KPN voor jou

KPN Voor Jou: extraatjes in november

  • 2 November 2023
  • 57 reacties
  • 9448 keer bekeken
KPN Voor Jou: extraatjes in november
Reputatie 7
Badge +19

KPN Voor Jou zijn de Kadootjes van KPN in een nieuw jasje. Je leest hier uit welke leuke extra's en voordelen je kunt kiezen in de maand november. Omdat we blij zijn met al onze klanten!

 

Storytel bij KPN

Storytel is nieuw bij KPN. Om dit te vieren kan je Storytel 3 maanden uitproberen voor 1 euro per maand! Met Storytel krijg je duizenden luisterboeken en e-books in 1 app. Zo heb je altijd een goed boek bij de hand. Meer weten over Storytel? Kijk dan hier: Storytel bij KPN.

Deze actie geldt voor klanten met internetabonnement van KPN en geldt tot 30 november. Na 30 november probeer je Storytel de eerste maand gratis. Na de eerste 30 dagen is Storytel dagelijks opzegbaar.

 

Probeer voordelig een nieuw zenderpakket

De herfst- en wintermaanden zijn de perfecte tijd om lekker op de bank te ploffen. In november kan je gratis of met korting kiezen uit verschillende zenderpakketten. Je zet je zenderpakket gemakkelijk aan via MijnKPN.

Je kunt kiezen uit een of meer van deze zender- en entertainmentpakketten:

 

HBO Max 3 maanden gratis
Pluspakket 3 maanden gratis
Viaplay 3 maanden voor 50%
Erotiek pakket 3 maanden voor 50%
Opnemen pakket 3 maanden gratis
ESPN Compleet 3 maanden gratis
Storytel 3 maanden voor €1,- p/m

Voorwaarden: deze acties gelden alleen bij een bestaand KPN Internet abonnement en als je het zenderpakket nog niet hebt. Deze acties zijn geldig van 1 t/m 30 november 2023.

Let op: Je moet het zender- of entertainmentpakket zelf uitzetten. Je krijgt van ons een herinnering per e-mail als jouw actieperiode bijna ten einde komt.

 

Zender van de maand

Glitter, glamour, Hollywood. Gaat jouw hart sneller kloppen van deze termen? Dan is de zender van de maand november echt iets voor jou. Dat is namelijk E! Entertainment. De naam zegt het al: op E! Entertainment zie je al het entertainmentnieuws uit Hollywood. 

Je ziet E! Entertainment deze maand gratis op kanaal 42. Heb je het Pluspakket? Dan vind je E! Entertainment op kanaal 71.  

Wil je deze zender ook na november blijven kijken? Kies dan voor het Pluspakket.

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

 


57 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Zo, de drie maanden gratis HBO zijn weer ingeschakeld en reminder in de agenda om het het op 01-02-2024 weer uit te zetten.

En dan als extra ook nog 5 euro korting voor die drie maanden 😂

Bij mij staan alle bovenstaande aanbiedingen er behalve ESPN compleet, daar staat geen actie bij. Wel vreemd. 

Reputatie 1
Badge

Jammer dat myskyshowtime niet meedoet had graag weer eens star trek willen kijken 😆😂

Reputatie 7

Jammer dat myskyshowtime niet meedoet had graag weer eens star trek willen kijken 😆😂

Op Netflix staan ook meerdere Star Trek series, als je dat hebt kan je daar ook kijken 😉

 

Bij mij staan alle bovenstaande aanbiedingen er behalve ESPN compleet, daar staat geen actie bij. Wel vreemd. 

Is ESPN mogelijk al actief bij jou @MK1970? De kortingen zijn niet van toepassing als je het zenderpakket al hebt.

Hoi Jasper, ik heb geen ESPN abonnement.  Ik kan zenderpakket wel aanklikken maar dan voor normale prijs.

Reputatie 1

Dat is leuk. Wil het opnemen pakket kiezen, maar dat gaat niet omdat ik deze al heb. Het zal toch niet zo zijn dat ik die korting niet kan krijgen.

Dat is leuk. Wil het opnemen pakket kiezen, maar dat gaat niet omdat ik deze al heb. Het zal toch niet zo zijn dat ik die korting niet kan krijgen.

Dan herhaal ik het antwoord van @Jasper  nog een keer:

De kortingen zijn niet van toepassing als je het zenderpakket al hebt.

 

Reputatie 7
Badge +7

Laat de bal maar rollen!, heb ESPN ‘aan’ gezet. Heb normaal aan kanaal 14 (meer dan) genoeg maar ga nu 3 maanden voor de volle bak.  

