Ik krijg het niet meer voor elkaar om in te loggen in de mijn KPN app. (eerste afbeelding in de bijlage)
Mijn inloggegevens zijn 100% juist, want daarmee kan ik in de web versie wel inloggen.
Eenmaal ingelogd in de de web versie kom ik erachter dat ik de kpn prepaid nodig heb. (tweede afbeelding in de bijlage)
Vul ik daar mij 06-nummer in komt de foutmelding: ongeldig nummer. (derde afbeelding in de bijlage)
Mogelijke factoren die ermee te maken kunnen hebben:
-ik heb enkele dagen een abonnement afgesloten bij jullie, nieuwe simkaart erin en ook al geactiveerd ect. (wel met nummer behoud)
-ik had de apps verwijderd, want ik dacht dat ik ze niet meer nodig had, maar dat had ik mis.
(heb ze in het verleden wel gehad en toen functioneerde ze naar behoren)
-toen ik dit nieuwe abonnement heb afgesloten bij jullie liep er ook nog een prepaid bundel met nog +/- 23 dagen resterend.
Hopelijk kan iemand mij verder helpen dat ik je apps wel kan gebruiken en inzage heb op mij huidige abonnement.
Alvast bedankt voor de moeite.
Vriendelijke groeten,
Bart
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel