Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: april en mei

  • 4 April 2022
  • 88 reacties
  • 6482 keer bekeken
Kadootje van KPN: april en mei

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

88 reacties

Helaas @Vikash hier ook echt niet gelukt in andere browser en op thuis netwerk.

Reputatie 7
Badge +20

@Veronique1111, ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

@Thomas gedaan ! 

 

Reputatie 7
Badge +6

Vandaag track and trace ontvangen van PostNL. Bezorging vindt morgenmiddag  plaats 😚

@Veronique1111, ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Heb het gedaan hoor !

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Veronique1111, ik heb een code voor je aangevraagd, je krijgt hier dadelijk een mail over en ik stuur hem je ook meteen even in een privébericht!

Reputatie 7
Badge +6

Yeah, het pakketje heb ik gisteren ontvangen. Heerlijke koffie! 

Bedankt KPN 😘

 

Reputatie 7
Badge +19

Yeah, het pakketje heb ik gisteren ontvangen. Heerlijke koffie! 

Bedankt KPN 😘

 

Heerlijk, en leuk dat je het laat weten! 😊 Goede keus ook zo te zien, geniet er lekker van!💚

Reputatie 7
Badge +6

Yeah, het pakketje heb ik gisteren ontvangen. Heerlijke koffie! 

Bedankt KPN 😘

 

Heerlijk, en leuk dat je het laat weten! 😊 Goede keus ook zo te zien, geniet er lekker van!💚

Dat gaat zeker lukken! 😊

Leuke aktie,maar geheel gratis is het niet,je moet wel 3,99 verzendkosten betalen.

Vanaf 40 euro wordt je bestelling gratis bezorgd

Beste KPN,

Als trouw lid word je best nieuwsgierig als je een keer iets extra's verdient. Maar waarom moeten er zulke grote hoeveelheden besteld worden? Want er gaat zomaar €4  af van mijn extraatje.

Ik heb mijn best gedaan om bijvoorbeeld Senseo koffiepads (36) te bestellen. Als ik 2 verpakkingen (5,22 per verpakking, waarom niet €4,98?)  bestel moet ik €10,44 betalen, OK korting €10 , maar wel verzendkosten: €3,99.

Koop ik bij mijn supermarkt 2 pakken ...betaal ik 6,60 voor dezelfde producten. Maar dan geen benzinekosten eh verzendkosten. (duurzaam) Mijn voordeel €2,60 bij jullie.

Waarom mag ik mijn koffie niet zelf ophalen bij de KPN (met mijn fiets), dan pas krijg je als klant echt de €10 korting. 

Ach een hoop gedoe, maar zoals een eerdere schrijver al noteerde: let ook op de kleintjes.

(Natuurlijk een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, maar maak ons niet blij met een dode mus)

Ik krijg onderstaande melding als ik via de link de code wil aanvragen:

Oeps

Er gaat iets fout bij het ophalen van de gegevens van je thuis abonnement, probeer het later nog eens.

 

Waar zou het aan kunnen liggen?

 

Hmm 🤔 Bij welke stap krijg je deze melding? Direct als je op de link hebt geklikt? Of nadat je je klantnummer in hebt gevuld?

Meteen als ik op de link klik.

 

Dit probleem heb ik ook. Zowel in chrome,  edge en android 11.

Kunt u dit oplossen?

@Ray1234 : Kun jij je profiel invullen en mij daarna hier een seintje geven?

@Erwin_  Profiel heb ik ingevuld.

@Ray1234  Ik heb een code naar je hotmail adres gestuurd. Kun je een checken? Controleer voor de zekerheid ook even de spam map.

 

De code heb ik in de mail. Ik ga er snel gebruik van maken. 

Bedankt voor uw hulp.

Toch raar dat meer mensen dit probleem ervaren.

 

M.v.g. Ray

Mij is altijd geleerd dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken. Maar toch….. Een koffiecadeautje van KNP waarbij het goedkoopste pakker € 22,50 kost! Daarbij geen bonen in de aanbieding. Een leuk bedoelde actie met een nasmaak (en dan dus geen koffiesmaak).

 

Reputatie 3

Mij is altijd geleerd dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken. Maar toch….. Een koffiecadeautje van KNP waarbij het goedkoopste pakker € 22,50 kost! Daarbij geen bonen in de aanbieding. Een leuk bedoelde actie met een nasmaak (en dan dus geen koffiesmaak).

 

Je kan kiezen uit het hele assortiment. Als je naar Koffievoordeel.nl gaat in plaats van Koffievoordeel.nl/kpn dan zie je ook de goedkopere producten. 

Reputatie 7
Badge +21

Mij is altijd geleerd dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken. Maar toch….. Een koffiecadeautje van KNP waarbij het goedkoopste pakker € 22,50 kost! Daarbij geen bonen in de aanbieding. Een leuk bedoelde actie met een nasmaak (en dan dus geen koffiesmaak).

 

Helemaal mee eens.
Dit is een paard die je geld aftrochelt.

Zo krijg je ook wel van meerdere bedrijven €5,00 cadeau op je verjaardag.
Als je de kleine lettertjes leest dan staat er "bij een minimum bestelbedrag van €50,00."
Da's geen €5,00 cadeau, maar €45,00 betalen.
Ik ga daar nooit op in.

Cadeau's moet je niet betalen, zo ja dan mag je het geen cadeau meer noemen.

Badge +12

Ook bij mij wordt het klantnummer niet herkend....

Reputatie 7
Badge +16

Klanten die voor 25 maart 2022 klant zijn geworden, kunnen een gratis koffiebon aanvragen, @SledgehammerNL. Jouw abonnement is ingegaan na 25 maart 2022: dat is de reden waarom jouw klantnummer nu niet herkend wordt 😕.
Ik stuur jou een privéberichtje!

Klantnummer wordt niet herkend (paar dagen na de cut-off klant geworden). Kan ik alsnog een bon ontvangen? Hoor het graag!

Badge +12

Klanten die voor 25 maart 2022 klant zijn geworden, kunnen een gratis koffiebon aanvragen, @SledgehammerNL. Jouw abonnement is ingegaan na 25 maart 2022: dat is de reden waarom jouw klantnummer nu niet herkend wordt 😕.
Ik stuur jou een privéberichtje!

@Shyrin_ ik heb gereageerd op jouw berichtje

Reputatie 7
Badge +20

Helaas niet @lvc197 ☹️

Hallo, ik probeer het kadootje te bestellen volgens de handleiding  (slechts 4 stappen !) maar ik kom er niet doorheen , kan nergens ontdekken waar ik mijn unieke Kadocode kan ophalen. "IN ONZE APP" waar is dat ?? Wordt helemaal strontziek van dit soort acties. Geef da  gewoon eenmalig een korting van €10 . Maar ja, jullie hopen dat niet iedere abonnee aan deze actie meedoet,  dus dat is goedkoper