Beantwoord

Gewonnen kaarten seaters

  • 21 February 2020
  • 36 reacties
  • 701 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

36 reacties

Helaas nog niks gehoord. Poging 2 maar wagen al verwacht ik niks.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Ferdi Verwoerd, goed dat je aan de belt trekt. Ik had juist begrepen dat er contact opgenomen was met iedereen die zich gemeld had. Mijn excuses dat dit niet gebeurd is. Ik ga er opnieuw achteraan.

@Marcia_ nee helaas nog niets gehoord.

Reputatie 1

Ik heb ook nog niets gehoord

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb vanmorgen een mail gekregen dat we er opnieuw achteraan gaan. Mochten jullie in de loop van de week nog niets gehoord hebben, laat het dan zeker weten!

Reputatie 7
Badge +30

@Ferdi Verwoerd en @Arjen Neven is er inmiddels contact opgenomen met jullie? 

Reputatie 1

Ja is geregeld!! Dankjewel

 @Marcia_ 

Ja ondertussen contact gehad met een dame. Hiermee afspraak gemaakt dat ik voor wedstrijd naar keuze 2 x 2 kaarten (2 accounts) kan aanschaffen. Door knieoperatie konden we toen niet direct een wedstrijd uitkiezen. 

Afgelopen weekend weer contact gelegd dat ik gebruik wil maken van het aanbod wat toen was beloofd alleen door mijn verbazing is alles nu ineens niet mogelijk en alles te lastig. Nu paar appjes verder krijg ik nergens reactie meer op. 

Al met al net als eerste keer weer heel onduidelijk hoe of wat. 

Gr Ferdi Verwoerd 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Ferdi Verwoerd, ik geef dit signaal wederom intern door. Jammer om te lezen! Heb je inmiddels wel een duidelijk antwoord gekregen?

@Marcia_ nee tot heden niks meer gehoord.

Gr Ferdi 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb jou een privébericht gestuurd, @Ferdi Verwoerd. Wil je daar even op reageren? Alvast bedankt!