Beantwoord

Week geleden aangesloten, waar blijft welkomstcadeau?

  • 18 December 2022
  • 6 reacties
  • 127 keer bekeken

Beste…

 

13 dec aangesloten en nog geen track en tracé van mijn welkomstcadeau ontvangen...aantal keren sidekik en kpn zelf gebeld maar zou allang verstuurd moeten zijn…

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Frenk van KPN 21 December 2022, 18:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Hi @Ikke86! Welkom op ons forum.

Zou je je forumprofiel zo volledig mogelijk in willen vullen en mij een seintje geven? Dan kijk ik graag voor je na wat de status is of waar je eventueel terecht kan voor een update.

Beste

 

Ik had het cadeau binnen...echter...deze was defect...het beeldscherm was finaal kapot en de doos was ook kapot...zo kreeg ik hem helaas geleverd...deze 2 uur later direct retour gedaan maar helaas is de track en tracé nergens te vinden althans het retour pakket...ik zou een nieuwe gestuurd krijgen zodra de ander retour was...

Reputatie 5
Badge +8

Dankjewel voor de update, maar jammer om te lezen dat je 'm op die manier in ontvangst hebt moeten nemen. Hopelijk krijg je snel een nieuwe toegezonden!

Beste tig

 

Week later krijg je deze

 

Controleer de doos bij ontvangst...mijn doos was helemaal kapot en dus ook de tv was helemaal kapot...deze heb ik zelf naar het postkantoor moeten slepen om retour te doen…

 

Mvg

Hi, in Januari zou ik een welkomstcadeau ( Phillips TV) ontvangen bij een internet abonnement. Deze heb ik tot heden niet ontvangen!

Hoor het graag.

 

Gr

Reputatie 7
Badge +21
  • Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix.
    Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).
  •  
  • Er is ook een artikel op de kennisbank over het welkomstcadeau.