Introductie Xbox Game Pass Ultimate

  • 7 July 2021
  • 61 reacties
  • 2456 keer bekeken
Introductie Xbox Game Pass Ultimate

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

61 reacties

@Thomas Ik heb inderdaad mijn wifi uitgezet en ben verbonden met mijn mobiele netwerk van kpn. Ook heb ik een andere browser geprobeerd maar hij blijft aangeven dat ik geen game pass heb. 

Nee, het is nog steeds niet gelukt. We hebben het zowel via data als via ons eigen wifi geprobeerd. Helaas zonder succes. Wij hebben beide de game pass op 11 maart besteld en we zijn inmiddels 16 maart. 24 uur is al lang verstreken…

 

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +20

@N.Hoekje ik zie dat er voor jou al een ticket aangemaakt is voor de backoffice, die nemen daar sowieso nog even contact met je op. 
Misschien een overbodige, maar jullie zijn wel allebei via je eigen mobiele aansluiting je eigen xbox gamepass te activeren? Als de IP adressen niet overeenkomen werkt het namelijk niet. Vandaar dat je het ook niet via Wifi kan doen.

@Feromisa90, ik heb je topic nog even samengevoegd met dit verzameltopic. Ik maak voor jou ook een ticket aan bij de backoffice.

@Thomas, dat hebben we allemaal al geprobeerd. Via data, toen cookies verwijderd om het opnieuw te doen via wifi, hetzelfde gedaan in verschillende browser, zelfs via andere apparaten in huis. Het werkt niet, wat we ook doen... We blijven dezelfde melding krijgen als @Feromisa90. Dat het voor nummer 06xxxxxxxx niet is besteld... 

We wachten bericht af van de ticketbehandelaar.

@Thomas bedankt. Ik heb zojuist nogmaals geprobeerd. 24 uur later maar helaas 😞. Hoelang duurt het ongeveer voordat backoffice contact opneemt? 

Reputatie 7
Badge +21

Hoelang duurt het ongeveer voordat backoffice contact opneemt? 

Ik verwacht dat er binnen 3 werkdagen contact met jou opgenomen wordt vanuit deze afdeling.

Reputatie 2

Hallo,

 

Ik heb een probleem wat precies omgekeerd is dan wat bovenstaande hebben geuit. In plaats van het feit dat Game Pass Ultimate niet geactiveerd wilt worden wilt het in mijn situatie niet geannuleerd worden. Ik heb vorige maand Game Pass Ultimate uitgeschakeld in MijnKPN en dat is ook op de laatste factuur te zien, echter kan ik er nog steeds gebruik van maken. Graag zou ik dus willen vragen waarom dit is en of GPU alsnog stopgezet kan worden.

 

Groetjes,

 

Wesley

Reputatie 7
Badge +19

Het staat inderdaad niet meer bij jouw abonnement actief @Wesley0104. Het wordt dan ook niet meer gefactureerd. Daar hoef jij je dus geen zorgen om te maken. Na de opzegging geven wij dit door rochting Microsoft en is het aan hen om jouw account te schonen. Op dit moment kun je er dus gratis gebruik van maken, tot zij jouw account opschonen. 

Reputatie 2

Dag Jeroen,

 

Bedankt voor de snelle terugkoppeling. Ik wacht het dan even af.

 

Alvast een fijn weekend gewenst!

 

Groetjes,

Wesley

Ik wil mijn game pass graag opzeggen en hiervoor spotify premium family aanvragen. Maar op een of andere manier lukt mij dit niet, en blijft mijn account op zowel browser als app steeds uitloggen wanneer ik dit probeer aan te passen. Hoe kan ik hiervoor contact opnemen met Kpn?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Feromisa90, als je een wijziging in MijnKPN doorvoert wordt je uitgelogd? Want via die weg kan je gewoon de extra opties wijzigen. Je kan nog eens een andere browser proberen of via de MijnKPN app. Mocht je er dan helemaal niet uitkomen kan je contact opnemen met 0800-0402. Mijn collega kan je dan helpen bij de wijziging.