Beantwoord

kpn app

  • 9 December 2020
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Hallo,

Ik heb de KPN app maar hij werkt al dagen mijn verbruik niet bij. Heb al geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren maar het mag niet baten. Heb ook de meest recente update. Ik heb eerder mer deze nieuwe app problemen gehad. Nu weer dus. What to do? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 9 December 2020, 16:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Debby70 ,

Je hebt een aantal dagen terug 5GB kado gekregen van KPN. 
 

Je bent nu eerst die extra 5GB aan het opmaken. Zo kun je het terugzien in MijnKPN:

 

 

Hallo, dank voor uw antwoord.

Ja dat klopt, die heb ik gezien maar er staat wel bij dat die 5G pas ingaat als mijn eigen bundel op is en dat is nog lang niet dus daar heb ik verder niet naar gekeken.

Maar als ik naar die mbs kijk dan loopt dat wel af dus dat zal het dan wel zijn.

Wel misleidend als dat tegenstrijdig is maar goed.

Bedankt!!!

Reputatie 7

Hallo @Debby70  leuk dat je de community hebt gevonden, welkom op het KPN forum :)  

Kadootje van KPN: 5 GB gratis extra data in december! Geen zorgen, alles loopt nog goed. De gratis Kadobundel van 5GB wordt als eerste opgemaakt. Pas daarna worden er weer MB's afgeschreven uit jouw eigen bundel. Hierdoor lijkt je normale bundel nu even stil te staan. Meer info: 5GB extra data gratis 

Fijne feestdagen alvast :santa_tone1: