Beantwoord

Bij inloggen MijnKPN blijft het overzicht laden

  • 18 May 2021
  • 5 reacties
  • 105 keer bekeken

ik heb exact hetzelfde probleem, op gewone laptop.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door RBxx 24 May 2021, 09:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @ASF Nails! Balen dat je problemen met MijnKPN ervaart. Goed dat je een berichtje stuurt. Het kan helpen om jouw KPN producten opnieuw te koppelen aan jouw KPN ID. Dit kan via de webbrowser versie van MijnKPN. Als je naar ‘Producten’ gaat, zie je onderaan de optie om producten te verwijderen. Wanneer je de producten hebt verwijderd, kan je ze hier ook weer toevoegen.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @ASF Nails bedoel je dat het hoofdscherm (Overzicht) aan de linkerzijde met bewegende horizontale lijnen suggereert dat er “nog wat moet komen”?

Dat deel van het scherm wordt alleen gevuld als er een KPN Mobiel abonnement gekoppeld is.
Als het goed is staat rechts wel een overzicht van facturen van het Thuis abonnement.

Er zijn meer vragen op het forum over dit verschijnsel. In dit topic geeft moderator @Marcia_ aan dat zij het als verbeterpunt bij de ontwikkelaars zal aanmelden. 

Hallo @ASF Nails bedoel je dat het hoofdscherm (Overzicht) aan de linkerzijde met bewegende horizontale lijnen suggereert dat er “nog wat moet komen”?

Dat deel van het scherm wordt alleen gevuld als er een KPN Mobiel abonnement gekoppeld is.
Als het goed is staat rechts wel een overzicht van facturen van het Thuis abonnement.

Er zijn meer vragen op het forum over dit verschijnsel. In dit topic geeft moderator @Marcia_ aan dat zij het als verbeterpunt bij de ontwikkelaars zal aanmelden. 


Jep dat is het, en ik heb idd geen mobiel hierbij. dus ik snap het dat er niets meer komt. thanks!

Reputatie 7
Badge +17

@RBxx Ik wist dit ook niet! Goed om te weten, want dat verklaart een hoop. Wel een bijzonder ontwerp, want het schept veel verwarring. Hopelijk wordt het verbetervoorstel meegenomen. :)

Reputatie 7
Badge +21

@RBxx Ik wist dit ook niet! 

Als je net zoals Marcia en Maja een KPN mobiel hebt, weet je ook niet beter… :wink:
Gooi het in de groep, dan zijn ook al je collega moderators hiermee bekend.