Sticky

Alles over Spotify Family bij KPN!

  • 5 juli 2018
  • 759 reacties
  • 84521 keer bekeken


Toon eerste bericht

759 reacties

Helemaal mee eens, wij zitten in hetzelfde shuitje, niet fraai van KPN!

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +28

Beste@Chi3f en@Bertienus, welkom! Spotify Family is inderdaad iets wat je alleen bij onze huidige abonnementen af kunt nemen. Of dit duurder of goedkoper is, is afhankelijk van wat je wilt. In de loop van de jaren hebben wij steeds vaker het signaal gekregen dat klanten alleen willen betalen voor wat ze afnemen, dus geen All-in pakketten meer. Dit heeft onder meer geresulteerd in de huidige KPN Hussel propositie. Des te meer je afneemt, des te meer je betaalt. 

 

Als jij nu Alles-in-1 hebt, betaal je zo'n 70 euro per maand, kan dat kloppen? Spotify Family kost 13,99 euro per maand. Ik kan me niet meteen voorstellen dat jullie, als je overstapt naar de nieuwe propositie ineens meer dan 83 euro gaat betalen voor hetzelfde abonnement. In dat opzicht zou je zelfs goedkoper uit kunnen zijn. Mochten jullie willen dat ik mee kijk, willen jullie dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?

@Marcia_ zojuist mijn gegevens ingeviuld zodat je mee kunt kijken,

nu betaal ik met KPN compleet:  96.86

met KPN Hussel betaal ik 105.48,

verschil van 8.62, niet erg aantrekkelijk zou ik zeggen en dab nog de vraag wat er met de 3 mobiele telefoonabbo’s gaat gebeuren ivm huidige kortingen …..

 

NU:

kpn compleet   Glasvezel alles in 1    
    2TV ontvangers HD    
    Fox sport eredivisie    
    extra telefoon nummer    
    bel onbeperkt altijd    
    spotify permium    
         
         
         
         
         
         
         
  totaal   96.86  

STRAKS:

KPN Hussel   100Mbit/s   47.5  
    12 maanden      
           
    2TV's   15  
           
    Spotify family 13.99  
    Fox sport   12.99  
           
    Vast bellen   2  
    Bellen altijd   16.5  
    extra tel nr   2.5 ?
    korting   -5  
           
  totaal     105.48  
Reputatie 7
Badge +28

Ik zie dat je berekening juist is. Dat geeft dus eigenlijk al aan dat je goedkoper uit gaat zijn. Immers: als je Spotify Family à 13,99 euro zou moeten gaan betalen bovenop jouw huidige abonnement (96,86 + 13,99), betaal je dus 110,85. Als je over gaat naar KPN Hussel, dan betaal je 105,48. Levert een winst van iets meer dan 5 euro per maand op. Heb ik het zo voldoende kunnen uitleggen? 

Ik heb een spotify family account. 2 leden van het gezin zijn actief. Aan het derde lid  is al verschillende keren een uitnodiging gestuurd (ca 1 maand geleden en vorige week) ; uitnodiging is geaccepteerd, maar er gebeurt niks . Ik wordt er een beetje hopeloos van. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik wil graag Spotify Family als extra optie afnemen, alleen kan ik hiervoor niet kiezen bij mijn thuis producten in MijnKPN. Blijkbaar is dit niet voor iedere klant/abonnementsvorm een optie en wordt ik gedwongen om rechtstreeks bij Spotify een Family-abonnement af te nemen. Zie ik iets over het hoofd of is KPN in haar communicatie niet helemaal volledig? (en mis ik de kleine lettertjes)?

