Beantwoord

Mijn KPN app. Verbruik is van maar een persoon te zien.

  • 20 February 2022
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Hoi @RVANV , @S.V.D. @Ronald K. :

Sorry voor het late antwoord. Speelt deze problematiek nog steeds? Zo ja,  heb je geprobeerd om de app opnieuw te installeren? Mochten de klachten blijven: hebben jullie screenshots?

Hoi Erwin wij maken gebruik met ze 4e van de nieuwe mijn kpn app . Ivm het zien wat je verbruikt en eventueel met te kunnen delen . Sinds de nieuwe app er is is er iedere keer bij 3 personen geen informatie te zien .

Deze kan je dan weer toevoegen maar zodra  1 persoon de app opend verdwijnt de info bij de andere 3 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Nick83 22 February 2022, 09:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @raalte ,

Klopt, Per mobiel nummer kun je maar één Mijn KPN app gebruiken. 

Dus wil jij ze alle vier zien/beheren? Dan moeten de gezinsleden geen eigen Mijn KPN app maken/gebruiken. 

Dat kon in de oude app wel .

Ze moeten zelf toch ook het verbruik kunnen zien .

Of mbs met elkaar kunnen delen . 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Elk abonnement kan maar aan 1 MijnKPN account gekoppeld zijn. Dus als je een abonnement koppelt aan het ene MijnKPN account, dan verdwijnt die uit het andere MijnKPN account. 

Je kunt met z'n allen hetzelfde MijnKPN account gebruiken. Maar dan ziet dus iedereen alle info van alle andere abonnementen ook.

Misschien wil je dat niet. In dat geval zal ieder dus zelf een MijnKPN account moeten gebruiken, met daar aan z'n eigen abonnement gekoppeld. De andere abonnementen ziet die dan niet.

Maar 1 beheer account waar alle abonnementen aan gekoppeld zijn, en tegelijkertijd ook nog de mogelijkheid dat een ieder op z'n eigen account in kan loggen, dat kan niet.