Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: december 2021

  • 1 December 2021
  • 345 reacties
  • 8193 keer bekeken
Kadootje van KPN: december 2021

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

345 reacties

Ik krijg ook de oeps melding.

3 keer m'n klantnummer opnieuw ingetypt. Volgens mij klopt het echt.

Ik heb mijn code voor de pathefilm niet binnen gekregen 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Helaas werkt het hier ook niet… Oeps er gaat iets mis, heb het klantnummer van de factuur gehaald dus dit zou niet mogelijk moeten zijn…

Als ik de pagina open en ben ingelogd staat er alleen “kadootje van KPN”  met een afbeelding erbij.

 

Gisteravond kregen we veel meldingen binnen dat het verzilveren van de voucher niet werkt.  Er zijn heel veel mails de deur uitgegaan en wij hebben het vermoeden dat de server het op dat moment een beetje zwaar heeft gehad en we zijn benieuwd of het nu wel lukt? Als je nu nog steeds die foutmelding “Oeps! KPN.com is tijdelijk in onderhoud.” krijgt, laat het hier even weten. 

@compactbeamer : heb je deze stappen doorlopen?

Via KPN.com:

  • Ga naar www.kpn.com/kadootje.
  • Log in op de KPN.com pagina met jouw KPN ID.
  • Vul jouw e-mail adres in.
  • Je ontvangt nu een e-mail met de vouchercode en instructies.

Ik krijg via de link ook nog steeds alleen de afbeelding Kadootje van KPN zonder verdere doorklik of invulmogelijkheden. Probleem lijkt dus toch nog niet verholpen. 

@E te A : Dit lijkt dan weer een iets andere melding dan dat de site is overbelast. dit krijg je dus nadat je hier bent ingelogd?

https://www.kpn.com/kadootjevankpn.htm?campaignid=shorturl:b=kpn:mk=cm:c=11451:cd=11451_sukadootje

@E te A : Dit lijkt dan weer een iets andere melding dan dat de site is overbelast. dit krijg je dus nadat je hier bent ingelogd?

https://www.kpn.com/kadootjevankpn.htm?campaignid=shorturl:b=kpn:mk=cm:c=11451:cd=11451_sukadootje

Ja, via die link krijg ik alleen een afbeelding. 

@E te A : Dit lijkt dan weer een iets andere melding dan dat de site is overbelast. dit krijg je dus nadat je hier bent ingelogd?

https://www.kpn.com/kadootjevankpn.htm?campaignid=shorturl:b=kpn:mk=cm:c=11451:cd=11451_sukadootje

Ja, via die link krijg ik alleen een afbeelding. 

En zo te lezen ben ik niet de enige met dit probleem. 

Als ik die link aanklik kom ik op dat scherm en moet dan inloggen met mijn KPNID.

 

Als ik die link aanklik kom ik op dat scherm en moet dan inloggen met mijn KPNID.

 

Ja, je moet wel inloggen, maar vervolgens krijg ik alleen een afbeelding….

Reputatie 7
Badge +17

@A en E Kun je eens een screenshot plaatsen (zonder persoonsgegevens)? Maakt het niet uit welke browser je gebruikt? 

@A en E Kun je eens een screenshot plaatsen (zonder persoonsgegevens)? Maakt het niet uit welke browser je gebruikt? 

Zowel met Safari als Chrome zelfde resultaat:

 

zojuist binnen gehaald, geen probleem ondervonden

zojuist binnen gehaald, geen probleem ondervonden

Welke browser gebruik je?

 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @E te A

Ik ga zorgen dat jij een code krijgt. Wil jij jouw profiel aanvullen met jouw postcode en huisnummer? En zou je de code op jouw interactieve TV willen gebruiken of op website/smart TV app van Pathé thuis? 

Hallo @E te A

Ik ga zorgen dat jij een code krijgt. Wil jij jouw profiel aanvullen met jouw postcode en huisnummer? En zou je de code op jouw interactieve TV willen gebruiken of op website/smart TV app van Pathé thuis? 

Bedankt. Ik zal mijn gegevens aanvullen. Graag voor website/smart TV app van Pathé thuis.

zojuist binnen gehaald, geen probleem ondervonden

Welke browser gebruik je?

 

Chrome in Windows 10

 

Reputatie 7
Badge +15

@E te A Ik heb in jouw geval omdat je al een tijdje bezig bent een code aangevraagd en verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Kun je mij laten weten of het met deze code is gelukt? :)

Ik heb zojuist een vouchercode ontvangen maar deze werkt niet

hou activeer ik mijn voucher  met code die ik als kadootje heb gekregen van KPN voor meer bundel

admin: reactie verplaatst naar lopende topic

Het lukt niet om het cadeautje aan te vragen. Krijg steeds de melding lidnummer niet goed ingevuld/onbekend Erg jammer wilde vanavond al leuke film uitkiezen. 

Wat nu?

Graag hulp /reactie 

Reputatie 7
Badge +15

@Thead Welkom op het forum. 

Voor de extra data hoef je niets te activeren, deze bundel wordt automatisch aangesproken zodra je eigen data op is. 

@AnneMilan Wat lastig dat het niet lukt om een voucher aan te vragen. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan ga ik uitzoeken of ik dit voor je kan regelen! :)

Ik heb de code ontvangen maar nu zegt hij dat de code ongeldig is…..

Is dit gekoppeld aan het adres, want ik heb de code van mijn vader gekregen die hem niet gebruikt 

hoe kan dit?