Beantwoord

Spotify omzetten van Free naar Premium lukt niet?

  • 6 February 2023
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

Goedenavond.

Afgelopen week gebeld dat mijn spotify premium wordt omgezet naar free omdat dit niet meer valt onder mijn mobiele abonnement. Nu heb ik dit wel bij mijn internet en tv abonnement. Vriendelijk aan de telefoon geholpen door een medewerker van jullie. Nadat sptofy om was gezet naar free kon ik via de website spotify.kpn.com inloggen en op tv en internet abonnement spotify activeren.

Nu echter het probleem: nadat ik op activeren klik, krijg ik een foutmelding. Iemand een idee wat ik fout doe? Hoe kan ik nu spotify premium activeren?

icon

Beste antwoord door LM1987 10 February 2023, 23:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hi @LM1987! Ik kijk met je mee. Is je Spotify account niet toevallig nog Premium? Als je bij je account in Spotify kijkt kun je dat zien. Soms duurt het namelijk even (uiterlijk een maand) voordat je account op Free wordt gezet en dan kun je hem niet Premium maken. Dan is het afwachten tot hij op Free gaat. 🙂 In ons Spotify artikel kun je daar meer over vinden! 

Hi Sanne.

Ik ben in overleg met de back office hierover. Het is nog steeds niet werkend. Natuurlijk weet ik zeker dat ik ben terug gezet op een free account. Heb nu reclame, geen playlist en kan nummers niet altijd doorspelen. Nogal een groot verschil met premium.

Vandaag hebben ze het weer uitgezet, spotify premium. Morgen dient deze weer te worden geactiveerd.  Hoop dat het nu wel lukt.

Was een tevreden klant, maar dit is wel vervelend.

Reputatie 7
Badge +18

Dat is zeker vervelend. Hopelijk is er vandaag dan goed nieuws, hoe is het gelopen? Werkt Premium nu wel weer?Â