Beantwoord

Verbinding 4 dagen actief, maar nog geen T&T voor welkomstcadeau ontvangen

  • 25 January 2023
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Mijn aansluiting is vier dagen actief maar heb ook nog geen track & tracé ontvangen 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door GeSp 26 January 2023, 17:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Gine 

 

Dan zal je toch even moeten bellen, zie de laatste regels in het antwoord van Denise uit het topic waarin je reageerde:

Hallo @NickWitte, leuk dat je voor KPN gekozen hebt!

Is jouw verbinding al actief? Jouw welkomstcadeau wordt 1 werkdag na de start van jouw abonnement verstuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Heb je de e-mail ontvangen en wacht je nog steeds op jouw cadeau? Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Is jouw abonnement al langer dan twee werkdagen actief en heb je nog geen e-mail van ons ontvangen? Neem contact met ons op. Wij zijn op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402.