Beantwoord

MijnKPN laat niet alles zien

  • 7 June 2021
  • 28 reacties
  • 379 keer bekeken

Na inloggen in MijnKPN wil ik wat instellinge aanpassen bij o.a. vaste telefonie.  Echter krijg ik niets te zien: Dit is op een laptop in FireFox / Chrome / Edge, op mobiele telefoon in de MijnKPN app zie onderstaande - scherm blijft leeg

 

Onder Overzicht krijg ik onderstaande te zien - in alle browsers zoals hierboven genoemd. Er zijn geen blokkers geïnstalleerd - dit is overigens ook op een tweede schone laptop in verschillende browsers zo

 

icon

Beste antwoord door FritsvW 4 October 2021, 14:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Alexandra 

Mijn opmerking haakte in op de opmerking van @Rene_1967 over het verschijnsel op de Overzicht pagina. De ‘klacht’ hierover komt vaker voor, maar is dus niet het probleem waar @FritsvW  mee zit.

@Alexandra  Ter informatie. Het probleem is opgelost.  Op het platform werd bepaalde informatie geblokkeerd, waardoor de informatie m.b.t. instellingen e.d. niet getoond werden.  Door het verwijderen en  opnieuw toevoegen van de juiste informatie wordt nu wel alles getoond. - Hierbij is dit issue dan ook gesloten

Reputatie 7
Badge +19

@Alexandra  Ter informatie. Het probleem is opgelost.  Op het platform werd bepaalde informatie geblokkeerd, waardoor de informatie m.b.t. instellingen e.d. niet getoond werden.  Door het verwijderen en  opnieuw toevoegen van de juiste informatie wordt nu wel alles getoond. - Hierbij is dit issue dan ook gesloten

Fijn om dat te horen. Dank voor het delen!