Overigens, krijgen we een ‘verlenging’ als blijkt dat de winterstop van de Eredivisie ⛹🏼 in de komende drie maanden valt? 😁 😂 . 

Gelukt! Nog even één keer de ontvanger ‘uit’ en weer ‘aan’ en de vraag: ‘hoe is de stand Mieke’ hoeven we niet meer te stellen 🤣 😉 . 

Badge

Voordelen alleen voor tv kijkers.


Voor gebruikers met een unlimited mobiel en 1000/1000 Mbit/s glas zal er nooit wat extra's te halen zijn.

Eerst moet kPN zelfs nog mijn lichtlijn aangesloten zien te krijgen na overstap.

 

Wel blij nu met unlimited mobiel. Zo kan ik nog een beetje internetten, zoals e-mailen.

Reputatie 7
Badge +30

Op dit moment inderdaad vooral cadeautjes voor mensen met TV! De volgende keer weer iets anders. Waar zouden we jou blij mee maken, @KroontjesPen?

Badge

Het 1e logische antwoord is dat kpn mijn glaslijn morgen aansluit. Wacht al van 1 november.

Als cadeau de waarde van het duurste pakket als een eenmalige korting.
Er is niets anders om uit te kiezen.
Geldt eigenlijk nu al voor mensen die alle tv-pakketten al hebben.

 

Reputatie 7
Badge +7

Nog een verrassing na de mobiele data verdubbeling. Leuk om ESPN compleet nog eens te kunnen bekijken tijdens de donkere dagen. KPN brengt licht in de duisternis 😎

Dank je wel.

Reputatie 7
Badge +7

Voordelen alleen voor tv kijkers.


Voor gebruikers met een unlimited mobiel en 1000/1000 Mbit/s glas zal er nooit wat extra's te halen zijn.

Eerst moet kPN zelfs nog mijn lichtlijn aangesloten zien te krijgen na overstap.

 

Wel blij nu met unlimited mobiel. Zo kan ik nog een beetje internetten, zoals e-mailen.

Niet elk Kadootje valt bij eenieder in de smaak maar de ervaring leert dat er gedurende het jaar altijd wel wat leuks (of lekkers) voorbij komt. Hopelijk is de aansluiting er snel en dan genieten van de glaslijn zou ik zeggen!

Reputatie 7
Badge +7

Laat de bal maar rollen!, heb ESPN ‘aan’ gezet. Heb normaal aan kanaal 14 (meer dan) genoeg maar ga nu 3 maanden voor de volle bak.  

Overigens, krijgen we een ‘verlenging’ als blijkt dat de winterstop van de Eredivisie ⛹🏼 in de komende drie maanden valt? 😁 😂 .

Nee @Berrie_Kaas dat verlengen in de winterstop mag niet van de ACM. Het speelveld dient gelijk te blijven! 

Heel blij met espn. Goede deal!

Reputatie 7
Badge +7

Laat de bal maar rollen!, heb ESPN ‘aan’ gezet. Heb normaal aan kanaal 14 (meer dan) genoeg maar ga nu 3 maanden voor de volle bak.  

Overigens, krijgen we een ‘verlenging’ als blijkt dat de winterstop van de Eredivisie ⛹🏼 in de komende drie maanden valt? 😁 😂 .

Nee @Berrie_Kaas dat verlengen in de winterstop mag niet van de ACM. Het speelveld dient gelijk te blijven! 

@Roy74 , wel goed lezen hoor, ik heb het niet over het 'verlengen van de winterstop', deze beslissingsbevoegdheid is voorbehouden aan de KNVB. Ik pleit voor verlenging van de 3 maanden gratis ESPN als de KNVB besluit inderdaad een winterstop in te voeren. Mocht de ACM hier een stokje voor steken dan voel ik mij geroepen om op 22 november op een andere partij te stemmen 🤗. Dat zal ze leren!😠.

Reputatie 7

De kortingsperiode staat los van wat er op (of naast) het veld gebeurt. De korting is voor 3 kalendermaanden, daarna stopt de korting. 

Reputatie 7
Badge +7

Laat de bal maar rollen!, heb ESPN ‘aan’ gezet. Heb normaal aan kanaal 14 (meer dan) genoeg maar ga nu 3 maanden voor de volle bak.  

Overigens, krijgen we een ‘verlenging’ als blijkt dat de winterstop van de Eredivisie ⛹🏼 in de komende drie maanden valt? 😁 😂 .

Nee @Berrie_Kaas dat verlengen in de winterstop mag niet van de ACM. Het speelveld dient gelijk te blijven! 

@Roy74 , wel goed lezen hoor, ik heb het niet over het 'verlengen van de winterstop', deze beslissingsbevoegdheid is voorbehouden aan de KNVB. Ik pleit voor verlenging van de 3 maanden gratis ESPN als de KNVB besluit inderdaad een winterstop in te voeren. Mocht de ACM hier een stokje voor steken dan voel ik mij geroepen om op 22 november op een andere partij te stemmen 🤗. Dat zal ze leren!😠.

 

@Roy74 , excuses, ik moet zelf nog leren lezen. Jij schreef ‘in de winterstop’, ik las ‘van de winterstop’. Een hemelsbreed verschil. Overigens wijzigt daarmee het speelveld niet, dat kan alleen als we de doelen mogen verplaatsen. Hiermee zullen we toch moeten wachten tot na 22 november!

Reputatie 7
Badge +7

@Roy74 , wel goed lezen hoor, ik heb het niet over het 'verlengen van de winterstop', deze beslissingsbevoegdheid is voorbehouden aan de KNVB. Ik pleit voor verlenging van de 3 maanden gratis ESPN als de KNVB besluit inderdaad een winterstop in te voeren. Mocht de ACM hier een stokje voor steken dan voel ik mij geroepen om op 22 november op een andere partij te stemmen 🤗. Dat zal ze leren!😠.

@Roy74 , excuses, ik moet zelf nog leren lezen. Jij schreef ‘in de winterstop’, ik las ‘van de winterstop’. Een hemelsbreed verschil. Overigens wijzigt daarmee het speelveld niet, dat kan alleen als we de doelen mogen verplaatsen. Hiermee zullen we toch moeten wachten tot na 22 november!

Het verschil zit inderdaad in het detail @Berrie_Kaas. Ik doelde inderdaad erop dat KPN in de winterstop de actie zou verlengen. En natuurlijk gaat KPN dat niet doen want deze actie is al erg fijn natuurlijk. Laat de doelen a.u.b. op het speelveld staan zoals ze staan 😂 Er zijn teams die de doelen nu al niet kunnen vinden maar dat is dan weer een schot voor open doel.

KPN gaat in ieder geval wel recht op het doel af met al die leuke extraatjes. Hint voor december: mijn koffievoorraad is ernstig geslonken.

Heb geen ESPN abonnement.  Ik kan zenderpakket wel aanklikken maar dan voor normale prijs.

Beetje jammer.

gr sjaak

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Sjaak J, welkom hier! Ik heb je andere vraag over de levering van de tv verplaatst naar een eigen topic. Over deze zenderpakkettenactie, zie je de andere zenderpakketten die we in het startbericht noemen wel met korting of gratis staan? Wanneer is jouw abonnement actief geworden?

Hoi @Sjaak J, welkom hier! Ik heb je andere vraag over de levering van de tv verplaatst naar een eigen topic. Over deze zenderpakkettenactie, zie je de andere zenderpakketten die we in het startbericht noemen wel met korting of gratis staan? Wanneer is jouw abonnement actief geworden?

Hoi, 23 october is ons abonnement actief geworden.

Badge

Leuke acties, 3 maanden gratis HBO Max.  Heb HBO Max geactiveerd. App geïnstalleerd op mn telefoon, vervolgens wilde ik het koppelen op mijn tv, (geen smart tv). HBO staat netjes in de zenderlijst, maar ik kreeg een melding dat HBO niet werkt via mijn tv ontvanger. Heb ook geen chromecast dus het is voor mij onmogelijk om HBO uit te proberen op mijn tv, zonder dat ik of een chromecast koop, of een ander abonnement afsluit waarbij ik een geschikte tv ontvanger krijg, als ik het goed begrijp.

 

Heel jammer als dit zo is. Ik wil graag weten of HBO iets voor mij is en dan wil ik er uiteraard voor betalen, net zoals dat kan bij netflix of Videoland. Maar niet ook nog een ander, duurder abonnement afsluiten of een chromecast kopen. 

Mijn huidige tv ontvanger is trouwens een HMB 2260. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Peet2304, goede keuze! Alleen kan je er nu inderdaad geen gebruik van maken op je tv. De voorwaarden lees je op onze website, als je hierboven in het startbericht klikt op HBO Max:

 

Badge

@Marcia_  Is natuurlijk helemaal geen goede keuze als ik er niets aan heb. Kan t alleen op m'n telefoon kijken maar daar krijg ik na 5 minuten hoofdpijn van. 

Je hebt gelijk dat ik niet goed heb gelezen, dan had ik eerst even gekeken wat voor tv ontvanger ik heb, maar ook wel jammer dat dat niet direct duidelijk bij de aanbieding staat. Dan had ik wel voor maanden gratis pluspakket gekozen wat wel op de tv kan.

Reageer