Vraag

Problemen na update nieuwe versie KPN Cloud client (Windows)

  • 18 August 2022
  • 26 reacties
  • 459 keer bekeken

Na het installeren van de nieuwste KPN Cloud versie werkt dit niet goed meer. Ik heb de volgende problemen:

  1. Bij mutatie van een bestanden wordt het bestanden onder een nieuwe naam (orginele naam + PC naam en volgnummer) opgeslagen. Ik kan nergens de instelling vinden om dit ongedaan te maken.
  2. Synchronisatie verloopt goed echter blijf ik in de verkenner rode kruisjes zien i.p.v. groene vinkjes.

Is hier een oplossing voor? Zo niet, kan ik dan wellicht ergens de vorige versie van de client downloden?

Groeten Gert


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Hallo Michel,

Helaas hetzelfde probleem. Nu krijgen de bestanden wel netjes een groen vinkje, dat is opgelost. Maar het feit dat er elke keer een nieuw bestand wordt gemaakt na mutatie bestaat altijd nog. Zowel op Windows 10 als 11, het werd even op een Windows 11 probleem gegooid eerder maar dat is niet juist.

 

@Michael: Snap dat je de moed op geeft. Het vreemde is dat KPN dit ook zakelijk aanbied, dan verwacht je dat een dergelijk probleem bekend moet zijn. Het is een “gratis” dienst voor particulieren dus blijkbaar mag je hier niets van verwachten. Jammer….

 

@Erwin: jij leest mee als moderator hoop ik nog altijd, kan jij iets in beweging krijgen bij KPN? 

 

Misschien is die glasvezel in de stoep die wordt aangelegd door Delta hier toch wel interessant 🤔

Groeten Gert