Reputatie 7
Badge +21

@Knorrkokkie, Spotify Family is alleen bij de wat nieuwere abonnementen af te sluiten. Heb je nog een Alles-in-1 pakket, premium of standaard bijvoorbeeld, dan is deze optie er inderdaad niet. Spotify Premium trouwens nog wel. Je dient dan je pakket aan te passen naar de nieuwe propositie. De uitleg van hieronder staat ook op onze website:

Wil je Spotify Family bij Alles-in-1?
Als je Spotify Family wilt aanvragen, heb je een nieuw KPN Internet en TV pakket nodig. Heb je een ouder Alles-in-1 pakket, upgrade dan via MijnKPN je abonnement naar Internet en TV en vraag tijdens dit proces direct Spotify Family aan.
Heb je op dit moment een Spotify Premium-account via KPN? Deze wordt automatisch omgezet.
Wil je Spotify Premium aanvragen? Dat is met Alles-in-1 geen probleem. Volg de stappen hierboven.

@Knorrkokkie, Spotify Family is alleen bij de wat nieuwere abonnementen af te sluiten. Heb je nog een Alles-in-1 pakket, premium of standaard bijvoorbeeld, dan is deze optie er inderdaad niet. Spotify Premium trouwens nog wel. Je dient dan je pakket aan te passen naar de nieuwe propositie. De uitleg van hieronder staat ook op onze website:

Wil je Spotify Family bij Alles-in-1?
Als je Spotify Family wilt aanvragen, heb je een nieuw KPN Internet en TV pakket nodig. Heb je een ouder Alles-in-1 pakket, upgrade dan via MijnKPN je abonnement naar Internet en TV en vraag tijdens dit proces direct Spotify Family aan.
Heb je op dit moment een Spotify Premium-account via KPN? Deze wordt automatisch omgezet.
Wil je Spotify Premium aanvragen? Dat is met Alles-in-1 geen probleem. Volg de stappen hierboven.

 

De bovenstaande info is inmiddels verouderd, als ik mijn abonnement nu zou aanpassen dan krijg ik een hussel abonnement waarbij ik voor dezelfde huidige diensten veel duurder uit ben. Dit kan toch niet de bedoeling zijn als ik alleen Spotify Family wil afnemen? Waarom communiceert KPN niet dat Spotify Family alleen kan worden afgenomen bij nieuwe abonnementen? (dit is een kleine moeite en scheelt mij veel uitzoekwerk/irritatie). Ik vind het wel heel apart dat een los product als Spotify Family wordt gekoppeld aan nieuwe abonnementsvormen, de logica hiervan ontgaat mij en dit is ook niet erg klantvriendelijk. Vanzelfsprekend  ga ik geen duurder abonnement afnemen, maar doe ik wel rechtstreeks zaken met Spotify.

Reputatie 7
Badge +18

Hey @Knorrkokkie! Balen dat Family niet samengaat met je huidige abonnement. Op kpn.com/spotify geven we zoveel mogelijk informatie over alle combi producten die we met Spotify aanbieden. Ik kan me goed voorstellen dat je onderstaande over het hoofd hebt gezien:

Gelukkig heb je ons hier gevonden om het een en ander te verduidelijken ;)

Hi,

ik heb sinds vorige week Spotify Family. Als ik gezinsleden uitnodig en zij zich proberen aan te melden  krijgen ze de melding “oops er gaat iets fout, probeer het opnieuw”.

Met andere woorden: het lukt niemand om zich aan te melden. Mijn account staat als wel op Family.

Wie kan me helpen?

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +28

Ha @RegioMark, welkom! Hebben jouw gezinsleden misschien nog een Premium account? Deze zullen zij dan eerst op Free moeten zetten. Als ze Premium via KPN hebben, kan het tot 30 dagen duren voordat het account op Free staat.

Ha@RegioMark, welkom! Hebben jouw gezinsleden misschien nog een Premium account? Deze zullen zij dan eerst op Free moeten zetten. Als ze Premium via KPN hebben, kan het tot 30 dagen duren voordat het account op Free staat.

Hoi, ja deze staan op free. Kan het zijn dat er even tijd tussen zit (tussen het op free zetten en daadwerkelijk weer aanmelden via mijn account?)

Reputatie 7
Badge +18

Ik heb een spotify family account. 2 leden van het gezin zijn actief. Aan het derde lid  is al verschillende keren een uitnodiging gestuurd (ca 1 maand geleden en vorige week) ; uitnodiging is geaccepteerd, maar er gebeurt niks . Ik wordt er een beetje hopeloos van. 

Wat vervelend dat het niet lukt om een derde account aan te maken. In het eerste bericht van dit topic kan je teruglezen hoe je een uitnodiging verstuurd en accepteert. Heb je het op deze manier gedaan?

 

IK maak gebruik van spotify, kan mijn vrouw ook togeveogd worden op spotify premiun of moeten we naat family.

Premium is nu gratis en voor family moet ik betalem ?

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @LeoSchrijver . Ik heb je vraag verplaatst naar het verzameltopic. Hier kun alles lezen over family., Mocht je daarna nog vragen hebben, stel ze gerust! :-)

gisteren via mijn kpn abonnement Spotify Premium geüpgrade naar Premium Family. Vandaag 2x tel contact met KPN hoe het eea te activeren en mijn gezinsleden uit te nodigen voor Premium Family. KPN regelt alleen de betaling, activatie zelf uitzoeken.. Via spotify.com loop ik vast bij aanklikken van Premium Family en kom ik niet verder. Iemand oplossing voor dit probleem?

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @RP1974 . Ik heb je vraag naar dit centrale topic verplaatst. Hier is alles te lezen over spotify family. Mocht je er na het lezen van de info nog niet uitkomen, laat het weten en dan helpen we jou verder. 

Hoi Erwin, na uitgebreide contacten met eerst 2x KPN en aansluitend met Spotify zelf is de omzetting van Premium naar Premium Family niet gelukt. Ik kom er verder zo niet uit. Ik zie graag een passende oplossing zodat Premium Family met ingangsdatum 07/11/19, zoals het hoort, door ons als gezin functioneel gebruikt kan gaan worden. 

Heb nu Spotify Premium via kpn compleet dus betaal hier niets voor. Deze wil ik omzetten naar family en dat kost dan opeens € 14,95 per maand.

Krijg je via kpn compleet korting hierop omdat je al Premium hebt?

Reputatie 7
Badge +21

@Karin24, Spotify Premium is geen onderdeel van KPN Compleet. Bij de wat oudere abonnementen, Alles-in-1 Standaard en Premium, was het inbegrepen. Indien je over wil naar Spotify Family dien je jouw pakket om te zetten naar een nieuwe propositie, hiermee verlies je wel enkele voordelen die bij dat pakket hoorden. Je kan helaas geen korting krijgen op Spotify Family. 

@RP1974, helaas! Wil je in dat geval dan even je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan kijken we het een en ander voor je na.

Goedemorgen,

Ik gebruik sinds enkele jaren Spotify Premium dat ik gratis krijg bij mijn KPN abonnement.

Graag zet ik dit abonnement om in een Spotify Premium Family abonnement. Ik hoor graag hoe dat in zijn werk gaat.

groet. Hessel

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +18

Goedemiddag @Hessel Frings. Welkom op het KPN Forum! Ik heb jouw bericht verplaatst. In het eerste bericht van dit topic wordt uitgelegd wat je moet doen om Spotify Premium te vervangen met Family. Laat je ons weten of het is gelukt?

Goedemiddag @Hessel Frings. Welkom op het KPN Forum! Ik heb jouw bericht verplaatst. In het eerste bericht van dit topic wordt uitgelegd wat je moet doen om Spotify Premium te vervangen met Family. Laat je ons weten of het is gelukt?

Ik ga er mee aan de slag Vikash. Dank voor je snelle reactie.

 

Wij hebben op dit moment ook een kpn alles in 1 pakket met gratis Spotify Premium.  We willen Spotify graag uitbreiden naar Family, zodat vrouw en kinderen ook van Spotify kunnen genieten. 

Kan dit? En wat betekent dat voor mijn abonnement ?

Edward

Wij zijn overgegaan van premium naar premium family. Deze zou ingaan op 22/11/2019 en dat bedrag van family wordt ook afgeschreven. Alleen wij hebben nu geen premium en family dus we weten niet hoe we nu weer op family komen?

Reageer