Beantwoord

Ik krijg een sms voor factuur

  • 22 August 2020
  • 35 reacties
  • 497 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

35 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi, hier ben ik dan. 

Kort gezegd: dit kan. Voor € 2,50 kun je dit aanzetten, dan betaal voortaan via accept giro. Dat sms’je kan ik niet plaatsen, het kan wel tot 2 maanden duren tot deze wijziging is verwerkt en je daadwerkelijk via accept giro kunt betalen. Tot die tijd zal het via automatische incasso gaan. Een sms’je krijg je overigens altijd als de incasso is mislukt. 

Je kunt er ook voor kiezen om via automatische incasso te betalen. Je krijgt zoals je merkt een herinnering dat de incasso is mislukt, op dat moment kan de bewindvoerder of wie dan ook alsnog de factuur handmatig betalen. Dit scheelt je € 2,50 per maand.  

Overigens sluit ik me ook aan bij wat er hier wordt gezegd. Wees er alert op dat je nog minderjarig bent en je ouders verantwoordelijk zijn voor de acties die je uitvoert via Mijn KPN. Ik benoem dit voor de zekerheid hier. 

Oke dan.

 

Reputatie 7
Badge +22

Oke dan.

Wil jij het dan weer aanzetten want een de eerste kpn chat was zovan dat ze zeiden dat wel accept giro werkte dan en vandaag zeiden ze van niet en jij zegt dat het wel kan weer.

Dus als je wil de papieren factuur weer aanzetten

Heb je dit aan jou ouders gevraagd? Je zegt nou wel tegen @Alex_P of die dat aan wilt zetten, maar dat mag die niet zonder de toestemming van jou ouders. Dus jou ouders moeten dit regelen met KPN. Sorry, maar zo zit de wet in elkaar. 😉

Reputatie 5
Badge +6

Ja dat mag van me ouders,

 

Me moeder chat zelfds maar nu zegt ene jolanda dat het niet aan kan zetten….

 

Voor vaste diensten hebben we deze mogelijkheid helaas niet, voor mobiele abonnementen is dat wel mogelijk maar voor vaste diensten helaas niet

Ik kan deze niet aanzetten in mijn systeem, mogelijk dat je dat in MijnKPN kan aanzetten maar kan ik niet aanzetten

 

^^ zegt jolanda

 

EDIT: waarom doe ik het niet zelf? nou omdat ik nog wat aanbiedingen heb en die niet kwijt wil raken :(

EDIT: Hij staat weer aan

Reputatie 7
Badge +24

Fijn, de aanbiedingen die je hebt blijven gewoon lopen als je het aanzet. :relaxed:

Reputatie 5
Badge +6

Niet als je aanbiedingen hebt die nu gwld kosten en vroeger niet lol

Reputatie 7
Badge +24

Jawel lol.

Zolang je niets verandert aan je propositie of contract, je voegt alleen een extra optie toe. 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi, hier ben ik dan. 

Kort gezegd: dit kan. Voor € 2,50 kun je dit aanzetten, dan betaal voortaan via accept giro. Dat sms’je kan ik niet plaatsen, het kan wel tot 2 maanden duren tot deze wijziging is verwerkt en je daadwerkelijk via accept giro kunt betalen. Tot die tijd zal het via automatische incasso gaan. Een sms’je krijg je overigens altijd als de incasso is mislukt. 

Je kunt er ook voor kiezen om via automatische incasso te betalen. Je krijgt zoals je merkt een herinnering dat de incasso is mislukt, op dat moment kan de bewindvoerder of wie dan ook alsnog de factuur handmatig betalen. Dit scheelt je € 2,50 per maand.  

Overigens sluit ik me ook aan bij wat er hier wordt gezegd. Wees er alert op dat je nog minderjarig bent en je ouders verantwoordelijk zijn voor de acties die je uitvoert via Mijn KPN. Ik benoem dit voor de zekerheid hier. 

Me moeder kreeg een factuur (geen accepgiro) en daarop stont 4x de papierenfactuur op voor 2,50 met een periode, me moeder wil gewoon een acceptgiro ontvangen, en wat ze nu krijgt is 4x 2,50 in de factuur en je krijgt het briefje maar 1x en is het dus heel raar.

Reputatie 7
Badge +24

@Julian Borghuis Ik heb hier ook 10 minuten naar gekeken, en moet toegeven dat dit niet klopt. Het gaat niet om 4 keer , maar om 3 keer € 2.50. Ik heb daarom € 5.- gecorrigeerd, dit wordt op de volgende factuur in mindering gebracht. Sorry hiervoor. 

Reputatie 5
Badge +6

@Julian Borghuis Ik heb hier ook 10 minuten naar gekeken, en moet toegeven dat dit niet klopt. Het gaat niet om 4 keer , maar om 3 keer € 2.50. Ik heb daarom € 5.- gecorrigeerd, dit wordt op de volgende factuur in mindering gebracht. Sorry hiervoor. 

En de automatische incasso?

 

Want me moeder kreeg via de rabobank weer een geld bedrag eraf, maar kon ze nog weigeren 

Reputatie 7
Badge +24

@Julian Borghuis Ik heb hier ook 10 minuten naar gekeken, en moet toegeven dat dit niet klopt. Het gaat niet om 4 keer , maar om 3 keer € 2.50. Ik heb daarom € 5.- gecorrigeerd, dit wordt op de volgende factuur in mindering gebracht. Sorry hiervoor. 

En de automatische incasso?

 

Want me moeder kreeg via de rabobank weer een geld bedrag eraf, maar kon ze nog weigeren 

Dat wordt verwerkt. Kan 1 á 2 maanden duren, maar het komt goed. :relaxed: