Vraag

MijnKPN is er niet beter op geworden.

  • 24 October 2020
  • 10 reacties
  • 116 keer bekeken

Mag ik de oude app terug? De recente update is echt slecht. App hapert en bij MBs delen zie je geen namen meer.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hoi @moonsjine . Welkom op het forum.

Ik vrees dat er geen terugrol komt. Hapert de app zowel op de wifi als op mobiel internet? Heb je geprobeerd hem opnieuw te installeren? Wat voor toestel heb je?

 

App opnieuw geinstalleerd, maar het blijft een drama. Waardeloze app, zowel op WIFI als 4G. Toestel is een iPhone 11, iOS 14.

MBs delen is bijzonder slecht geimplementeerd en een grote achteruitgang. Een software ontwikkelaar moet zich hier voor schamen.

Hard aan het werk en zsm een werkende update releasen lijkt me.

Hier idem dito. Zeer traag en gegevens kloppen niet. Graag de oude app even terug

Reputatie 6
Badge +7

Kan niet anders dan het onderschrijven.

 

Wat een zeldzaam software gepruts van Nederlands trots (ooit)

te zot voor woorden zo’n app die niet werkt. Mijn dochter moet nu weg zonder mb’s ik wil normaal kunnen delen. Welke debielen hebben er getest? Nieuwste iPhone en nieuwste iOS geïnstalleerd en ook de app is opnieuw geïnstalleerd KPN doe wat je klanten willen en downgrade naar oude versie

 

Reputatie 6
Badge +7

Kan niet.

Druk mee bezig.

Testen.

Klein probleempje.

Nooit eerder gehoord.

Heeft u al ……..(onzin invullen)

 

O de abonnement worden wel weer iets duurder om onze kwaliteit te waarborgen en verhogen.

 

 

Lieve groetjes,

 

 

Circus KPN

Hier ook dezelfde problemen!!

zeer matige app🤣😭😳

Reputatie 1

Zeker een zeer matige app. Duurt ontzettend lang voordat alles geladen is en mb’s delen is zeer slecht. Kan ook niet meer in 1 opslag zien wie hoeveel verbruikt heeft en mis nog steeds de knop van de esim zoals ze belooft hadden in oktober te gaan voeren en nu begin november en ze hebben het nog niet toegevoegd. 

Wij hebben momenteel een storing met MijnKPN: https://forum.kpn.com/kpn-id-en-mijnkpn-29/mijnkpn-werkt-niet-1-11-2020-515698

 

Reputatie 1

Nog steeds last dat niet alles geladen word. Het aangeven van de gebruikte MB’s blijft laden. Of nog steeds een storing of blijft de oude app gewoon een stuk beter. Sinds de nieuwe app alleen maar problemen