Beantwoord

Mijn KPN

  • 26 February 2020
  • 43 reacties
  • 668 keer bekeken

Badge

Wanneer komt de teller, verbruikte belminuten en hoeveel verstuurde smsjes in het overzicht van Mijn KPN? Want hoelang gaat de storing nog duren?

 

Admin: afbeelding met telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 3 March 2020, 18:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

43 reacties

Badge

De vraag daarmee ben ik deze topic begonnen en ga de vraag niet herhalen, jlthkoch. En morgen zie ik wel verder of een medewerker aan kan geven wie er gelijk heeft. Wel een storing of niet. Dus ik ga op jou niet meer reageren, jlthkoch. En gewoon wachten op een medewerker. Dan komt het wel goed. Want de medewerkers, medewerksters van KPN weten dat er een verhuizing bij Telfort gaande is. 

Je vraag over mijn KPN is beantwoord: Er is géén storing en het verbruik is niet zichtbaar en ook niet van belang. Vervolgens begin je over het onderschrift van een forumlid en over een overstap datum van Telfort.

Het is hier géén chat en uiteraard zal een medewerker vandaag of morgen of later jouw reeds beantwoorde vraag beantwoorden en bevestigen wat je reeds gezegd is.
 

Badge

Botte klanten horen niet thuis op deze forum. Sorry, maar ik heb deze vraag ingezet. Dus geen botte reacties meer en anders niet meer op reacties reageren. Namen noem ik niet want de laatste reactie kunnen andere forum gebruikers ook lezen en ik wacht tot een medewerker een reactie gaat plaatsen. Want nogmaals deze vraag heb ik geplaatst op het forum:

Wanneer komt de teller, verbruikte belminuten en hoeveel verstuurde smsjes in het overzicht van Mijn KPN? Want hoelang gaat de storing nog duren?

Dus bot doen dan stoppen met reageren. Ik vind KPN en Telfort erg goede providers en wie dat niet vind mondje dicht.

 

Hallo @Els34 , wacht even rustig de reactie van een moderator af, de vragen worden afgehandeld op volgorde van binnenkomst.

Succes.

 

Beste @Els34 , de denkbeeldige problemen die je hebt in jouw “Mijn KPN” en de “botte reacties” bestaan alleen in jouw hoofd. Een forum als deze kan jou niet helpen met dat soort problematiek. Sterkte!

KPN is inderdaad een prima provider en klanten zoals jij verdienen de hulp die ze nodig hebben, maar dit soort hulp kan niemand je bieden.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Els34, welkom hier. 

Je vraagt je af waarom je de belminuten en  verstuurde sms’jes niet ziet. Dit is geen storing hoor. Dit komt omdat je onbeperkt kan bellen en sms’en. Alleen zie je een meter waarbij je het verbruik van jouw MB's kan zien. Maakt dit het zo duidelijker. 

Badge

In het overzicht van Mijn KPN zie ik het 06 nummer van mij. En Overzicht laatste facturen. Waarvan de laatste factuur nog wordt verwerkt. Maar nog geen meter voor de belminuten, Bart_Z.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Els34 , jouw vraag was

Wanneer komt de teller, verbruikte belminuten en hoeveel verstuurde smsjes in het overzicht van Mijn KPN? Want hoelang gaat de storing nog duren?.

En het antwoord van KPN is

Dit is geen storing hoor. Dit komt omdat je onbeperkt kan bellen en sms’en. Alleen zie je een meter waarbij je het verbruik van jouw MB's kan zien. Maakt dit het zo duidelijker. 

In Mijn Telfort was dat misschien anders, maar MijnKPN doet het net wat anders, dus geen bel- en sms-tellertje meer. Even wennen, je abonnement is er niet minder om.

Badge

Ben je als klant van Telfort ook naar KPN overgezet voor het mobiele abonnement, RBxx?

Reputatie 7
Badge +20
Voorbeeld

Dit hoor je nu in Mijn KPN te zien, soortgelijk dan, want dit is een voorbeeldaansluiting. 

Bovenaan zie je dataverbruik. 

Onderaan staat U heeft onbeperkt bellen & sms’en. We tonen dus niet hoeveel je verbruikt hebt.

Badge

Dit zie ik, Bart_Z. Met Galerij van Samsung in de smartphone Samsung Galaxy A10 heb ik over mijn 06 nummer op de foto een zwarte streep gedaan.

 

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy

 

Badge

Hopelijk wordt mijn reactie vandaag of morgen beantwoord. Kan je mij helpen, Bart_Z ?

Badge

Wanneer wordt het probleem in Mijn KPN opgelost? Medewerker Bart_Z heeft gisteren voor het laatst een reactie met een voorbeeld gegeven. Dit is mijn overzicht van Mijn KPN. En zonder een balk om de internetverbruik bij de houden. Hopelijk kan een medewerker zeggen in een reactie of het klopt het overzicht in Mijn KPN. Dus hopelijk krijg ik nog reacties van een medewerker. Want ik kan bellen en smsen met het netwerk van KPN. Maar de overname van Telfort naar KPN duurt te lang. Dus ik blijf op een mail dat ik een nieuwe reactie heb in KPN Community wachten.

 

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy

Badge

Mocht een medewerker van KPN geen reactie achterlaten vandaag dan ga ik ervan uit dat er niks met het overzicht en mijn mobiele abonnement in Mijn KPN aan de hand is. Want ik heb ervoor betaald en morgen wordt het door de Rabobank afgeschreven.

Reputatie 7
Badge +20

Dit staat er ijn je Mijn KPN. Doordat je onbeperkt bellen en sms’en hebt, zie je niet hoeveel minuten je hebt gebeld. 

Badge

 Bart_Z, ik ben blij met je antwoord maar zie ook deze spelregel in je reactie. Blij met een antwoord? Geef een like! Is een bericht het beste antwoord op je vraag? Markeer het dan als oplossing. En ik beantwoord het liever met tekst in een reactie. Want dan kan deze topic gesloten worden.

Reputatie 7
Badge +20

Dan sluiten we het topic bij deze. :)

Badge

Dan sluiten we het topic bij deze. :)

Helemaal goed, Bart_Z. En die komma onder de laatste reactie is hetzelfde als bericht beantwoorden in Whatsapp zoals in dit filmpje,

En dat maakt het afsluiten van de topic makkelijker. Want onderstaande informatie in de schermafbeelding heb ik in de website van Whatsapp gevonden.