Beantwoord

Seaters kaartjes gewonnen maar nog niks ontvangen

  • 13 August 2021
  • 31 reacties
  • 316 keer bekeken

Badge

Vouchernummer: 230611

 

Hallo,

 

Ik heb vorige week via Seaters kaartjes voor Heracles-PSV van morgen gewonnen via seaters.

 

8 euro betaald maar niks meer gehoord.

 

Bij mijn tickets in Seaters staat een voucher en als ik die open zie ik: 

 

“Hoe kun je je tickets bemachtigen

Van harte gefeliciteerd!

Deze voucher is een bevestiging van uw tickets.

De daadwerkelijke tickets worden zo snel mogelijk toegestuurd via KPN”

 

Nu is de wedstrijd morgen al en ik heb niks meer gehoord en geen kaarten ontvangen.

 

Kunnen jullie me laten weten hoe we verder gaan?

icon

Beste antwoord door Hanna_ 15 April 2022, 15:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Marcia , dit zijn de bevestigingsmiddelen van seaters 

Gr : J.H.Pruim uit Emmer-compascuum

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Johann p, hoewel ik begrijp dat je hier heel erg boos om bent, snappen we dit ook zonder je bericht in Caps Lock te typen. Ik heb begrepen dat je mocht bellen met de medewerker van Seaters als het niet lukte. Die geeft in ieder geval aan: en hij zou mij bellen als hem niet lukt met de kaarten downloaden wanneer het zo ver is. 

 

Heb je telefonisch contact gehad? Ik weet zeker dat het op te lossen valt. 

O, zeggen ze dat !!!! Dat is mij helemaal niet gezegd !! Maar ik bel hun morgen wel , kijken wat ze me hebben te melden/vertellen , want ik hoef nu niet te bellen want ik ben daar nu te boos/kwaad om/over dit hele gedoe weer , en om niet onbeleefd enof onfatsoenlijk o.i.d. te zijn lijkt het me beter dat ik dat morgen doe !!

M.v.g. J H. Pruim uit Emmer-compascuum 

Marcia , eindelijk is het rond ! Ik ben zojuist door seaters gebeld en ze sturen mij de 2 kaartjes voor de wedstrijd van Fc Emmen op 30 oktober kostenloos op !!! Eindelijk tog goed nieuws !! En ik wil u bedanken voor de hulp met het alsnog verkrijgen van mijn gewonnen kaartjes 

M.v.g. J.H.Pruim uit Emmer-compascuum 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zag je e-mail ook al, @Johann p. Ik ben heel blij te lezen dat het nu toch is opgelost. Veel plezier gewenst, ook aan je vader!

Dank je !! Eind goed al goed😊 (tot nu toe dan , want ik heb de kaartjes nog niet🤭)

M.v.g. J.H.Puim uit Emmer-compascuum