KPN voor jou

KPN Voor Jou: extraatjes in november

  • 2 November 2023
  • 57 reacties
  • 9450 keer bekeken
KPN Voor Jou: extraatjes in november

Toon eerste bericht

57 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @OmaJoJo62 en welkom op het forum!

Heb je een bevestiging ontvangen dat HBO is aangezet nadat je dit aangevraagd hebt? Zo niet, dan is het niet (goed) aangevraagd. De aanbieding is dan inmiddels ook voorbij, dus helaas kan dit niet alsnog. 😬

Mocht je de bevestiging binnen hebben, maar geen activatiemail gehad hebben, neem dan doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 of op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00 contact met ons op via 0800-0402. Dan kan mijn collega voor je nakijken hoe dit zit!

Komt goed

 

ik ga bellen!   Djw

Reputatie 6
Badge +8

Let op: Je moet het zender- of entertainmentpakket zelf uitzetten. Je krijgt van ons een herinnering per e-mail als jouw actieperiode bijna ten einde komt.

 

 

Hi @Alexandra van KPN of iemand anders.

Ik krijg elke 11de van de maand mijn factuur voor het thuisabonnement. Dit zou betekenen dat ik over drie dagen een factuur krijg van februari. Hierin hoor ik geen HBO Korting meer te krijgen. Ik heb alleen (nog) geen mail gekregen dat deze actieperiode over drie dagen ten einde komt. Kan dat nog gebeuren? 

Toevoeging: ook niet in de spam folder. Let hier al sinds januari actief op.

Reputatie 7
Badge +30

De kortingsperiode gaat tot op de dag af, @ikheetjeff. Dus het hangt even af van de specifieke datum dat jij HBO geactiveerd hebt. Als dit echt op de 11e was, dan verwacht ik dat je vandaag of morgen de herinnering krijgt. Let er dan wel op dat als jij op de 11e het weer uitzet, dit alsnog niet op tijd is om ook op die factuur verwerkt te worden. Wat dan betekent dat op de factuur van de 11e HBO voor een maand in rekening wordt gebracht, en dan op de factuur van 11 maart gecorrigeerd wordt. Als je dat wilt voorkomen kun je het beste nu alvast HBO weer uitzetten. Als je natuurlijk geen kijkplannen hebt voor het weekend :)

Reputatie 6
Badge +8

De kortingsperiode gaat tot op de dag af, @ikheetjeff. Dus het hangt even af van de specifieke datum dat jij HBO geactiveerd hebt. Als dit echt op de 11e was, dan verwacht ik dat je vandaag of morgen de herinnering krijgt. Let er dan wel op dat als jij op de 11e het weer uitzet, dit alsnog niet op tijd is om ook op die factuur verwerkt te worden. Wat dan betekent dat op de factuur van de 11e HBO voor een maand in rekening wordt gebracht, en dan op de factuur van 11 maart gecorrigeerd wordt. Als je dat wilt voorkomen kun je het beste nu alvast HBO weer uitzetten. Als je natuurlijk geen kijkplannen hebt voor het weekend :)

@Erik van KPN Ik heb het op 11-11-2023 toegevoegd (en geactiveerd) aan het abonnement. Ik zal het even afwachten of ik de herinnering ga krijgen! Dank je wel

Reputatie 6
Badge +8

De kortingsperiode gaat tot op de dag af, @ikheetjeff. Dus het hangt even af van de specifieke datum dat jij HBO geactiveerd hebt. Als dit echt op de 11e was, dan verwacht ik dat je vandaag of morgen de herinnering krijgt. Let er dan wel op dat als jij op de 11e het weer uitzet, dit alsnog niet op tijd is om ook op die factuur verwerkt te worden. Wat dan betekent dat op de factuur van de 11e HBO voor een maand in rekening wordt gebracht, en dan op de factuur van 11 maart gecorrigeerd wordt. Als je dat wilt voorkomen kun je het beste nu alvast HBO weer uitzetten. Als je natuurlijk geen kijkplannen hebt voor het weekend :)

@Erik van KPN Ik heb het op 11-11-2023 toegevoegd (en geactiveerd) aan het abonnement. Ik zal het even afwachten of ik de herinnering ga krijgen! Dank je wel

@Erik van KPN (of iemand anders), wij hebben nog steeds geen herinnering ontvangen. Vandaag wel factuur gekregen, waarop het abonnement zonder korting staat.

Vanmiddag het pakket uitgezet. Verder geen punt, maar misschien wel handig om te weten? Ook als jullie dit op andere plekken communiceren? - Ben mij bewust dat het je eigen verantwoordelijkheid is om het daadwerkelijk uit te zetten.

Reputatie 7
Badge +12

De kortingsperiode gaat tot op de dag af, @ikheetjeff. Dus het hangt even af van de specifieke datum dat jij HBO geactiveerd hebt. Als dit echt op de 11e was, dan verwacht ik dat je vandaag of morgen de herinnering krijgt. Let er dan wel op dat als jij op de 11e het weer uitzet, dit alsnog niet op tijd is om ook op die factuur verwerkt te worden. Wat dan betekent dat op de factuur van de 11e HBO voor een maand in rekening wordt gebracht, en dan op de factuur van 11 maart gecorrigeerd wordt. Als je dat wilt voorkomen kun je het beste nu alvast HBO weer uitzetten. Als je natuurlijk geen kijkplannen hebt voor het weekend :)

@Erik van KPN Ik heb het op 11-11-2023 toegevoegd (en geactiveerd) aan het abonnement. Ik zal het even afwachten of ik de herinnering ga krijgen! Dank je wel

@Erik van KPN(of iemand anders), wij hebben nog steeds geen herinnering ontvangen. Vandaag wel factuur gekregen, waarop het abonnement zonder korting staat.

Vanmiddag het pakket uitgezet. Verder geen punt, maar misschien wel handig om te weten? Ook als jullie dit op andere plekken communiceren? - Ben mij bewust dat het je eigen verantwoordelijkheid is om het daadwerkelijk uit te zetten.

Hoi @ikheetjeff, gek dat je geen herinnering hebt ontvangen en ook goed dat je het meldt. Zeker handig om te weten, we gaan dit navragen binnen de organisatie! 

Reageer