KPN voor jou

KPN Voor Jou: extraatjes in november

  • 2 November 2023
  • 57 reacties
  • 9450 keer bekeken
KPN Voor Jou: extraatjes in november

Toon eerste bericht

57 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Daar heb je gelijk in, ik breng het een beetje gebrekkig, @Peet2304. We gaan deze actie vast nog eens herhalen, aangezien dit ook niet de eerste keer is dat ‘ie loopt. Dan kan je tegen die tijd voor een ander pakket kiezen! 

Hoi @Sjaak J, welkom hier! Ik heb je andere vraag over de levering van de tv verplaatst naar een eigen topic. Over deze zenderpakkettenactie, zie je de andere zenderpakketten die we in het startbericht noemen wel met korting of gratis staan? Wanneer is jouw abonnement actief geworden?

Hoi, 23 october is ons abonnement actief geworden.

Snap ik maar staat toch duidelijk 3 maanden gratis-

 En er staat een link zodat ESPN aanzetten ,maar er staat nergens 3 maanden voorniets of iets van actie. Dus wat gebeurd er als je op die link klikt,staat er dan eerste 3 maanden voor niets of je zit er gelijk voor een jaar aan vast. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Vreemd! Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adres en klantnummer en een eigen topic aan willen maken met je vraag? Dan helpen we je er verder mee en houden we het hier overzichtelijk voor de community.

Superleuk die 3 maanden gratis een zenderpakket. Geld dat ook als je al een zenderpakket gratis hebt? Hij staat namelijk niet bij mijn " acties". Ik.moet dan wisselen van pakket. 

Zou leuk zijn als ik ook van.dit extraatje gebruik zou kunnen maken. 

 

Groetjes Ester

Reputatie 7
Badge +20

@Essie79 Als je het pakket al hebt kun je geen gebruik maken van de actie voor dat zenderpakket. Zie ook het startbericht: Voorwaarden: deze acties gelden alleen bij een bestaand KPN Internet abonnement en als je het zenderpakket nog niet hebt. Deze acties zijn geldig van 1 t/m 30 november 2023.

Ha leuke acties allemaal, maar hoe log ik in bij die KPN Seaters?
In de XS4All nieuwsbrief van 8 november staat dat niet. Dus ik ga uit van mijn KPN ID. Maar als ik die gebruik krijg ik de melding: “De opgegeven e-mail en wachtwoordcombinatie is niet correct.”
Dus welke inlog-gegevens moet ik bij KPN Seaters voor zo'n winactie gebruiken?

PS. de landelijke Sinterklaasintocht is dit jaar in Gorinchem, niet in Leerdam. Een typefoutje?

Reputatie 7
Badge +20

@Charlie D. je kan gewoon inloggen op Seaters met Facebook. Of maak even een account op Seaters aan. 

Het is niet de landelijke, maar de intocht in Leerdam. Een Superleuke ervaring.

Reputatie 2

Leuke acties. Wanneer ik kies voor ESPN en ik laat de actie starten per 11-11-23 wanneer moet ik dan ten laatste opzeggen om kosten te voorkomen ?

Reputatie 7
Badge +20

Dat zou dan 10 februari zijn. 

@Charlie D. je kan gewoon inloggen op Seaters met Facebook. Of maak even een account op Seaters aan. 

Het is niet de landelijke, maar de intocht in Leerdam. Een Superleuke ervaring.

Ha bedankt Bart_Z

Ik heb gelukkig geen Facebook maar een account aanmaken gaat prima!
Het gekke is dat je blijkbaar éérst € 4,- per ticket moet betalen voordat je kans maakt op een gratis ticket Naturalis Biodiversity Center?
Dit voelt op z'n zachtst gezegd niet goed, dus hoe zit dat? Kan iemand dit uitleggen?

PS. Dank voor de intocht info, geen typefoutje dus 😉👍🏻

Reputatie 7
Badge +20

@Charlie D. Je kan kaarten aanvragen. Maximaal 2. En als je dan ingeloot wordt, dan vragen wij om een bijdrage van 4 euro per kaart. Dit gaat dan naar het mooiste contactfonds. 

@Essie79 Als je het pakket al hebt kun je geen gebruik maken van de actie voor dat zenderpakket. Zie ook het startbericht: Voorwaarden: deze acties gelden alleen bij een bestaand KPN Internet abonnement en als je het zenderpakket nog niet hebt. Deze acties zijn geldig van 1 t/m 30 november 2023.

Maar dan word alles als " zenderpakket" gezien. Ik wil juist een ander pakket proberen. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik weet niet of ik je helemaal begrijp, @Essie79. Je kunt kiezen uit alle zenderpakketten die jij in MijnKPN ziet. Behalve dus het pakket die jij al afneemt. Die kan je niet kiezen. 

Ik weet niet of ik je helemaal begrijp, @Essie79. Je kunt kiezen uit alle zenderpakketten die jij in MijnKPN ziet. Behalve dus het pakket die jij al afneemt. Die kan je niet kiezen. 

Oke, ik heb nu ivm kpn compleet een zenderpakket gratis. Dat is het pluspakket. Kan ik dan daarnaast voor 3 maanden gratis espn proberen? 

Die staat namelijk niet als optie in " acties" . 

Reputatie 7

Het gratis zenderpakket wat je hebt als CombiVoordeel staat hier los van @Essie79. Je zei in je eerdere reactie dat je het gratis zenderpakket kon wijzigen, dat is iets anders dan dit.

Als je via deze link naar MijnKPN gaat moet je op de juiste pagina uitkomen. 

Het gratis zenderpakket wat je hebt als CombiVoordeel staat hier los van @Essie79. Je zei in je eerdere reactie dat je het gratis zenderpakket kon wijzigen, dat is iets anders dan dit.

Als je via deze link naar MijnKPN gaat moet je op de juiste pagina uitkomen. 

Bedankt voor de heldere uitleg! Door de vele verschillende abonnementen had ik bij de verkeerde ingelogd. Nu via de juiste weg en gratis 3 maanden Espn. Bedankt kpn!

Reputatie 7

Graag gedaan @Essie79, veel ESPN kijkplezier! 🙂

Reputatie 6
Badge +8

Oke…. met die drie maanden HBO Max…. kom ik er niet meer onder uit…. ik heb een reden om The Last of Us eindelijk te kijken!! (Stelde het steeds uit.. “weer” een abonnement er bij)

Leuke cadeautjes deze maand!

Reputatie 7
Badge +20

Ik wens jou veel kijkplezier @ikheetjeff, en als The last of us ‘op’ is, valt er genoeg anders moois te zien bij HBO 😃

Reputatie 4

Kan ik ESPN niet uitzetten om deze vervolgens weer aan te zetten met de 3 maanden actie?

Reputatie 4

Kan ik ESPN niet uitzetten om deze vervolgens weer aan te zetten met de 3 maanden actie?

Ik heb het maar gewoon geprobeerd en dat werkt dus prima, top!

Reputatie 7
Badge +13

Fijn dat het dan werkt Michael, veel plezier met het pakket!

Ik heb gratis opnemen geactiveerd, maar als ik kijk bij mijn abonnement zie ik wel dat er 4.99 is bijgekomen. Gaat dit wel goed?

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Christiaantje69, vreemd! Heb jij de orderbevestiging per mail ontvangen? Staat daarop dat het de eerste drie maanden gratis is? Zo niet, dan lijkt daar inderdaad iets misgegaan. Wil je dan óf even contact opnemen met de collega's via 0800-0402 of een eigen topic aanmaken? Als je daarnaast je forumprofiel aanvult met je adres en klantnummer, dan kijken we met je mee. 

Hai. Ik heb de 20ste nov het plusje aangezet voor drie mnd HBO.  Zelfs in mijn agenda gezet dat ik het plusje weer moet uitzetten 20febr

maar die is nog niet geactiveerd…..

wat doe ik niet goed???

 

gr Jolanda

Reageer