Beantwoord

Spotify op Free gezet na verlenging van mobiel abonnement

  • 8 March 2023
  • 33 reacties
  • 139 keer bekeken

Beste KPN,

Bij mij is hetzelfde gebeurd. Heb bij het verlengen van mijn abonnement wel aangegeven spotify erbij te willen houden. Dus hoe krijg ik nu mijn premium terug?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 24 March 2023, 11:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

33 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @BabetB, zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!

Hey Maja, de gegevens zijn ingevuld.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @BabetB!

Je zou Spotify nu weer opnieuw aan moeten kunnen vragen via je MijnKPN account 😊

Hey Maja, heb alle stappen doorlopen maar wanneer ik via de mail m’n spotify wil activeren krijg ik de volgende melding:

 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, dat schiet niet echt op dus 🤔

Krijg je het zelfde te zien als je het via onze Spotify activatie pagina probeert? Ik zie Spotify sinds vanmiddag goed actief staan onder je abonnement, dus het hoort gewoon te lukken 🤞🏼

Waar vind ik die pagina? Want ik kom er niet uit. 

Reputatie 7
Badge +20

Je kan daarvoor op deze link klikken: https://www.kpn.com/spotify/activeren.htm

Lukt het nu wel @BabetB?

Nee… zelfde melding blijft staan 

Reputatie 7
Badge +20

Wat vreemd zeg, zie je Spotify zelf al wel weer actief staan als je ingelogd bent in je MijnKPN account? Of staat hij er daar nog niet bij?

Ja op mijn KPN staat ie aan. Dus het is allemaal heel vreemd 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben er even wat dieper ingedoken en zie nu dat er iets geks aan de hand is met Spotify in combinatie met jouw abonnement. Dit krijgen jij en ik zelf niet opgelost, dus ik ga even hulptroepen inschakelen!

Hey Maja,

Dankjewel!

Kreeg net wel ineens deze mail binnen, weet niet waar deze nou ineens vandaan komt:

U ontvangt deze e-mail omdat u uw mobiele aansluiting hebt opgezegd of omdat u uw Spotify Premium abonnement hebt opgezegd. We zetten uw Spotify Premium abonnement daarom om in de gratis dienst Spotify Free aan het einde van uw gebruiksmaand. Spotify Free heeft minder mogelijkheden. Wilt u geen Spotify Free? Kijk dan op support.spotify.com hoe u dat opzegt.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ja dat was ik, heb geprobeerd om hem uit en weer aan te zetten maar loop daarbij tegen hetzelfde probleem aan! Die mail mag je dus even negeren 😉

Reputatie 7
Badge +20

Spotify is nu weer aangezet @BabetB, zou je het vanavond opnieuw willen proberen via https://www.kpn.com/spotify/activeren.htm? Advies is om er even wat tijd tussen te laten nu, zodat de order overal goed verwerkt kan worden.

Mocht je vanavond wéér tegen dit probleem aanlopen, dan hoor ik het graag zodat ik via een andere weg op zoek kan gaan naar een oplossing!

Zal ik doen! Dankjewel 

Hey Maja,

Helaas! 🤷‍♀️ Nog steeds niet mogelijk…. 

Reputatie 7
Badge +20

Nouja zeg 🙁

Dan wil ik nu graag via een andere weg hulp inschakelen,ik stuur je hier even een privébericht over!

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor de screenshots @BabetB, je lijkt nu dus wel echt een stap verder te komen wat heel mooi is, maar helaas loopt het daarna tóch weer mis 🤔

Wat zie je nu in je Spotify account? Staat die nog steeds op Free ondanks dat je de aanmelding nu deels hebt kunnen doorlopen? En wat gebeurt er als je het nog een keer probeert via de activatiepagina? 

Hey Maja,

Helaas nog steeds geen succes. Mijn spotify blijft staan op Spotify Free. Nogmaals via de activatielink geprobeerd. Ook uit- en ingelogd bij m’n eigen spotify account. Niets helpt. En ben de reclames tussen m’n muziek door wel een beetje zat.

Is er een andere manier waarop je mij hiermee kan helpen?

Reputatie 7
Badge +20

Dat snap ik heel goed, ik moet er zelf ook niet aan denken dat ik weer telkens reclames zou horen 😕

Ik heb het hele verhaal inclusief je screenshots doorgezet naar een achterliggende afdeling, en hoop dat ik snel antwoord ontvang vanuit daar. Je hoort van me zodra ik meer weet!

Reputatie 7
Badge +20

Dat de melding over de aanbieding tevoorschijn komt, wordt veroorzaakt doordat je account wel actief is geweest en door de opschoning stop is gezet. Blijkbaar heeft dat deze rare ‘bijwerking’ bij het opnieuw activeren. Zou je het nog eens willen proberen, en dan zo ver als maar kan naar beneden scrollen als je de ‘helaas’ melding te zien krijgt? Daar zou alsnog een optie om te activeren zónder de aanbieding te voorschijn moeten komen. Is dat bij jou het geval?

Nops… 

Reputatie 7
Badge +20

Dan ga ik dat nu even terugkoppelen, heb je voor mij nog een screenshot van het onderste deel van die pagina zodat ik bewijs heb om ze mee om de oren te slaan? 😉

Krijg dit eronder 

Reputatie 7
Badge +20

Dank! Ik stuur dit door en hopelijk hebben ze er nu snel een oplossing voor!