Beantwoord

Internet en TV abonnement koppelen aan MijnKPN lukt niet

  • 18 December 2021
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik wil mijn abonnement internet en tv koppelen in mijn kpn maar dit lukt niet ik krijg telkens bij de eerste poging te zien "u heeft 5 pogingen gedaan u moet 15 minuten wachten om het weer te proberen" wat kan en moet ik doen zodat het wel lukt!

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 December 2021, 13:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Jantienegien, welkom! Wat gek dat het niet lukt. Krijg je deze melding bij het inloggen op het KPN ID, of echt bij het proberen te koppelen? Wil je het eens in een andere browser proberen? Mocht het daarmee nog steeds niet lukken hoor ik het graag, dan kijken we verder. 

 

Hoi Erik,

Het is inmiddels gelukt maar heb nog een vraag en misschien heeft u daar ook een oplossing voor! Ik kom niet  in mijn router het wachtwoord is niet goed geeft hij aan, ik vul het wachtwoord wat op de modem bij admin staat!

Reputatie 7
Badge +30

Fijn dat het inmiddels gelukt is, @Jantienegien :) 

Voor het inloggen op de Experia Box, kijk goed of alle tekens kloppen. Het kan soms lastig zijn het verschil te zien tussen een nul en een letter O of hoofdletter I versus een kleine letter l of het scheidingsteken | (op dezelfde toets als de \). Als je zeker weet dat je alle tekens juist invoert, kan het zijn dat je al eens eerder hebt ingelogd op de Experia Box? In dat geval kan het zijn dat er toen een nieuw wachtwoord is ingesteld. Dan zul je nu ook de moeten gebruiken in plaats van degene op de sticker. 

Als je dat wachtwoord niet meer weet, of het wil het anderszins niet om in te loggen, dan raad ik een reset aan. Hiermee worden alle instellingen teruggezet naar de fabrieksinstelling, inclusief ook het wachtwoord om in te loggen op de Experia Box.