Beantwoord

Mijn Kpn is een puinhoop

  • 28 March 2019
  • 13 reacties
  • 463 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat een zooitje in mijn Kpn!


icon

Beste antwoord door Marina_ 2 April 2019, 13:38

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Willem1958, Wat vreemd dat je je gegevens niet goed terug ziet in MijnKPN. Heb je de app al opnieuw gedownload? Ook ben ik benieuwd of het wel werkt via de MijnKPN webversie. Heb je dit nog getest?
Hoi @Willem1958, Wat vreemd dat je je gegevens niet goed terug ziet in MijnKPN. Heb je de app al opnieuw gedownload? Ook ben ik benieuwd of het wel werkt via de MijnKPN webversie. Heb je dit nog getest?
Hallo Marina.
Hoe ik ook inlog, maakt niet uit!

Mijn kpn is al vanaf begin soms zeer slecht, onduidelijk en met fouten!
Wat je beschrijf heb ik al diverse keren gedaan🙈🙈
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Willem1958, Mijn collega's gaan het onderzoeken. Zodra ik meer weet of wanneer het is opgelost, laat ik het weten!
Beste Marina,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kan wel inloggen op de app, en website maar krijg dan precies hetzelfde te zien als Willem. Ik heb meerdere verschillende browsers geprobeerd, zonder succes. Graag hoor ik wat er aan de hand is.

Met vriendelijke groet,

Hannah
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Willem1958 en @HannahK, De storing is opgelost. Zien jullie de gegevens ook weer in de app en op de webversie van MijnKPN?
Beste Marina,

Bedankt voor je snelle reactie! Helaas werkt het bij nog steeds niet. Nog steeds hetzelfde beeld als de foto die Willem bij heeft gevoegd.

Met vriendelijke groet,

Hannah
Reputatie 7
Badge +19
Ga ik er weer achteraan! Bedankt voor het kijken en excuses voor het ongemak!
Ga ik er weer achteraan! Bedankt voor het kijken en excuses voor het ongemak!


Hallo.
wat ik ook probeer, via app, webbrowsers, het is en blijft een zooitje.
Soms is maar de helft zichtbaar.
app als diverse xx verwijderd, ingelogd via Safari, Chrome, het maakt niks uit.
En mijn kpn voordeel nog steeds niet bereikbaar.
Reputatie 7
Badge +19
@Willem1958 en @HannahK, Lukt het om je diensten te ontkoppelen via de MijnKPN webversie? Ik ben benieuwd of het ontkoppelen en opnieuw koppelen van je diensten helpt waardoor je jouw gegevens weer kan bekijken via MijnKPN.


Beste Marina,

Hartelijk dank! Het heeft gewerkt 🙂. Bedankt voor het uitzoekwerk!

Groetjes,

Hannah
Reputatie 7
Badge +19
@HannahK, Graag gedaan!

@Willem1958, Hopelijk werkt het nu ook weer bij jou. Ik heb je ook nog een reactie gestuurd in een andere topic waar je aangeeft dat je de pincode van iTV niet kan wijzigen. Zou je daar ook willen reageren?
Hallo Marina.
Mijn kpn is nu in orde.
Alles is nu in 1 keer zichtbaar👏🏅
Reputatie 7
Badge +19
@Willem1958, Bedankt voor je reactie 😃 Ik ben blij om te lezen dat alles nu weer zichtbaar is! 👍🏻

Reageer