Beantwoord

KPN forum account verwijderen

  • 1 December 2020
  • 19 reacties
  • 397 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik zou graag willen dat mijn KPN forum account verwijderd wordt.

 

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 3 December 2020, 13:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Gaan we voor je regelen!

Zou je mijn account van dit forum willen verwijderen bvd

Reputatie 7
Badge +19

Zou je mijn account van dit forum willen verwijderen bvd

Verwijderd. 

Verwijder mijn account ook maar

Graag mijn account verwijderen. 

Verwijder mijn account ook maar svp

Reputatie 7
Badge +21

Weet je het zeker @Mschottink ?

KPN moderator @Shyrin_ heeft net gereageerd in jouw topic: prepaid naar abbonement

Beantwoord daar wat vragen, dan kan zij bekijken wat er fout gaat.

Kan een Moderator (dus NIET iemand anders) mijn forum account svp verwijderen, ik schrik nogal hoe je hier als nieuweling wordt aangesproken/aangevallen en vind de toon onnodig onvriendelijk.

Het is mij te ingewikkeld en tijdrovend om àl Uw huisregels  door te nemen, als ik op de allereerste dag al op deze wijze negatief commentaar (zonder enige bijdrage in de vorm van een oplossing) en een overvolle mailbox krijg,  bedank ik liever.

Reputatie 7
Badge +19

Jammer om te lezen @ME123, maar ik ga je verzoek honoreren. 

Graag mijn account verwijderen.

Reputatie 7
Badge +19

Graag mijn account verwijderen.

@HenkPieter Jammer om te lezen. Ik ga jouw account verwijderen. Maak in de toekomst gerust een nieuw account aan als je weer deel wilt nemen aan het forum.

Ik wil ook graag mijn account verwijderen. Kunnen jullie dat regelen? Alvast dank! 🙂

Reputatie 7
Badge +19

Ik wil ook graag mijn account verwijderen. Kunnen jullie dat regelen? Alvast dank! 🙂

Jammer! Ik ga je account verwijderen. 

Hoi, graag mijn account op dit forum verwijderen. Dankjewel

Reputatie 7
Badge +19

Ga ik voor je regelen. 

Kan u ook mijn account op dit forum verwijderen, bij voorbaat mijn dank.

Reputatie 1
Badge

Als het forum emailadres niet aangepast kan worden, dan ook graag mijn account verwijderen, dan maakt ik een nieuw account met het aangepaste KPN ID emailadres.

Reputatie 7
Badge +19

Jij hebt met het gewenste e-mailadres reeds een KPN ID aangemaakt? @Franckey Dan kan ik het inlog e-mailadres aanpassen zodat je dit account kunt blijven gebruiken. 

Reputatie 7
Badge +16

Verzoeken voor het verwijderen van het forum account mogen in het onderstaande topic: