Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen voor het abonnement van mijn 16 jarige dochter lukt niet in MijnKPN

  • 15 August 2022
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Mijn dochter van 16 heeft met mij (vader) een abonnement afgesloten. In de app ‘mijn kpn’ wil ik nu het rekening nummer en naam wijzigen (haar nummer staat op mijn naam) en de aan haar gekoppelde bankrekening.  Dit lukt niet. 

Verder wil ik mijn MB's delen met haar, maar ook dat gaat niet, ik kan alleen delen met mijn vrouw en mijn vrouw met mij.

Wie heeft een antwoord?

 

Klaas

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 18 August 2022, 11:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Klaas65Heerde , dat lijkt wel op een soort van contractwijziging. Het handigste is even samen met je dochter naar een lokale KPN-winkel gaan, die kunnen het per direct voor je regelen.

Of eventueel bij een andere telefoonboer op de hoek die met KPN samen werkt.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Klaas65Heerde, als je de naam en rekeningnummer wil wijzigen gaat het inderdaad om een contractsovername. Een contractovername kun je doorgeven via het online contractovername formulier en in een KPN winkel. Een contractovername is gratis.
Let op: De nieuwe contract dient wel 18 jaar of ouder te zijn

Als je op dit moment met het nummer van jouw dochter geen MB's kunt delen, verwijs ik je naar het volgende: Wat als MB's delen niet lukt? 

Inmiddels opgelost. MB’s delen lukt nu na telefoon naar helpdesk. Contract overname lukt niet, dochter is < 18 jaar