Beantwoord

MijnKPN geeft nog altijd aan: Volg uw bestelling

  • 7 July 2023
  • 17 reacties
  • 171 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

In mijn kpn staat nog steeds een abonnement met de tekst volg u bestelling. Mijn abbo is al een week actief. Hoe kan dit verwijderd worden.

Admin: bericht afgesplitst van originele topic

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 21 July 2023, 13:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @leusi068, wat vreemd zeg dat dit er nog steeds staat, ik zie ook een keurig afgeronde bestelling dus ik snap niet helemaal waar dit vandaan komt 🤔

We zijn wel een aantal dagen verder, nadat je dit bericht hebt getypt: krijg je deze melding nog steeds? Of is hij inmiddels verdwenen?

Reputatie 4
Badge +2

Hi @leusi068, wat vreemd zeg dat dit er nog steeds staat, ik zie ook een keurig afgeronde bestelling dus ik snap niet helemaal waar dit vandaan komt 🤔

We zijn wel een aantal dagen verder, nadat je dit bericht hebt getypt: krijg je deze melding nog steeds? Of is hij inmiddels verdwenen?

De melding is nog steeds aanwezig in mijn KPN.

Reputatie 4
Badge +2

Hi @leusi068, wat vreemd zeg dat dit er nog steeds staat, ik zie ook een keurig afgeronde bestelling dus ik snap niet helemaal waar dit vandaan komt 🤔

We zijn wel een aantal dagen verder, nadat je dit bericht hebt getypt: krijg je deze melding nog steeds? Of is hij inmiddels verdwenen?

De melding is nog steeds aanwezig in mijn KPN.

Iemand een idee hoe het te verwijderen is?

Reputatie 7
Badge +20

Mijn excuus @leusi068, ik heb je vorige reactie op de 1 of andere manier helemaal gemist 😐

Ik ga even op onderzoek uit, want zie als afrondingsdatum van je bestelling in 1 van de systemen ‘-/-’ staan. Ik vermoed da dit de boosdoener is!

 

Reputatie 4
Badge +2

Mijn excuus @leusi068, ik heb je vorige reactie op de 1 of andere manier helemaal gemist 😐

Ik ga even op onderzoek uit, want zie als afrondingsdatum van je bestelling in 1 van de systemen ‘-/-’ staan. Ik vermoed da dit de boosdoener is!

 

Ik wacht even af

Reputatie 6
Badge +8

Ik had dit probleem ook (abonnement ging 9-7-2023 actief) en was einde van de week (donderdag/vrijdag) weg, toen kwam ook entertainment kopje in de app er bij.

Reputatie 4
Badge +2

Ik had dit probleem ook (abonnement ging 9-7-2023 actief) en was einde van de week (donderdag/vrijdag) weg, toen kwam ook entertainment kopje in de app er bij.

Entertainment kopje is wel aanwezig. Maar de melding volg je bestelling is nog steeds aanwezig. Abbo is al langer dan een week actief, sinds 28-06.

Reputatie 7
Badge +20

@leusi068, ik heb inmiddels gevonden dat de aflevering van je apparatuur nog niet als voltooid gemeld staat en denk dat het daar mee te maken heeft. Als je nu kiest voor volg je bestelling, wat krijg je zelf dan eigenlijk te zien? Staat daar wellicht ook iets over de bezorging?

Reputatie 4
Badge +2

@leusi068, ik heb inmiddels gevonden dat de aflevering van je apparatuur nog niet als voltooid gemeld staat en denk dat het daar mee te maken heeft. Als je nu kiest voor volg je bestelling, wat krijg je zelf dan eigenlijk te zien? Staat daar wellicht ook iets over de bezorging?

Het vreemde is er staan er twee.

 

Reputatie 7
Badge +20

En wat zie je als je op 1 van deze ‘volg je bestelling’ knoppen drukt? 

Reputatie 4
Badge +2

En wat zie je als je op 1 van deze ‘volg je bestelling’ knoppen drukt? 

Twee verschillende dingen 

 

Reputatie 7
Badge +20

We zijn nog voor je bezig @leusi068, ik stuur je hier even een privé bericht over!

Reputatie 7
Badge +20

De fout is gevonden @leusi068 en gaat hersteld worden! Hoe lang dit gaat duren dat weet ik nog niet, ik laat je dat weten zodra ik dat helder heb 😊

Reputatie 4
Badge +2

De fout is gevonden @leusi068 en gaat hersteld worden! Hoe lang dit gaat duren dat weet ik nog niet, ik laat je dat weten zodra ik dat helder heb 😊

👍

Reputatie 7
Badge +20

Verwachting is begin volgende week, laat je het weten als je verandering ziet? 🙂

Reputatie 4
Badge +2

Verwachting is begin volgende week, laat je het weten als je verandering ziet? 🙂

Ga ik zeker doen 

Reputatie 4
Badge +2

Verwachting is begin volgende week, laat je het weten als je verandering ziet? 🙂

Ga ik zeker doen 

Het probleem is opgelost. Thanks