Beantwoord

Gewonnen kaarten seaters

  • 21 February 2020
  • 36 reacties
  • 694 keer bekeken

Ik heb via KPN Seaters kaarten gewonnen voor sc heerenveen-ado van morgen. Ik heb hiervoor ook in totaal 16 euro betaald. Ik kan alleen de kaarten niet printen, bij aanblikken blijft het laden maar ik kom niet tot de kaarten. Ik heb Seaters al gemaild en ook het contactformulier ingevuld. Ik heb nog geen reactie. Morgen is de wedstrijd, mijn kinderen hebben zich erop verheugd. Hoe kom ik aan mijn kaarten? 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 27 February 2020, 10:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

36 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Heusden078, welkom en excuses voor de vreselijk late reactie :-(. Zijn jullie nog naar de wedstrijd gegaan?

Nee helaas niet. Ik had geen reactie van Seaters gekregen en KPN chat kon mij helaas ook niet helpen. 
Nog steeds heb ik geen reactie van Seaters. Ik wil graag mijn €16 terug krijgen maar weet dus niet hoe ik dit moet aanvragen aangezien Seaters dus geen gehoor geeft...

Reputatie 7
Badge +30

Ach, dat is wel heel erg rot.. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik of ik iets voor je kan betekenen. Wilde je graag ADO zien of juist Heerenveen?

Ok dat heb ik aangevuld. Klantnummer heb ik niet bij de hand. We zijn nu op vakantie en vanaf ons vakantieadres was Heerenveen aan te reizen en leuk om dat stadion eens te zien. In principe gingen we voor ADO.

Reputatie 7
Badge +30

Top, bedankt! Ik kijk wat ik voor je kan betekenen en kom erop terug!

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb inmiddels contact gehad met Seaters en zij nemen contact met jou op voor de afhandeling hiervan. Ik ga er vanuit dat jullie er samen uit gaan komen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het vooral weten!

Volgens site Seaters heb ik 2 x 2 kaarten voor as zaterdag Ga Eagles Feyenoord. Nu ondertussen 2 weken verder en niks meer gehoord betreft verder hoe of wat. 3 maal gebeld en  2 maal melding dat ik word terug gebeld. Diverse mails verder en nog niks. 

Voor iedereen die dit leest trap niet in deze bullshit actie want het brengt je alleen frustratie en geen voetbaltickets. 

Zit hier op site te lezen en zeggen ze steeds dat je echt bij Seaters moet zijn. Maar bij Seaters kom je geen stap verder. Wie wat of waar? 

 

Gr Ferdi 

Reputatie 7
Badge +30

Wat jammer om te lezen, @Ferdi Verwoerd! Je moet inderdaad bij Seaters zijn. Ben jij nog steeds niet teruggebeld? Via 088 - 623 70 06 (lokaal tarief) zouden zij bereikbaar moeten zijn op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. Wat ik wel weet is dat je de tickets pas een paar dagen van tevoren ontvangt. Het is dus goed mogelijk dat je deze nog niet binnen hebt!

Goedemiddag 

Tot heden nog geen telefoontje gehad en als je hun belt zelfde reactie. Niets of niemand kan bevestigen ondanks dat ik bevestiging heb. Ook bij Kpn niemand. En ok het loopt via Seaters maar hoe kan het dat ik via jullie daar terecht kom? 

Ook  gisteren nog even telefonisch contact gehad met kpn. Alleen de beste man was zo goed aanspreekbaar dat hij het nodig vond de telefoon er op te gooien bij me. 

Goede reclame dit 👍

Reputatie 7
Badge +30

Wat jammer om te lezen dat je via onze klantenservice niet naar behoren bent geholpen! Ik kan helaas niets anders dan verwijzen naar mijn vorige reactie. Als KPN medewerker heb ik niet de mogelijkheid om zelf deze kaartjes op te sturen of navraag te doen. Het enige advies wat ik in dezen kan geven is om contact met Seaters op te nemen. 

Goedemorgen 

Dat heb ik ondertussen opgegeven. Na diverse malen contact geen stap verder. Begrijp dat het een actie via extern bedrijf is maar ik word doorgelinkt via Kpn dus vind dit niet alleen voor Seaters maar ook voor Kpn slechte reclame. 

 

Reputatie 1

Ook bij mij precies hetzelfde probleem. Seaters weet niets, kan zelfs mijn account niet vinden en verwijst me naar KPN. Bij KPN werd de persoon aan de telefoon al snel boos….

Hele verhaal komt me bekend voor. Bij mij dus precies hetzelfde. En als je dan praat over dat je bevestiging heb van de tickets weten ze ook van niks.....

Reputatie 7
Badge +30

@Arjen Neven gaat het bij jou ook over een wedstrijd van vandaag? Hebben jullie de tickets inmiddels binnen?

Goedemorgen

@Marcia_ Ja gaat over wedstrijd van vandaag en nee ik heb niks ontvangen zoals al wel verwacht. 

Reputatie 7
Badge +30

Zou jij je forumprofiel aan willen vullen met je adres en telefoonnummer? Hoewel ik Seaters niet aan kan sturen, ga ik dit wel intern doorgeven. Ik vind dit heel slecht geregeld, mijn excuses hiervoor!

Reputatie 1

Heb ik gedaan zojuist, dank voor uw antwoord

Reputatie 1

We hebben de tickets nog niet binneb

@Marcia_ heb alle gegevens ingevuld. Hierbij ook nog de bevestiging zoals op site staat dat we kaartjes hebben gewonnen. Actie is eigenlijk ook te leuk om waar te zijn. Heb voor zekerheid ook nog maar even gebeld naar het nummer in bericht. Helaas word deze niet beantwoord. 

 

Reputatie 1

Ik had precies hetzelfde bericht als ferdi

Reputatie 7
Badge +30

Normaliter gaat dit wél goed, we hebben al veel klanten blij kunnen maken met kaarten! Des te spijtiger dat dit nu bij jullie mis is gegaan. Ik heb het intern doorgegeven en zal jullie natuurlijk op de hoogte houden van de terugkoppeling!

Reputatie 1

Bedankt

Dank je. Ben benieuwd. 

Reputatie 7
Badge +30

@Arjen Neven ging het bij jou ook om Go Ahead - Feyenoord?

Reputatie 1

Nee om ajax cambuur vanmiddag