Beantwoord

Wanneer wordt mijn welkomstcadeau (Philips tv) verzonden?

  • 3 January 2023
  • 3 reacties
  • 397 keer bekeken

Per 27 december is mijn abonnement ingegaan, maar ik heb nog geen track & trace ontvangen voor mijn welkomstcadeau (43" Philips TV). Wanneer kan ik de zending verwachten? 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 6 January 2023, 10:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @NickWitte, leuk dat je voor KPN gekozen hebt!

Is jouw verbinding al actief? Jouw welkomstcadeau wordt 1 werkdag na de start van jouw abonnement verstuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Heb je de e-mail ontvangen en wacht je nog steeds op jouw cadeau? Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Is jouw abonnement al langer dan twee werkdagen actief en heb je nog geen e-mail van ons ontvangen? Neem contact met ons op. Wij zijn op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402.

Hoi Denise,

 

Ja, sinds 27 december is mijn verbinding actief. Ik heb Sidekix al gebeld en zij gaven aan geen voorraad te hebben. Daarom duurt het langer. Jammer, maar helaas. 

Gr Nick

Reputatie 7
Badge +17

Ah, dat is jammer. Nog even geduld hebben dus.