Beantwoord

Inloggen op de MijnKPN App met mijn vingerafdruk werkt niet

  • 26 January 2020
  • 9 reacties
  • 426 keer bekeken

Reputatie 2

Goedemiddag.

Mijn mobielbis vandaag overgezet van telfort naar kpn. In mijn kpn kan ik met een vingerafdruk inloggen maar het werkt niet. Hoe en wat?

 

Groet

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 29 January 2020, 13:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @Jan1970 , jouw mobiel moet vingerafdrukherkenning wel fysiek ondersteunen, anders werkt het op welke app dan ook, ook niet.

 

Reputatie 2

Hoi

Ik open mijn mobiel ook met vingerafdruk.

Hoi

Ik open mijn mobiel ook met vingerafdruk.

Dat zou je dan even aan KPN moeten vragen waarom het (nog) niet werkt.

Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af.

 

 

Reputatie 2

Ok zal ik doen.

 

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jan1970, je kan zeker inloggen met jouw vingerafdruk. Alleen dan moet je er wel toestemming voor hebben gegeven op jouw toestel. Dit kan bij het installeren van de app, maar ook via de instellingen van jouw toestel. Heb je dat gedaan?  

Reputatie 2

Goedemiddag bart.

Ja is allemaal gedaan.

Het werkt gewoon niet. 

Kan er niet meer van maken.

Reputatie 7
Badge +20

Heel vreemd. Het is in ieder geval niet stuk, het werkt overal prima behalve bij jou. Ik vermoed daarom dat het toch mis gaat in de instellingen. Al heb je die al nagekeken begrijp ik. Je kan in ieder geval met de code inloggen. Mocht je echt willen weten waarom het niet werkt is het misschien nog een idee om langs de KPN winkel te gaan. Dan kan mijn collega meekijken in het toestel. Hopelijk kan hij dat oplossen. Voor mij is het zo wat lastig te bepalen op afstand. 

Reputatie 2

Hoi.

Ik kan inloggen ja hoor.

Als ik in de buurt ben ga ik wel even langs bij de winkel.

 

Bedankt 👍

Reputatie 7
Badge +20

Top. Ik ben nog wel benieuwd naar de oplossing als je die gevonden hebt. Fijne dag.