KPN voor jou

KPN Voor Jou: extraatjes in november

  • 2 November 2023
  • 57 reacties
  • 9450 keer bekeken
KPN Voor Jou: extraatjes in november
Reputatie 7
Badge +19

KPN Voor Jou zijn de Kadootjes van KPN in een nieuw jasje. Je leest hier uit welke leuke extra's en voordelen je kunt kiezen in de maand november. Omdat we blij zijn met al onze klanten!

 

Storytel bij KPN

Storytel is nieuw bij KPN. Om dit te vieren kan je Storytel 3 maanden uitproberen voor 1 euro per maand! Met Storytel krijg je duizenden luisterboeken en e-books in 1 app. Zo heb je altijd een goed boek bij de hand. Meer weten over Storytel? Kijk dan hier: Storytel bij KPN.

Deze actie geldt voor klanten met internetabonnement van KPN en geldt tot 30 november. Na 30 november probeer je Storytel de eerste maand gratis. Na de eerste 30 dagen is Storytel dagelijks opzegbaar.

 

Probeer voordelig een nieuw zenderpakket

De herfst- en wintermaanden zijn de perfecte tijd om lekker op de bank te ploffen. In november kan je gratis of met korting kiezen uit verschillende zenderpakketten. Je zet je zenderpakket gemakkelijk aan via MijnKPN.

Je kunt kiezen uit een of meer van deze zender- en entertainmentpakketten:

 

HBO Max 3 maanden gratis
Pluspakket 3 maanden gratis
Viaplay 3 maanden voor 50%
Erotiek pakket 3 maanden voor 50%
Opnemen pakket 3 maanden gratis
ESPN Compleet 3 maanden gratis
Storytel 3 maanden voor €1,- p/m

Voorwaarden: deze acties gelden alleen bij een bestaand KPN Internet abonnement en als je het zenderpakket nog niet hebt. Deze acties zijn geldig van 1 t/m 30 november 2023.

Let op: Je moet het zender- of entertainmentpakket zelf uitzetten. Je krijgt van ons een herinnering per e-mail als jouw actieperiode bijna ten einde komt.

 

Zender van de maand

Glitter, glamour, Hollywood. Gaat jouw hart sneller kloppen van deze termen? Dan is de zender van de maand november echt iets voor jou. Dat is namelijk E! Entertainment. De naam zegt het al: op E! Entertainment zie je al het entertainmentnieuws uit Hollywood. 

Je ziet E! Entertainment deze maand gratis op kanaal 42. Heb je het Pluspakket? Dan vind je E! Entertainment op kanaal 71.  

Wil je deze zender ook na november blijven kijken? Kies dan voor het Pluspakket.

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

 


57 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @OmaJoJo62 en welkom op het forum!

Heb je een bevestiging ontvangen dat HBO is aangezet nadat je dit aangevraagd hebt? Zo niet, dan is het niet (goed) aangevraagd. De aanbieding is dan inmiddels ook voorbij, dus helaas kan dit niet alsnog. 😬

Mocht je de bevestiging binnen hebben, maar geen activatiemail gehad hebben, neem dan doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 of op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00 contact met ons op via 0800-0402. Dan kan mijn collega voor je nakijken hoe dit zit!

Komt goed

 

ik ga bellen!   Djw

Reputatie 6
Badge +8

Let op: Je moet het zender- of entertainmentpakket zelf uitzetten. Je krijgt van ons een herinnering per e-mail als jouw actieperiode bijna ten einde komt.

 

 

Hi @Alexandra van KPN of iemand anders.

Ik krijg elke 11de van de maand mijn factuur voor het thuisabonnement. Dit zou betekenen dat ik over drie dagen een factuur krijg van februari. Hierin hoor ik geen HBO Korting meer te krijgen. Ik heb alleen (nog) geen mail gekregen dat deze actieperiode over drie dagen ten einde komt. Kan dat nog gebeuren? 

Toevoeging: ook niet in de spam folder. Let hier al sinds januari actief op.

