Introductie Xbox Game Pass Ultimate

  • 7 July 2021
  • 61 reacties
  • 2453 keer bekeken
Introductie Xbox Game Pass Ultimate

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

61 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Nee tel werkt niet Safari en kpn app ook niet Windows laptop Chrome en edge ook niet dus lijkt een kpn probleem hoe kan ik dit oplossen anders moet hun zelf 

Reputatie 7
Badge +16

Gek hoor, dat het zelf niet lukt via MijnKPN. Bij deze heb ik de optie voor jou geactiveerd: er is een bevestiging per e-mail toegezonden!

Voor 70 heb je een heel jaar🤷‍♂️

Op 1 of andere manier staat de xbox pass bij mij geactiveerd, ik weet nergens van. ik gebruik het niet, ik heb hem ook niet. kpn gebeld, het is nu uitgezet. maar ik moet wel betalen?  wat doe je hier tegen?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @pieter14736987, welkom op ons forum!
Dit is aan te zetten in je MijnKPN, heb je daarvan het wachtwoord al gereset?
Heb je het ook al over een vergoeding gehad met mijn telefonische collega's?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Voor de tweede keer gebeld en nu wordt het wel opgelost.  Het blijkt maar weer dat het erg veel uitmaakt wie je aan de telefoon krijgt bij de       kpn klantenservice. De betreffende medewerker moet echt met het goede been uit zijn of haar bed zijn gestapt. 

Reputatie 7
Badge +30

Goed om te horen, Pieter!

Wanneer je je abonnement verlengd hebt en in MijnKPN zie ik het wel bij Mijn Entertainment staan maar nog geen mail gehad, hoe lang kan dit duren? 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Richard030

Je behoort de email te ontvangen zodra jouw bestelling is afgerond. Controleer ook je Spam box. Wanneer heb je de bestelling geplaatst? 

Hallo @Richard030

Je behoort de email te ontvangen zodra jouw bestelling is afgerond. Controleer ook je Spam box. Wanneer heb je de bestelling geplaatst? 

Ik heb m’n abonnement woensdag verlengd. Moet wel zeggen dat m’n oorspronkelijke abonnement 1 april 2022 afloopt, dus het nieuwe contract dan in gaat. Maar gaat dan ook pas de entertainment keuze in?

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Richard030

Welk abonnement heb jij verlengt? Want dit klinkt als een verlenging voor een mobiel abonnement. Als de Game pass zichtbaar is in MijnKPN dan zou deze al actief moeten zijn. 

Hoi @Richard030

Welk abonnement heb jij verlengt? Want dit klinkt als een verlenging voor een mobiel abonnement. Als de Game pass zichtbaar is in MijnKPN dan zou deze al actief moeten zijn. 

Hoi Hanna,

dat is inderdaad mijn mobiele abonnement. En ik zie hem wel bij MijnKPN, maar als ik vervolgens naar de activeer pagina ga, krijg ik de melding dat er geen game pass ultimate bij mijn abonnement zit..

Reputatie 7

Zou je het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN dan ook aan je forumprofiel kunnen toevoegen @Richard030? Als je daarna een seintje geeft kunnen we daarmee het mobiele abonnement erbij pakken en met je meekijken.

Zou je het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN dan ook aan je forumprofiel kunnen toevoegen @Richard030? Als je daarna een seintje geeft kunnen we daarmee het mobiele abonnement erbij pakken en met je meekijken.

Waar moet ik dat invullen? Want heb mijn klantnummer vermeld. 

Reputatie 7

Het mobiele klantnummer zie ik nu staan inderdaad, die kan ook in plaats van het 06-nummer. De laatste 3 cijfers van de IBAN kan je bij "Persoonlijke opmerkingen” invullen, die hebben we nodig om al je gegevens in te kunnen zien.

Het mobiele klantnummer zie ik nu staan inderdaad, die kan ook in plaats van het 06-nummer. De laatste 3 cijfers van de IBAN kan je bij "Persoonlijke opmerkingen” invullen, die hebben we nodig om al je gegevens in te kunnen zien.

Ahhh oke, heb ‘m ingevuld..

@Richard030 : Zoals jij zelf ook al vermoedde: Die xbox gamepass is samen met de verlening aangevraagd en gaat dus pas in in april.

Je kunt overwegen om dit verlenging te annuleren. Daarna los Xbox gamepass aan te vragen en de verlenging opnieuw aan te vragen.

Hiervoor kun je het beste bellen met 0800 0402 en naar ‘afdeling retentie’ in te spreken.

Beste KPN, gisteren hebben wij de Ultimate game pass aangevraagd en wij beide hebben een bevestigingsmail ontvangen. Bij het klikken op "Activeer nu" in de mail worden we doorgestuurd naar de KPN website en krijgen wij de volgende melding (telefoonnummer om privacyredenen weergegeven met kruisjes): 

Xbox Game Pass Accountpagina

Xbox Game Pass bij KPN Mobiel (telefoonnummer 06XXXXXXXX)

U hebt geen Xbox Game Pass bij dit abonnement besteld

Deze melding is onterecht want we hebben beide de Ultimate game pass aangevraagd en is ook zichtbaar in MijnKPN onder "My entertainment". Dus de abonnementen lopen, echter hebben wij geen activatiecodes.

Kunt u ons misschien verder helpen?

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @N.Hoekje, welkom op ons forum! Is het in de tussentijd nog gelukt? Dit hoort natuurlijk wel gewoon te werken. Soms kan het even (niet langer dan 24 uur) duren voordat je hem ook daadwerkelijk kunt activeren. Met andere woorden, kun je het later nog eens proberen?

Als je Xbox gamepass besteld hebt op je mobiele abonnement is het ook belangrijk dat je voor de activatie verbonden bent met het mobiele netwerk en niet met wifi. 

Meer informatie hierover kun je vinden op onze website en ons verzameltopic hierover!


*admin: verplaatst naar verzameltopic

Hallo! 
 

ik heb vanmiddag als extra de game pass ultimate aangevraagd. In de app staat het wel vermeld bij extra’s. Maar als ik wil activeren, komt er een melding dat ik geen game pass heb besteld. 
 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Feromisa90, daar lijkt dan iets niet helemaal te kloppen in de administratie. Als jij jouw profiel invult, ga ik eens kijken waar dit mis loopt. 

Gedaan! @Jeroen_dB 

Reputatie 7
Badge +19

Je hebt al wel de e-mail met een link naar kpn.com/xboxactiveren ontvangen? Log dan vervolgens in met je KPN ID en krijg je jouw unieke code te zien. Log wel in met het KPN ID waar het mobiele abonnement aangekoppeld is. 

In onze administratie staat het nu helemaal klaar om door jou te worden geactiveerd @Feromisa90 

Ja, ik heb de bevestigings mail gekregen maar als ik wil activeren krijg ik dit bericht. @Jeroen_dB 

 

*admin: telefoonnummer verborgen in afbeelding.

Reputatie 7
Badge +20

Kun je het anders later nog eens proberen @Feromisa90? Eventueel met een andere browser en/of vanaf een ander apparaat? Soms kan het even (niet langer dan 24 uur) duren voordat je hem ook daadwerkelijk kunt activeren.

 

*admin edit: als je hem besteld hebt op je mobiele abonnement is het ook belangrijk dat je voor de activatie verbonden bent met het mobiele netwerk en niet met wifi.