Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: december 2021

  • 1 December 2021
  • 345 reacties
  • 8194 keer bekeken
Kadootje van KPN: december 2021

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

345 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@pear77771 De vouchercode is onderweg.

Ik krijg de mail wel binnen van de code maar…. 

Maar ik krijg dus dit bericht: “ De code is:” . en dan geen code. zie plaatje.

Iemand tips ?

 

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @PeterDP90, ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik krijg iedere keer dezelfde melding. Alle gegevens zijn goed ingevuld, kan mijn facturen etc. Inzien 

Dit kreeg ik ook bij de vorige acties, nu vind ik het wel leuk een kadootje te  ontvangen.

 

Kijk uit naar de passende oplossing!

 

ontvangen 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rendrie, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik kijk graag even mee!

@Thomas 

 

Ik heb het ingevuld.

Reputatie 7
Badge +20

@PeterDP90, ik heb een nieuwe voor je aangevraagd! Je krijgt hier dadelijk een mail over.

Die voucher voor een film is als "he je mag een worst uitkiezen en eten" en dan een zak met drollen op tafel uitstorten en zeggen "Mocht je een worst ertussen zien, die mag je niet hebben!" 

Flutactie! Want nieuwe films zijn dus niet beschikbaar, alleen goude oude meuk die al jaren op tv is getoond.

 

 

Want nieuwe films zijn dus niet beschikbaar, alleen goude oude meuk die al jaren op tv is getoond.

Kijk je wel op de juiste plek, @goudseKaas ? Bij Pathé is genoeg te vinden wat zelfs redelijk recent uit de bios is.

Het Pathé aanbod vind je onder MENU → Films → Films huren.

Die voucher voor een film is als "he je mag een worst uitkiezen en eten" en dan een zak met drollen op tafel uitstorten en zeggen "Mocht je een worst ertussen zien, die mag je niet hebben!" 

Flutactie! Want nieuwe films zijn dus niet beschikbaar, alleen goude oude meuk die al jaren op tv is getoond.

 

 

Je hoeft niet te kijken. Het is een cadeau en ik ben er blij mee.

Die voucher voor een film is als "he je mag een worst uitkiezen en eten" en dan een zak met drollen op tafel uitstorten en zeggen "Mocht je een worst ertussen zien, die mag je niet hebben!" 

Flutactie! Want nieuwe films zijn dus niet beschikbaar, alleen goude oude meuk die al jaren op tv is getoond.

Je hoeft niet te kijken. Het is een cadeau en ik ben er blij mee.

Een kado is simpelweg die code toesturen, dit is omleiding/misleiding. 

Die voucher voor een film is als "he je mag een worst uitkiezen en eten" en dan een zak met drollen op tafel uitstorten en zeggen "Mocht je een worst ertussen zien, die mag je niet hebben!" 

Flutactie! Want nieuwe films zijn dus niet beschikbaar, alleen goude oude meuk die al jaren op tv is getoond.

Je hoeft niet te kijken. Het is een cadeau en ik ben er blij mee.

Een kado is simpelweg die code toesturen, dit is omleiding/misleiding. 

Hoezo misleiding? Ik heb een code gekregen en hiermee voor de kids de Kameleon opgezet. Anders had dit geld gekost.

Want nieuwe films zijn dus niet beschikbaar, alleen goude oude meuk die al jaren op tv is getoond.

Kijk je wel op de juiste plek, @goudseKaas ? Bij Pathé is genoeg te vinden wat zelfs redelijk recent uit de bios is.

Het Pathé aanbod vind je onder MENU → Films → Films huren.

Alles na een maand of zes is kandidaat voor tv vertoning, de prijs die er nu voor wordt gevraagd door KPN is een sukkelprijs: twee of vijf euro is een prijs die alleen door onverschilligen of naïevelingen wordt betaald.

U hoeft niet te kijken maar dat had ik al gezegd. Met deze code betaalt u dus niets en bent u ook geen naïeveling... Voor nu wens ik u nog een fijne dag verder.

Reputatie 7
Badge +10

Die voucher voor een film is als "he je mag een worst uitkiezen en eten" en dan een zak met drollen op tafel uitstorten en zeggen "Mocht je een worst ertussen zien, die mag je niet hebben!" 

Flutactie! Want nieuwe films zijn dus niet beschikbaar, alleen goude oude meuk die al jaren op tv is getoond.

 

 

@goudseKaas Hier vind je een uitgebreid overzicht welke films er beschikbaar zijn. En in discussie gaan met andere klanten hier op het forum heeft weinig nut, sommige medeklanten kunnen nogal hautain uit de hoek komen, heb je weinig aan, kun en moet je niks mee willen, niet allemaal gelukkig en soms heeft iemand een slechte dag, de meeste denken graag mee. Ik was blij met de kadootjes in ieder geval 👍

Helaas hier ook de oeps melding op zowel de app als de website. Geeft aan de klant gegevens niet opgehaald kunnen worden.

