Beantwoord

MijnKPN toont producten op oude adres, terwijl ik adres gewijzigd heb

  • 19 October 2021
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Hier al mijn producten op het nieuwe adres gezet. Abonnement op oude adres is stopgezet. Toch blijft KPN ID bij verlengingsaanbod het oude adres weergeven en dit is niet aanpasbaar. Sowieso vind ik het erg zoeken en onhandig dat je je adres per product moet aanpassen. Dit zou gewoon eenvoudig aanpasbaar moeten zijn in het profiel. 

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor vraag gemaakt.

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 25 October 2021, 18:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Van harte welkom op ons forum @Irritant1.

Je kunt inderdaad online je adreswijziging aan ons doorgeven. Dat kan even tijd in beslag nemen, afhankelijk van wat voor abonnement(en) je hebt. Bij een verhuizing van je abonnement voor thuis, kan hier bijvoorbeeld een paar weken tussen zitten, je kiest zelf de aansluitdatum. Als je een adreswijziging doorgeeft voor je mobiele abonnement, is dat meestal de volgende dag al aangepast.

Als het intussen nog niet gelukt is met het aanpassen van je adres, dan raad ik je aan om even te bellen (0800-0402) of chatten met onze klantenservice. Mijn collega's daar helpen je dan meteen met zowel je verlenging als het aanpassen van je adres. Laat het gerust weten als je vragen hebt.

Beste Alexandra,

'Kan even duren' is wel een ruim begrip, aangezien ik mijn verhuizing ruim 4 maanden geleden heb doorgegeven. Maargoed uiteindelijk is het via de chat opgelost. Lijkt mij wel goed om eens naar te kijken, want bij een adres wijziging op de producten synchroniseert je 'klantkaart/ dossier' kennelijk niet mee. Zelfde geldt voor een aanpassing van je naam. 

Reputatie 7
Badge +19

Beste Alexandra,

'Kan even duren' is wel een ruim begrip, aangezien ik mijn verhuizing ruim 4 maanden geleden heb doorgegeven. Maargoed uiteindelijk is het via de chat opgelost. Lijkt mij wel goed om eens naar te kijken, want bij een adres wijziging op de producten synchroniseert je 'klantkaart/ dossier' kennelijk niet mee. Zelfde geldt voor een aanpassing van je naam. 

Hi, fijn dat het via die weg opgelost is, en dank voor de feedback!