Beantwoord

Seizoenskaarten gewonnen, hoe nu verder?

  • 4 September 2023
  • 37 reacties
  • 516 keer bekeken

Goedemiddag

 

vanmiddag mail ontvangen van kpn servicedesk dat ik 2 kaarten gwonnen zou hebben.

met een telefoonnummer en een code, als ik dit zou bellen zou het in orde komen.

je word van kastje naar de muur gestuurd.

Wat nu?

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 25 September 2023, 11:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

37 reacties

We wachten af deze week of er wat komt!

Heb ook kaarten gewonnen, zou vanaf 4 september binnen 2 weken verzonden worden. Na ruim 2 weken gebeld en zou er vorige week zijn. Nu net gebeld en ze zijn niet op voorraad??

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Hn1710! Fijn dat jij je forumprofiel ook al ingevuld heb: ik heb navraag voor je gedaan en wacht op een antwoord.

Heb ook kaarten gewonnen, zou vanaf 4 september binnen 2 weken verzonden worden. Na ruim 2 weken gebeld en zou er vorige week zijn. Nu net gebeld en ze zijn niet op voorraad??

Met welk nummer heb je gebeld?

@Shyrin_  en ter info voor @PB73 

2 dagen geleden via dit forum melding van @Shyrin_ dat de kaarten zouden opgestuurd worden.

Maar vanochtend weer een mail met als onderwerp  “Laatste reminder voor het claimen van jouw Eredivisie seizoenkaarten 2023 - 2024” verzonden door KPN ServiceDesk <kpnservicedesk@kpn.com>. met het tel nummer van Sidekix en een code.

 

MOET IK NU DE POST AFWACHTEN OF ALSNOG BELLEN? Ik snap er ondertussen niets meer van! Graag zsm reactie. 

Hier exact hetzelfde

Heb ook kaarten gewonnen, zou vanaf 4 september binnen 2 weken verzonden worden. Na ruim 2 weken gebeld en zou er vorige week zijn. Nu net gebeld en ze zijn niet op voorraad??

Met welk nummer heb je gebeld?

088 - 623 7006

Vind het allemaal maar vreemd 

Net weer gebeld met het nummer en ze weten nog steeds van niets

Reputatie 7
Badge +16

Klopt, de winnaars die nu nog niet gereageerd hebben, hebben nu een laatste reminder ontvangen om zich. 

2 dagen geleden via dit forum melding van @Shyrin_ dat de kaarten zouden opgestuurd worden.

 

 

Klopt, deze terugkoppeling heb ik gekregen en aan jullie doorgegeven. Het is mij nu onduidelijk of jullie je alsnog moeten melden om aanspraak te maken op de prijs: ik check dat.
Het kan in ieder geval geen kwaad om alsnog en voor alle zekerheid contact op te nemen.
 

Goedemorgen @Hn1710! Fijn dat jij je forumprofiel ook al ingevuld heb: ik heb navraag voor je gedaan en wacht op een antwoord.

En het antwoord is dat de fysieke seizoenskaarten die jij gewonnen hebt, op zich laat wachten. Totdat deze weer beschikbaar is, wordt er een tijdelijke oplossing aangeboden. Ik stuur je een privébericht.

@Shyrin_ en @PB73:  Zojuist toch ook maar gebeld naar 088 - 623 7006.

Ik hoefde alleen mijn code en adres door te geven, n.a.v. de code wisten ze mijn naam al maar geen adres.

Omdat ze nu pas mijn adres hebben, kunnen ze de kaarten opsturen. Mijn adres blijken ze dus niet via KPN door te krijgen ??!! Ik heb aangegeven dat ik heel ontevreden ben over de communicatie over de actie bínnen KPN en tussen KPN en Sidekix. Dat zou meegenomen worden.

Ben benieuwd hoe dit afloopt. Ik laat het weten als de kaarten er eindelijk zijn.

Vandaag mijn 2 kaarten ontvangen.

dus de actie klopt alleen de manier om aan kaarten te komen,!is slecht

Vandaag ook mijn kaarten ontvangen. Dank daarvoor.

Voor een volgende actie het advies om de communicatie bij KPN intern, met Sidekix, maar ook met de winnende KPN klant te verbeteren.