Beantwoord

Het lukt me niet om een 4K-ontvanger te bestellen

  • 18 May 2022
  • 34 reacties
  • 387 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

34 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @marcojaguartje!

Als ik je abonnement er bij pak, zie ik dat je bestelling dit moment nog niet volledig af is gerond. Je hebt eerder vandaag als het goed is bericht ontvangen over het bezorgen van eerste tv-ontvanger. Pas als die bestelling af is gerond, kan er een nieuwe bestelling worden geplaatst, het is niet mogelijk om een al bestaande bestelling aan te passen of uit te breiden.

Als je de eerste ontvanger aan hebt gesloten, zal het niet lang meer duren voordat het je wel lukt om een tweede te bestellen 🙂

 

Reputatie 1
Badge +1

Hi @marcojaguartje!

Als ik je abonnement er bij pak, zie ik dat je bestelling dit moment nog niet volledig af is gerond. Je hebt eerder vandaag als het goed is bericht ontvangen over het bezorgen van eerste tv-ontvanger. Pas als die bestelling af is gerond, kan er een nieuwe bestelling worden geplaatst, het is niet mogelijk om een al bestaande bestelling aan te passen of uit te breiden.

Als je de eerste ontvanger aan hebt gesloten, zal het niet lang meer duren voordat het je wel lukt om een tweede te bestellen 🙂

 

Goedemiddag,

bedankt voor de terugkoppeling.

 

ik beschik al over een 4K kastje voor in de woonkamer.

 

vanmiddag word er nog een digitale tv kastje bezorgd voor in de slaapkamer.

 

dan moet hiermee zijn afgerond.

 

mvg marco

Reputatie 7
Badge +20

Ah ok, dan was het dus al wel gelukt om een bestelling voor een 2e ontvanger te plaatsen, aangezien die bestelling is doorgevoerd vóórdat je hier aangaf dat het niet lukte. Dat heeft me een beetje op het verkeerde been gezet. Top dat het vanaf vanmiddag allemaal in orde zal zijn!

Reputatie 1
Badge +1

ik wist ook niet dat de bestelling was gelukt aangezien ie aangaf dat er fout was opgetreden constant en geen bericht hierover kreeg dat bestelling was gelukt en zou ontvangen 

Reputatie 7
Badge +20

Nou, dan is dit dus een aangename verrassing 😊

Alvast veel plezier met je tweede ontvanger!

Reputatie 1
Badge +1

Beste @marcojaguartje,

Welke abonnement heb je bij KPN? En heb je al een 4K tv ontvanger? (Arris 5202)

ik heb begin van de middag ontvangen de nieuwe 4K kastje voor in de slaapkamer en het werkt allemaal prima dus het is opgelost.

 

groetjes 

Reputatie 1
Badge +1

Nou, dan is dit dus een aangename verrassing 😊

Alvast veel plezier met je tweede ontvanger!

dankjewel,

 

fijn weekend.

 

groetjes 

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal top dat het nu allemaal werkt @marcojaguartje, en bedankt dat je het nog even laat weten 😊

Reputatie 1
Badge +1

Helemaal top dat het nu allemaal werkt @marcojaguartje, en bedankt dat je het nog even laat weten 😊

 

👍🏻👍🏻