Reputatie 7
Badge +30

De kortingsperiode gaat tot op de dag af, @ikheetjeff. Dus het hangt even af van de specifieke datum dat jij HBO geactiveerd hebt. Als dit echt op de 11e was, dan verwacht ik dat je vandaag of morgen de herinnering krijgt. Let er dan wel op dat als jij op de 11e het weer uitzet, dit alsnog niet op tijd is om ook op die factuur verwerkt te worden. Wat dan betekent dat op de factuur van de 11e HBO voor een maand in rekening wordt gebracht, en dan op de factuur van 11 maart gecorrigeerd wordt. Als je dat wilt voorkomen kun je het beste nu alvast HBO weer uitzetten. Als je natuurlijk geen kijkplannen hebt voor het weekend :)

Reputatie 6
Badge +8

De kortingsperiode gaat tot op de dag af, @ikheetjeff. Dus het hangt even af van de specifieke datum dat jij HBO geactiveerd hebt. Als dit echt op de 11e was, dan verwacht ik dat je vandaag of morgen de herinnering krijgt. Let er dan wel op dat als jij op de 11e het weer uitzet, dit alsnog niet op tijd is om ook op die factuur verwerkt te worden. Wat dan betekent dat op de factuur van de 11e HBO voor een maand in rekening wordt gebracht, en dan op de factuur van 11 maart gecorrigeerd wordt. Als je dat wilt voorkomen kun je het beste nu alvast HBO weer uitzetten. Als je natuurlijk geen kijkplannen hebt voor het weekend :)

@Erik van KPN Ik heb het op 11-11-2023 toegevoegd (en geactiveerd) aan het abonnement. Ik zal het even afwachten of ik de herinnering ga krijgen! Dank je wel

Reputatie 6
Badge +8

De kortingsperiode gaat tot op de dag af, @ikheetjeff. Dus het hangt even af van de specifieke datum dat jij HBO geactiveerd hebt. Als dit echt op de 11e was, dan verwacht ik dat je vandaag of morgen de herinnering krijgt. Let er dan wel op dat als jij op de 11e het weer uitzet, dit alsnog niet op tijd is om ook op die factuur verwerkt te worden. Wat dan betekent dat op de factuur van de 11e HBO voor een maand in rekening wordt gebracht, en dan op de factuur van 11 maart gecorrigeerd wordt. Als je dat wilt voorkomen kun je het beste nu alvast HBO weer uitzetten. Als je natuurlijk geen kijkplannen hebt voor het weekend :)

@Erik van KPN Ik heb het op 11-11-2023 toegevoegd (en geactiveerd) aan het abonnement. Ik zal het even afwachten of ik de herinnering ga krijgen! Dank je wel

@Erik van KPN (of iemand anders), wij hebben nog steeds geen herinnering ontvangen. Vandaag wel factuur gekregen, waarop het abonnement zonder korting staat.

Vanmiddag het pakket uitgezet. Verder geen punt, maar misschien wel handig om te weten? Ook als jullie dit op andere plekken communiceren? - Ben mij bewust dat het je eigen verantwoordelijkheid is om het daadwerkelijk uit te zetten.

Reputatie 7
Badge +12

De kortingsperiode gaat tot op de dag af, @ikheetjeff. Dus het hangt even af van de specifieke datum dat jij HBO geactiveerd hebt. Als dit echt op de 11e was, dan verwacht ik dat je vandaag of morgen de herinnering krijgt. Let er dan wel op dat als jij op de 11e het weer uitzet, dit alsnog niet op tijd is om ook op die factuur verwerkt te worden. Wat dan betekent dat op de factuur van de 11e HBO voor een maand in rekening wordt gebracht, en dan op de factuur van 11 maart gecorrigeerd wordt. Als je dat wilt voorkomen kun je het beste nu alvast HBO weer uitzetten. Als je natuurlijk geen kijkplannen hebt voor het weekend :)

@Erik van KPN Ik heb het op 11-11-2023 toegevoegd (en geactiveerd) aan het abonnement. Ik zal het even afwachten of ik de herinnering ga krijgen! Dank je wel

@Erik van KPN(of iemand anders), wij hebben nog steeds geen herinnering ontvangen. Vandaag wel factuur gekregen, waarop het abonnement zonder korting staat.

Vanmiddag het pakket uitgezet. Verder geen punt, maar misschien wel handig om te weten? Ook als jullie dit op andere plekken communiceren? - Ben mij bewust dat het je eigen verantwoordelijkheid is om het daadwerkelijk uit te zetten.

Hoi @ikheetjeff, gek dat je geen herinnering hebt ontvangen en ook goed dat je het meldt. Zeker handig om te weten, we gaan dit navragen binnen de organisatie! 

Reageer