks entertainmentkorting op. Dit omdat je al HusselVoordelen hebt. Spotify Premium kun je weer uitzetten. 

Beste Bart, graag even goed lezen. Ik kan geen spotify family aanvragen. Er wordt aangegeven dat dat niet kan bij mijn abonnement. 

Reputatie 7
Badge +19

@Marjanne Drost - Knol Hi Marjanne, ik denk inderdaad dat er sprake was van miscommunicatie. Je kan Spotify Family via MijnKPN aanzetten, dat geldt echter alleen voor KPN Thuis abonnementen. Bij het mobiele abonnement kan je alleen voor Premium kiezen. Dus als je Spotify Family aanzet bij je thuis abonnement en Premium uitzet bij je mobiele abonnement, dan komt het helemaal goed. Kom je er zo uit?

Badge

@Marjanne Drost - Knol Hi Marjanne, ik denk inderdaad dat er sprake was van miscommunicatie. Je kan Spotify Family via MijnKPN aanzetten, dat geldt echter alleen voor KPN Thuis abonnementen. Bij het mobiele abonnement kan je alleen voor Premium kiezen. Dus als je Spotify Family aanzet bij je thuis abonnement en Premium uitzet bij je mobiele abonnement, dan komt het helemaal goed. Kom je er zo uit?

Nee ik kom er niet uit. Het hele tafereel begint weer van voor af aan. Ik bestel spotify family via mijn thuis abonnement. Ik krijg een bevestiging in de mail en vervolgens blijft er staan (nu ook nog na 24 uur) dat er nog een bestelling loopt en dat ik geen aanpassingen kan doen. Spotify premium afgemeld bij mijn mobiele kpn abonnement. In eerste instantie leek dat goed te gaan. Maar nu zie ik weer dat hij gewoon aanstaat. 

Hoi, 

Wij proberen al een tijd over te stappen van spotify premium naar spotify family. Voor 2 andere gezinsleden geen probleem maar het lukt mij niet dit te activeren. 9 december gebeld en het antwoord gekregen dat we moesten wachten tot het einde van de maand, maar het lukt nog steeds niet. Kunt u helpen ?

admin: reactie samengevoegd met lopende topic

Reputatie 7
Badge +17

@Marjanne Drost - Knol Ik zie geen reden waarom het niet zou lukken om Spotify Family aan te vragen bij jouw abonnement. Maar uit de notities van mijn collega's begrijp ik dat het systeem voor de bestellingen aangeeft dat er een lopende wijziging is, waardoor het niet mogelijk is om een nieuwe aanvraag te doen. De nodige stappen zijn hiervoor al uit gezet, het is nu alleen nog wachten tot dit probleem is opgelost. Helaas heeft de afdeling die dit kan oplossen een lange doorlooptijd, dus het kan nog wel even duren.

Wat betreft Spotify Premium op jouw mobiele abonnement: heb je een bevestiging van de wijziging gekregen? Ik wil ook wel even met je meekijken. Zou je dan je 06-nummer onder ‘persoonlijke opmerking’ in jouw profiel willen zetten?

Badge

Het was gisteren opgelost. De melding dat er een lopende bestelling nog was was verdwenen waarna ik family kon aanvragen. Dat lukte dus ook. Ik heb een bevestiging in de mail gehad ervan. Maar daarna gebeurd er niets meer. 
Ik wil premium niet opzeggen zolang family niet actief is. 

Reputatie 7
Badge +10

@Marjanne Drost - Knol Ik snap dat je Premium liever niet uitzet als Family nog niet actief is. Je hebt dus wel een bevestiging van de Family bestelling gekregen maar verder lukt het nog niet om Premium om te zetten naar Family? Zou je alsnog het betreffende 06-nummer willen invullen onder ‘Persoonlijke opmerkingen’ in je forumprofiel? Dan kunnen we vanaf hier even meekijken.

Badge

Mijn telefoonnummer is toegevoegd 

Reputatie 7
Badge +10

@Marjanne Drost - Knol Dank je wel! De Spotify Family bestelling lijkt vastgelopen. Ik heb een mail naar de oplospartij gestuurd met het verzoek de bestelling z.s.m. door te laten lopen.

Badge

Dus zijn we wederom bij af… ik begrijp werkelijk niet waarom dit zo moeilijk moet zijn. Vanaf 25 december al bezig om spotify family erop te krijgen en nog niet klaar…

Goeiemiddag,

 

Ik heb vanmiddag spotify aangeklikt in mijn kpn app. Heb een email gekregen, maar elke keer als ik wil bevestigen met inloggen, geeft die aan dat ik geen abbo heb, terwijl het wel in de app staat. Mijn huidige spotify is geen premium, dus daar kan het niet aan liggen,

 

En aangezien kpn ook niet een normaal nummer heeft om met een persoon in contact te komen, probeer ik het maar zo...

Hoe los ik dit op? 

 

Met vriendelijke groet

 

Eelke 

admin: reactie toegevoegd aan lopend topic

Reputatie 7
Badge +30

Dus zijn we wederom bij af… ik begrijp werkelijk niet waarom dit zo moeilijk moet zijn. Vanaf 25 december al bezig om spotify family erop te krijgen en nog niet klaar…

Er gaat ergens onder water in het systeem wat mis, @Marjanne Drost - Knol  waardoor de bestelling van Family vastloopt. Wat dit precies is kunnen wij ook niet zien. Daar moet de oplospartij die José heeft aangestuurd zich verder over buigen. Tot zij de order hebben ‘losgemaakt', om het even zo uit te drukken, is het helaas even afwachten. Daarna zal Family actief zijn en kun je de Premium onder het mobiele abonnement beëindigen. Vervolgens kun je dan, zodra dat account weer op Free gesprongen is (dat kan tot een maand duren) daarop Family activeren.

 

Hoi @Eelke13, welkom! Als je inlogt, dan log je wel in met het KPN ID waar ook je abonnement aan gekoppeld is? Heb je Spotify aangevraagd bij een mobiel of vast abonnement? Zou je voor de volledigheid ook je forumprofiel willen invullen? Dan kunnen we meekijken.

We hebben overigens gewoon een, gratis, telefoonnummer: 0800-0402 :) 

@LorraineNK Ik heb in jouw geval even contact gezocht met mijn collega's, met de vraag wat hier aan de hand is. 

Zodra ik terugkoppeling van hen heb zal ik het hier zo snel mogelijk laten weten! :)

@Rutger_  Hi! Is er toevallig al meer bekend? :) 

Is bij mij nog niet opgelost. Heb hem met een mobiel abbo. Zou volgens de man waar ik mee gebeld heb een code moeten krijgen.. maar die heb ik nog niet.. wel een bevestigings mail gehad, maar verder niets..

 

Momenteel hebben wij via KPN (thuis-abonnement HUSSEL) spotify premium. Nu wil onze dochter ook graag spotify, dus willen wij het premium abonnement omzetten naar Spotify Family.

Omzetten is niet moeilijk. Maar mijn man is als de dood dat hij zijn afspeellijsten kwijt (tijdelijk) raakt. En dat zijn er nog al wat :see_no_evil:

Raakt hij in onze situatie (tijdelijk) zijn lijsten kwijt? Of vloeit het probleemloos over van premium naar family? Oftewelgaat ons spotify abo in ons geval niet eerst van premium naar free en dan naar family (waarbij je dus tijdelijk de lijsten "kwijt" bent/niet beschikbaar hebt?

Hoi @Nevy . Ik heb je vraag naar het centrale topic verplaatst. Mocht je na het lezen van het begin bericht nog vragen hebben, stel ze hier gerust.