Beantwoord

Ontkoppelen van Prepaid aansluiting in MijnKPN lukt niet

  • 4 February 2022
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Reputatie 2

Ik heb hetzelfde probleem. Onlangs overgestapt met hetzelfde 06 nummer van kpn prepaid naar abonnement. 

In mijn KPN kan ik, in zowel de app als via de website, mijn pre-paid niet ontkoppelen.

Hierdoor kan ik nu geen tijdelijke uitbreiding van de bundel aanvragen. 

Dus: hoe kan op het overzicht van producten mijn pre-paid met hetzelfde 06 nummer ontkoppeld worden

Koppelen kan wel, ontkoppelen kan niet.

Graag uw reactie.

*Admin: afgesplitst van originele topic

icon

Beste antwoord door patrickduis 7 February 2022, 13:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @patrickduis, de instructie is als volgt:

Als je ingelogd bent in de MijnKPN app ga je naar Meer opties bekijken > scroll je naar beneden, daar klik je onder beheer op abonnementen en daar onder aan de pagina vind je de optie abonnement verbergen.  Abonnement verbergen is de nieuwe benaming voor ontkoppelen abonnement. Als het goed is, staat daar ook de Prepaid aansluiting bij. 

Jij mist dus in het overzicht om te verbergen, de prepaid aansluiting? Kun je eventueel een afbeelding plaatsen zodat de situatie wat duidelijk wordt. 

Reputatie 2

Ja zo -zou- het moeten zijn, maar het staat er helaas echt niet bij.

Na ontzettend lang op chat gewacht te hebben en 2 pogingen verder, kwam een andere collega van U met een soort lompe workaround die werkt.

Voordat je dit doet, moet je wel zeker zijn dat je je klantnummer bij de hand hebt en de laatste 3 cijfers van het bekende rekeningnummer, anders moet je weer heel lang (30 minuten) in de wachtrij wachten op chat-hulp.

Afijn, je moet je hele mijnkpn account wissen. En vervolgens weer aanmaken, let wel: hiervoor is Uw klantnummer noodzakelijk en de laatste 3 cijfers van het bekende rekeningnummer. Telefoon ook bij de hand houden voor sms bevestiging met nummer.

Vervolgens kunt U de producten weer koppelen.

Ja het is lomp, ik weet het, en nogal gebruikersonvriendelijk, ik weet het. Maar het werkt wel.

 

Hopelijk komt KPN snel met een klantvriendelijke oplossing, want dit belast de klantenservice onnodig.

Reputatie 7
Badge +19

In ieder geval goed om te horen dat het via een nogal ingewikkelde workaround is opgelost. Ik ga hier intern wel melding van maken, zodat dit in de toekomst soepeler zal gaan.