Vraag

mijn kpn

  • 18 March 2021
  • 32 reacties
  • 337 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb constant problemen met inloggen bij mijn kpn. Weet zeker dat mijn gegevens goed zijn, maar geeft constant foutmeldingen. Zelf op een ipad weigert dit programma. Het mooie is dat ik heel soms er dan plots wel in kan. Wat is hiermee aan de hand.  Ik kom van telfort af.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

32 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Maja_ , ik weet niet beter dat het “Overzicht” in MijnKPN er zo uitziet als @digiton laat zien.

Wat hoort er dan op de linkerhelft van het scherm te staan? Op jouw voorbeeld zie ik daar een samenvatting van jouw (?) mobiele abonnement. Ik heb (net zoals digiton) alleen een Thuis abonnement, geen Mobiel.

Reputatie 7
Badge +20

:thinking::rolling_eyes::grimacing:

@RBxx ik begin me een beetje een oen te voelen nu, zelf heb ik altijd beide abonnementen gehad en er heeft dus altijd iets gestaan bij mij, heb er nooit eerder bij stilgestaan dat er bij klanten die enkel een Thuis abonnement hebben géén mobiele info wordt getoond en dat het daar dus leeg is :sweat_smile:

We krijgen zo nu en dan berichten binnen van klanten die er normaal wel altijd iets zien staan en ineens niet meer, en dat ziet er dan hetzelfde uit als op het screenshot van @digiton. Vandaar dat ik vermoedelijk direct aan heb genomen dat er ook een mobiel abonnement gekoppeld was, er geen seconde aan heb getwijfeld dat er iets niet klopte en niet verder heb nagedacht :slight_frown:

@digiton mijn excuus dat ik niet direct door heb gehad hoe de vork in de steel steekt, het zal kloppen dat je aan de linkerkant niets te zien krijgt, omdat je geen mobiel abonnement hebt en die gegevens dus niet getoond worden!

 

Reputatie 7
Badge +21

Nou @Maja_  een oen dat valt wel mee, laten we het houden op een blinde vlek….. :hugging:

Reputatie 1
Badge

Precies gedaan wat u heeft aangegeven. Resultaat is hetzelfde.

Mvg Ton

Reputatie 1
Badge

Klopt het dat er dus enkel links informatie moet staat van een mobiel abonnement??
Want die heb ik niet, enkel thuis (internet, tv en vaste telefoon)

 

Mvg Ton

Reputatie 7
Badge +21

Dat klopt @digiton , links op het scherm Overzicht staat alleen informatie als je een mobiel 'product' hebt. Bij mij ziet dat scherm er net zo uit.

Reputatie 7
Badge +20

Klopt, er is bij nader inzien dus niks raars aan de hand @digiton, we hadden enkel allebei niet door dat er niets hoort te staan!