Sticky

Alles over Spotify Family bij KPN!

  • 5 juli 2018
  • 676 reacties
  • 82155 keer bekeken


Toon eerste bericht

676 reacties

Dag KPN, momenteel heb ik zelf spotify premium. Komende week ga ik samen wonen en kan ik onderdeel worden van een spotify family account, is het mogelijk om over te stappen op dit account en mijn gegevens qua afspeellijsten te behouden? 

Admin: topic samengevoegd naar naar bestaand topic

Reputatie 7
Badge +15

Hey @c99b, welkom op het KPN forum. Goede vraag, ik heb je topic hier naar het bestaande topic verplaatst, hier vind je uitleg over Spotify Family bij KPN. Hiertussen vind je alle informatie over Family. Neem het gerust door, bij vragen? Stel ze dan gerust :)

Op het moment heb ik spotify family van KPN. Is het mogelijk om het huidige family abonnement stop ze zetten en vervolgens een nieuw spotify family abonnement aan te vragen? En dus een nieuwe toegangscode te krijgen? Het spotify account dat is gekoppelt tijdens het activeren van de code en waaruit alle uitnodigingen zijn verstuurd maakt er ondertussen geen deel meer van uit, en we willen graag om die reden een ander account gebruiken als 'hoofdaccount'. Ik neem aan dat dat alleen kan door het huidige spotify family abonnement stop te zetten en een nieuwe aan te vragen. Alvast bedankt.  Groeten, Willemijn.

Goedendag,

 

Wij zijn recentelijk overgestapt van een Spotify family abonnenment rechtstreeks bij Spotify naar een Spotify Family abonnement via KPN.

Bij het uitnodigen van het 4e gezinslid is het fout gegaan. Na het versturen van de uitnodiging en deze te accepteren vanuit de mail, heeft onze zoon zijn NAW gegevens ingevuld. Daarna verschijnt de foutmelding dat het gezinsabonnement maar 1x per jaar gewijzigd kan worden. Ik begrijp niet goed wat mis gaat want ik doe het op dezelfde wijze als de overige gezinsleden waar het wel goed is gegaan. Het vervelende is dat ik geen helpdesk kan bellen en in de help topics vind ik niet vergelijkbaars terug. Hoe kan ik hem alsnog toevoegen?

Als ik met zijn gegevens inlog, komt hij in een free omgeving terecht, dat willen wij uiteraard niet.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groet,

Marc

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +19

Op het moment heb ik spotify family van KPN. Is het mogelijk om het huidige family abonnement stop ze zetten en vervolgens een nieuw spotify family abonnement aan te vragen? En dus een nieuwe toegangscode te krijgen? Het spotify account dat is gekoppelt tijdens het activeren van de code en waaruit alle uitnodigingen zijn verstuurd maakt er ondertussen geen deel meer van uit, en we willen graag om die reden een ander account gebruiken als 'hoofdaccount'. Ik neem aan dat dat alleen kan door het huidige spotify family abonnement stop te zetten en een nieuwe aan te vragen. Alvast bedankt.  Groeten, Willemijn.

Ha @Willemijnh98 Ik vermoed dat ik je wel kan helpen. Het zal niet nodig zijn om het abonnement helemaal stop te zetten. Wat ik kan doen is je account loskoppelen: je gaat dan terug naar de ‘Free-versie’ en je krijgt vervolgens een nieuwe activatiecode, waarmee je een nieuw account kunt activeren. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

Goedendag,

Wij zijn recentelijk overgestapt van een Spotify family abonnenment rechtstreeks bij Spotify naar een Spotify Family abonnement via KPN.

Bij het uitnodigen van het 4e gezinslid is het fout gegaan. Na het versturen van de uitnodiging en deze te accepteren vanuit de mail, heeft onze zoon zijn NAW gegevens ingevuld. Daarna verschijnt de foutmelding dat het gezinsabonnement maar 1x per jaar gewijzigd kan worden. Ik begrijp niet goed wat mis gaat want ik doe het op dezelfde wijze als de overige gezinsleden waar het wel goed is gegaan. Het vervelende is dat ik geen helpdesk kan bellen en in de help topics vind ik niet vergelijkbaars terug. Hoe kan ik hem alsnog toevoegen?

Als ik met zijn gegevens inlog, komt hij in een free omgeving terecht, dat willen wij uiteraard niet.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groet,

Marc

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo @MarcieMarc69 Dat is een gek probleem. Voor de zekerheid: het 4e gezinslid woont wel op het zelfde adres? Of heeft dit gezinslid al een actief Premium-account? 

Ja, het 4de gezinslid woont op hetzelfde adres, ik heb ook precies dezelfde NAW gegevens ingevoerd. Dit gezinslid had een premium account (kortgeleden rechtstreeks bij Spotify net als de rest van het gezin). Dit is stopgezet om over te stappen om het via KPN te regelen.

 

Reputatie 7
Badge +19

Ja, het 4de gezinslid woont op hetzelfde adres, ik heb ook precies dezelfde NAW gegevens ingevoerd. Dit gezinslid had een premium account (kortgeleden rechtstreeks bij Spotify net als de rest van het gezin). Dit is stopgezet om over te stappen om het via KPN te regelen.

 

Dan denk ik dat het daar in zit, @MarcieMarc69 Er gaat even tijd overheen voordat zo'n Premium-account is beëindigd. Kun je het mobiele nummer van dit 4e gezinslid nog toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik het na. 

Ik heb het betreffende mobiele nummer onder “Persoonlijke opmerkingen 

(Privé)” vermeld…...fijn dat u het wilt nazien.

Reputatie 7
Badge +19

Ha @MarcieMarc69 Ik kan dit mobiele nummer niet terugvinden in onze systemen; ben je wel klant bij ons met dit mobiele nummer? Als dat niet zo is dan moet ik je toch naar Spotify zelf verwijzen: zij zouden dit dan voor je moeten kunnen oplossen. 

Nee, betreft inderdaad geen mobiel nummer van KPN. Ik zal een informeren bij Spotify…….moet zeggen dat ik de mogelijkheden tot hulp en ondersteuning van hen niet erg klantvriendelijk en toegankelijk vindt ;-)

Reputatie 7
Badge +18

Jammer, @MarcieMarc69 . Helaas hebben wij ook geen middelen. Als je deze stappen doorloopt zou je bij een contactformulier uit moeten komen:

https://support.spotify.com/nl/contact-spotify-support?_ga=2.91532762.1100897190.1578579055-1373640822.1550135587

 

Succes!

Wij hebben Spotify family,  activatiecode ingevoerd, hoe krijg ik Spotify op mijn mobiel?

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Jackx, bedankt voor je bericht! Wanneer je de activatiecode hebt én gekoppeld aan jouw Spotify account, hoef je alleen nog maar Spotify te downloaden op jouw toestel en inloggen met die gegevens. Of heb je Spotify al op jouw mobiel geïnstalleerd?

Zou graag over willen gaan naar family account van spotify. Hoe werkt dat?

admin: vraag naar verzameltopic verplaatst

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @rabit . Ik heb je vraag hier naartoe verplaatst. Mocht je na het lezen van het topic nog vragen hebben, stel ze gerust. 

Kan ik mijn Spotify delen met mijn zoon? Mijn dochter gebruikt nu mijn Spotify 

Hoi, 

Ik heb al een tijdje Spotify via kpn. Nu is pas mijn nieuwe abonnement ingegaan. Alleen heb ik nu geen spotify premium meer. Ik heb al oonieuw ingelogd en dat werkt ook niet. Help!

Reputatie 7
Badge +9

@Mhks Welkom in dit topic. Het komt zo nu en dat je Spotify account terug wordt gezet naar ‘Free’ als er een wijziging heeft plaatsgevonden. Dit is natuurlijk knap irritant. Zou je je gegevens willen invullen op je profiel? Postcode, huisnummer en klantnummer zijn voldoende. Geef maar een gil als je dit hebt gedaan, dan stuur ik je een nieuwe activatiecode, zodat jij binnen no-time weer ‘advertentievrij’ kan luisteren.:wink:

Reputatie 7
Badge +9

Zou graag over willen gaan naar family account van spotify. Hoe werkt dat?

admin: vraag naar verzameltopic verplaatst

@rabit In het kort: Als je Spotify via KPN hebt, dan kunnen wij het abonnement hierop aanpassen. Dan ga je €5,00 extra betalen. Je ontvangt een nieuwe activatiecode van ons die je activeert op jouw Spotify account. Als dit is gebeurd ben jij automatisch het 'hoofdaccount’. Als je inlogt op de computer (niet app) kan je naar maximaal 6 e-mailadressen een activatiecode sturen. Zij ontvangen ieders een unieke activatiecode.
Jullie kunnen nu allemaal Spotify Premium luisteren op je eigen account.:thumbsup_tone1: Niemand zit elkaar zo in de weg. :wink:

Reputatie 7
Badge +9

@Mhks Bedankt voor je privébericht. Ik heb een nieuwe code je kant opgestuurd. Zoals ik al aangaf ontvang je de code binnen 3 uur. Fijne avond!:smile:

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Idrent . Ik heb je vraag naar dit topic verplaatst. Hier kun je lezen over de mogelijkheden om spotify binnen het gezin te gebruiken.

Mocht je daarna nog vragen hebben, stel ze gerust. :-)

Hallo,

wij hebben een “oud” kan glasvezel abonnement incl Spotify Premium. 

Wij willen nu overstappen naar Spotify Family.

Hoe gaat dat in zijn werk zonder aanpassing van het bestaande abonnement?

 

mvg

  1. Sauren
Reputatie 7
Badge +10

Dat kan niet. Als je Spotify Family wilt zult u moeten verlengen naar Hussel. Of u kunt buiten KPN om rechtstreeks bij Spotify afsluiten. Maar met uw huidige abonnement bij KPN upgraden naar Family is onmogelijk. 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @fragose, welkom! Je kunt met dit abonnement niet overstappen naar Spotify Family. Als je dit via KPN wilt afnemen dan is overgaan naar Hussel de enige mogelijkheid. Je kunt in je MijnKPN de stappen daarvoor (Producten - Thuis abonnement - abonnement wijzigen) eens doorlopen om te kijken wat dit voor jou verandert aan de verdere pakketinhoud en prijs. Zolang je niet op de uiteindelijke bevestig-knop drukt gebeurt er verder niets.

Beste lezer,

Graag wil ik mijn Spotify Family account wat ik bij KPN heb, overzetten naar een Spotify Family account, wat niet gekoppeld is aan KPN. Graag met behoud van de family accounts en de playlists. Kunt u aangeven hoe ik dat moet doen?

Vr. gr. Katja

Reageer