Beantwoord

MijnKPN laat gegevens niet zien na omzetting prepaid naar abonnement

  • 26 June 2019
  • 11 reacties
  • 249 keer bekeken

Heb bijna 2weken geleden mijn prepaid nummer over laten zetten naar een kpn abonnement, mijn nieuwe telefoon werkt prima maar ik krijg in 'mijn kpn' alleen mijn prepaid nummer te zien, waar gaat het fout ?
Dat nummer is dus over gezet naar een abonnement.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door oldie1943 1 July 2019, 19:03

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @oldie1943, Welkom op het forum. Zou je eens willen proberen om je nummer te ontkoppelen van MijnKPN en opnieuw te koppelen? Als het goed is zou je de gegevens van je abonnement dan moeten zien 🙂 Zo niet, hoor ik het graag.

Goede vraag, maar hoe ontkoppel je en hoe koppel je weer ? Ken er niks van sorry.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @oldie1943, Je kunt via de webversie van MijnKPN via deze link je nummer ontkoppelen. Wanneer je ingelogd bent zie je het overzicht volgens onderstaande afbeelding. Rechts onder zie je product ontkoppelen. Als je je nummer ontkoppelt hebt, kun je via het menu je nummer weer koppelen. Hopelijk kom je eruit met deze instructie, anders hoor ik het graag.

Ontkoppelen


Koppelen

Hallo Marina, het ontkoppelen gaat wel, maar opnieuw koppelen gaat dus niet, ik weet ook niet wat er aan de hand is met mijn KPN.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @oldie1943, Krijg je een bepaalde foutmelding te zien? Als je geen foutmelding te zien krijgt, zou je dan een printscreen willen maken waar je vastloopt en willen plaatsen in dit topic? Dan kan ik verder toelichten hoe je jouw nummer weer koppelt.
Reputatie 7
Badge +19
@oldie1943, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Hoi Marina, nee het is mij nog steeds niet gelukt iets te zien van mijn bundel in mijn KPN, voor mijn vrouw afgelopen vrijdag ook een nieuwe smartphone gekocht een prepaid en dat is allemaal prima gelukt in de prepaid app, maar mijn abonnement komt nog steeds niet tevoorschijn in mijn KPN.
Snap er niks van eerlijk gezegd.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @oldie1943, Geen probleem. We nemen het rustig door. Heb je al wel gekeken naar het ontkoppelen van je nummer? Dit gaat niet via de app, maar kan alleen via de webversie van MijnKPN. Krijg je daar een bepaalde foutmelding te zien? Als je geen foutmelding te zien krijgt, zou je dan een printscreen willen maken waar je vastloopt en willen plaatsen in dit topic? Dan kan ik verder toelichten hoe je jouw nummer weer koppelt.
Hoi Marina, er komt op de website geen foutmelding, er komt alleen een venstertje met daarin het volgende : KPN Prepaid app Op zoek naar uw actuele tegoed voor Prepaid ? Haal nog meer uit uw Prepaid met de speciale Prepaid app. Download Prepaid app.

De Prepaid app heb ik al en die werkt naar behoren, maar mijn KPN, en die is er toch ook voor abonnementen , die laat het afweten.

Groetjes, Ad.
Hoi Marina,

Ik laat je even weten dat de koppeling nu wel gelukt is, plotseling stond alles op het scherm in Mijn KPN, heb alleen nog moeten koppelen, ik heb het idee dat het abonnement pas vandaag 1 juli is ingegaan, dit omdat alles nog 30 dagen geldig is en er ook geen factuur is.

Bedankt in ieder geval voor het meedenken.

Groetjes, Ad.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @oldie1943, Goed om te lezen dat het gelukt is. Mocht je nog vragen hebben over jouw nieuwe abonnement, stel ze dan vooral! Anders wens ik je een fijne dag en veel plezier met je nieuwe abonnement.

Reageer