Groet renaldo

Die voucher voor een film is als "he je mag een worst uitkiezen en eten" en dan een zak met drollen op tafel uitstorten en zeggen "Mocht je een worst ertussen zien, die mag je niet hebben!" 

Flutactie! Want nieuwe films zijn dus niet beschikbaar, alleen goude oude meuk die al jaren op tv is getoond.

 

 

@goudseKaas Hier vind je een uitgebreid overzicht welke films er beschikbaar zijn. En in discussie gaan met andere klanten hier op het forum heeft weinig nut, sommige medeklanten kunnen nogal hautain uit de hoek komen, heb je weinig aan, kun en moet je niks mee willen, niet allemaal gelukkig en soms heeft iemand een slechte dag, de meeste denken graag mee. Ik was blij met de kadootjes in ieder geval 👍

Ik zit ff te bladeren door aanbod: 5 euri voor "Silence for the Lambs". Dit lijkt meer op een lokale cocaïne straatdealer die je voor de eerste keer "the good stuff" geeft, om daarna flink versneden shit te verkopen.

Reputatie 7
Badge +10

Die voucher voor een film is als "he je mag een worst uitkiezen en eten" en dan een zak met drollen op tafel uitstorten en zeggen "Mocht je een worst ertussen zien, die mag je niet hebben!" 

Flutactie! Want nieuwe films zijn dus niet beschikbaar, alleen goude oude meuk die al jaren op tv is getoond.

 

 

@goudseKaas Hier vind je een uitgebreid overzicht welke films er beschikbaar zijn. En in discussie gaan met andere klanten hier op het forum heeft weinig nut, sommige medeklanten kunnen nogal hautain uit de hoek komen, heb je weinig aan, kun en moet je niks mee willen, niet allemaal gelukkig en soms heeft iemand een slechte dag, de meeste denken graag mee. Ik was blij met de kadootjes in ieder geval 👍

Ik zit ff te bladeren door aanbod: 5 euri voor "Silence for the Lambs". Dit lijkt meer op een lokale cocaïne dealer die je voor de eerste keer "the good stuff" geeft, om daarna flink versneden shit te verkopen.

 

Euhm, nu niet overdrijven hoor 😅 Dit is een openbaar forum voor alle leeftijden en voor iedereen zichtbaar. Er staat best mooi spul tussen, maar smaken verschillen nu eenmaal 👍

Reputatie 7
Badge +6

KPN, bedankt voor het kadootje! Ik ga ervan genieten :blush:

Reputatie 7

Helaas hier ook de oeps melding op zowel de app als de website. Geeft aan de klant gegevens niet opgehaald kunnen worden.

Groet renaldo

Hey @Renaldovanessa, welkom! Controleer goed je gegevens dat je zeker weten de juiste gebruikt. Als het daarmee alsnog niet lukt, vul alsjeblieft je forumprofiel in en reageer hier weer. Dan helpen we je verder.

Helaas hier ook de oeps melding op zowel de app als de website. Geeft aan de klant gegevens niet opgehaald kunnen worden.

Groet renaldo

Hey @Renaldovanessa, welkom! Controleer goed je gegevens dat je zeker weten de juiste gebruikt. Als het daarmee alsnog niet lukt, vul alsjeblieft je forumprofiel in en reageer hier weer. Dan helpen we je verder.

Hoi Erik, 

Dank voor je bericht.

Gegevens kloppen kan namelijk hier ook gewoon inloggen en alles bekijken.

Om het hele profiel e.d in te vullen voor een film vind ik een beetje omslachtig.  In ieder geval bedankt voor de moeite, wordt Netflix vanvond 😉

Groet Renaldo 

 

Bij Pathé krijg je ook de hele maand gratis films. Pathé app downloaden en elke dag even kijken.

Vandaag het kadootje bij de post gekregen. Toen we een voucher wilden aanvragen bleken deze al allemaal op te zijn. Zeer jammer! Snap dat jullie erbij zetten op=op, maar zoals ik kan lezen zijn er klanten die vorige week dit kado al in de bus hadden liggen. Niet echt een eerlijke actie! 

Ik probeer de code in te wisselen, maar ik krijg de melding “Helaas, deze Kadocode is onjuist. Controleer je Kadocode” 😓

Ik heb een mailtje gekregen van kpn dat we een gratis film voucher kregen als cadeautje 😀 super leuk natuurlijk.. maar ik krijg geen vouchercode in de mail. 
heel jammer. Valt dat op te lossen?