Beantwoord

Aankopen op KPN factuur niet zichtbaar in MijnKPN?

  • 1 March 2020
  • 6 reacties
  • 194 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde.

Kan ook mijn kosten buiten de bundel niet zien en zie ook alleen maar bovenstaande.

Zou dit wel graag in kunnen zien ook al is er geen overige kosten gemaakt 

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

icon

Beste antwoord door Nadia 2 March 2020, 12:05

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hah @Linda Vos-Gesu,  welkom op het forum. Leuk dat je hier een vraag stelt. 
Je kunt alle aankopen in de app- of online stores van Google, Apple en Microsoft betalen via de mobiele factuur van KPN of via je Prepaid tegoed. Je hebt dus geen creditcard, Ideal of PayPal meer nodig om apps, spelletjes of muziek aan te schaffen. Online aankopen betalen via je KPN-factuur. Handig! 

Hoe zie ik mijn aankopen in de Google, Apple of Microsoft store terug?
1)Via de factuur van KPN

  • De betalingen verschijnen automatisch op je volgende factuur. De factuur raadpleeg je via MijnKPN. De gekochte apps staan onder de categorie “Online aankopen”.
  • In je verbruiksspecificatie kun je elke aankoop apart terugvinden met  de naam van de store, specificatie van de aankoop (naam of transactie kenmerk), aankoopbedrag en aankoopmoment.

2)Via mijnKPN en de KPN app

  • Ongefactureerde aankopen kun je vinden in MijnKPN. De betalingen via je Mobiele telefoon kun je vinden bij je verbruik.
  • In de MijnKPN app of de MijnKPN Prepaid app kan alleen het totaalverbruik worden bekeken, specificaties van het gebruik kunnen via 1200 opgevraagd worden.

Als je jouw aankopen niet kunt terugvinden in MijnKPN? ​​​​​​Je kunt je aankopen alleen terugvinden als je in deze maand ook andere verbruikskosten hebt gemaakt. Zijn je aankopen de enige extra kosten die je deze maand gemaakt hebt, dan zijn ze helaas niet in MijnKPN terug te zien. Dit wordt in de toekomst wel weergegeven. 

Meer informatie: Online aankopen betalen via je KPN factuur

Ik kan niks qua kosten buiten  bundel zien.

Kon ik bij telfort dag in dag uit elke minuut van de dag 

Neem aan dat dit gewoon ten alle tijden in je kpn moet terug kunnen zien 

Reputatie 7

Hey @Linda Vos-Gesu, via MijnKPN kun je jouw verbruik monitoren. Net als bij Telfort. Welk verbruik zou er ‘extra’ buiten je bundel moeten zijn? Kun je een screenshot hier plaatsen van je MijnKPN omgeving?  

Reputatie 7

Hey @Linda Vos-Gesu, nog geen reactie van je ontvangen. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust. 

Reputatie 7

He Linda, helaas geen reactie meer van je ontvangen. Ik ga er vanuit dat je vragen beantwoord zijn, hiermee sluit ik je topic. Als je nog vragen hebt, weet je me te vinden. 

Reageer