Beantwoord

Spotify op Free gezet na verlenging van mobiel abonnement

  • 8 March 2023
  • 33 reacties
  • 139 keer bekeken

Beste KPN,

Bij mij is hetzelfde gebeurd. Heb bij het verlengen van mijn abonnement wel aangegeven spotify erbij te willen houden. Dus hoe krijg ik nu mijn premium terug?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 24 March 2023, 11:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

33 reacties

Goedendag, ik heb een tijd geleden een e-mail gehad dat mijn spotify premium naar spotify free wordt omgezet. Terwijl dit wel in mijn abonnement zit. Ik heb via de e-mail ( link) een formulier ingevuld met het verzoek om het weer om te zetten naar spotify premium. Het is een nu een tijdje geleden en tot op heden niets vernomen. Ik vermoed dat ik hetzelfde probleem heb zoals de persoon in deze forum. Krijg namelijk dezelfde melding als ik het wil activeren. Terwijl het wel actief staat in mijnkpn.  Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden. Alvast bedankt. Fijne dag gewenst. 

Hey Maja,

Hopelijk heb je een fijn weekend gehad. Is er al meer duidelijkheid over hoe en wanneer mijn Spotify premium weer gaat werken? Want duurt nu al best lang… 😒

 

Reputatie 7
Badge +20

Helaas nog niet @BabetB, ik heb de terugkoppeling ontvangen dat het een algemeen issue lijkt te zijn en dat dit door is gezet naar Spotify, hoe lang het nu nog gaat duren hebben ze er niet bij gezegd. Ik ga vragen of ze een indicatie kunnen geven en of bekend is of het bijvoorbeeld wél mogelijk is om het aan de praat te krijgen als Spotify bij ons weer op wordt gezegd, en direct via Spotify zelf wordt besteld. Ik kom er weer op terug!

Dankjewel voor je reactie Maja! Hoor t van je.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @BabetB,

Tot op heden geen concrete reactie vanuit Spotify ontvangen, merk jij wellicht wel een verschil en lukt het aanmelden nu alsnog?

Zo nee, dan wil ik voorstellen om Spotify vanaf onze kant uit het abonnement te halen en te testen of je wel gewoon kunnen activeren als je via Spotify zélf een abonnement bestellen. KPN is dan geen tussenpartij meer en ik ben heel benieuwd of het dan wel direct goed gaat!

Reputatie 7
Badge +20

Heb je het al geprobeerd @BabetB? Hoor graag hoe de huidige stand van zaken is 🙂

Heyhey,

Helaas nog geen verandering 😔

Reputatie 7
Badge +20

Balen 😑 Dan ga ik Spotify nu van je abonnement afhalen, zodat je een account via Spotify zelf kunt bestellen. Bij andere klanten die tegen hetzelfde aanliepen, werkte dat gelukkig wél direct en de kosten zijn exact hetzelfde.

Laat je weten of het jou op die manier ook direct lukt?