Beantwoord

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

  • 9 October 2020
  • 51 reacties
  • 578 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

51 reacties

Reputatie 2
Badge

Een verhuizing kan mogelijk de oplossing zijn. Maar willen toch even proberen om via een andere weg jouw abonnement aan te passen. Dit omdat de lijn die jij gebruikt wel klopt. Als jij het modem stroomloos maakt, zie ik dat. Ik wil dus graag weten wat je precies wil met jouw nieuwe abonnement. Klopt het als ik zeg:

Hussel voor Thuis 200 Mbit/s

Televisie 4K

Opnemenpakket 

2 Tv ontvangers 

KPN Veilig

Vast telefoonnummer

Gratis Onderling bellen 

Spotify Premium

Ik hoor het graag. Dan ga ik kijken of het via een omweg lukt om het aan te vragen en anders moeten we de aansluiting verhuizen. Dan staat deze op de verkeerde huisnummer toevoeging. 

Beste @Bart_Z , correct!

Ben benieuwd, Hgrt René 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb de bestelling ingevoerd. Er moet echter wel een monteur voor komen. Is ons zo niet helemaal duidelijk waarom. Vermoedelijk voor Pair Bonding, al lijkt mij dat niet nodig op jouw huidige drager. Maar de monteur weet ook wel wat het beste is. En ik moest hem inplannen, anders kon ik de order niet voltooien. Monteur komt 16 november  tussen 0800-1000 uur. Ik hoor graag hoe alles verloopt. Klopt er iets niet of wat dan ook, dan hoor ik dat graag. 

Reputatie 2
Badge

Afspraak heb ik genoteerd @Bart_Z , dank, 

Ben benieuwd of de monteur constateert dat hij pairbonding moet aanleggen... ik zou al sinds 2012(!) pairbonding moeten hebben:

 

Reputatie 2
Badge

@Bart_Z , ik zie in de bevestigingsmail dat het vaste nummer wordt opgeheven, kan je dat corrigeren (was nog niet de bedoeling, zie ook jouw lijstje). Ik lees:

Verwijderen vast telefoonnummer
U wilt uw vaste telefoonnummer niet behouden, het telefoonnummer wordt definitief verwijderd zodra uw pakketwijziging is afgerond.

Reputatie 7
Badge +20

Ja maar je staat nu op VPLUS dat is een andere drager. Deze kan dezelfde snelheid aan als de twee VDSL aderparen. Maar dat het vaste nummer wordt verwijderd, dat is niet goed en niet de bedoeling, excuses. Ik heb de order daarom geannuleerd. Ik kan deze nog niet direct weer inleggen. Moet even verwerkt worden. Ga het straks nog even weer proberen. Je hoort als het is gelukt.

Reputatie 2
Badge

Ja maar je staat nu op VPLUS dat is een andere drager. Deze kan dezelfde snelheid aan als de twee VDSL aderparen. Maar dat het vaste nummer wordt verwijderd, dat is niet goed en niet de bedoeling, excuses. Ik heb de order daarom geannuleerd. Ik kan deze nog niet direct weer inleggen. Moet even verwerkt worden. Ga het straks nog even weer proberen. Je hoort als het is gelukt.

Ben benieuwd of het is gelukt @Bart_Z . Mocht het komen tot een 'verhuizing’, dan moeten we onze 2 mobiele abbonnementen niet vergeten, worden die ook op dit adres staan, en waarvan ik niet kan zien welk adres ze technisch hebben. Via MijnKPN staan ze goed, maar dat geldt ook voor het Alles-in-1… :wink:

Reputatie 7
Badge +20

Een verhuizing lijkt ook niet meer aan de orde, maar hoe het wel zit weet ik ook nog niet. Want op welke manier ik ook de order probeer in te leggen, ik blijf maar een foutmelding krijgen. Ik heb dus weer navraag gedaan. Ik snap wel dat het een beetje teleurstellend is. Dit heb ik ook nog niet eerder mee gemaakt, maar ik blijf zoeken voor je tot het lukt. 

Reputatie 2
Badge

Graag @Bart_Z ; want het zou zeker na al jouw moeite niet terecht zijn als ik om deze reden naar een andere provider zou overstappen.. (ga ik dus nu ook niet van uit!)

Reputatie 7
Badge +20

Daar vind ik leuk om te horen. Ik doe mijn uiterste best, want zoals dit gaat vind ik heel bijzonder. Je hoort nog weer van mij als ik meer weet. Ik geef niet op. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik snap het niet meer. Maar de afdeling die ik gevraagd had voor een oplossing heeft nu wel een verhuizing ingelegd. Daar heb je een bevestiging van gekregen. Deze wordt 13 november geleverd en dan moet alles goed zijn. 

Reputatie 2
Badge

Ik heb inderdaad 3 mails ontvangen.... één 'verhuizing,' van 11 BGL naar 11 BGL op 13/11, en één van 11A naar 11 BGL  is op mijn verjaardag,  17/11, dus dat zou een mooi cadeau zijn😉. Er is ook een pakketje onderweg. Voor alle zekerheid maar 🤞🤞🤞.Je hoort wel van me hoe het is afgelopen

Reputatie 7
Badge +20

Het ziet er allemaal goed uit gelukkig. :) Ik hoor het graag weer van je. 

Reputatie 2
Badge

Begint niet goed: sinds vanmorgen ligt zowel internet als tv er uit😠

Reputatie 7
Badge +20

Meen je niet. :( Dat is geen goede start. Ik zie wel dat er zo een monteur komt. Hopelijk kan hij het snel oplossen. Ik hoor graag van je als hij is geweest. 

Reputatie 2
Badge

Toen hij vertrok was ik in een meeting. 1tv kanaal deed het een de vaste telefoon.

Toen ik controleerde kon ik geen andere zenders kiezen (geen gids) en internet en wifi deden het niet. Alles gereset... geen verbetering. Monteur gebeld, die hield vol dat hij alle activiteiten had afgerond. Moest 0800 0402 maar bellen. Gedaan,  nwe afspraak vanmiddag 🤞🤞🤞🤞🤞

Ps krijg net een monteursbon binnen met allemaal testen die hij helemaal niet heeft uitgevoerd! Grr

Reputatie 7
Badge +20

Dat is niet zo netjes, excuses. Jammer dat je niet kon controleren. Je geeft aan dat er vanmiddag weer een monteur komt? Heb je daar bevestiging van? Ik zie deze zo nog niet gepland staan namelijk. Ik hoop wel van harte dat hij komt. Ik heb wel voor de zekerheid een ticket aangemaakt. En heb je nog geprobeerd het modem te resetten? Heeft dat nog effect?

Reputatie 2
Badge

Nee toch!! Ik heb alleen een mededeling van ‘Ilona’ dat ze tussen 14 en 16u een monteur had gepland, en later een SMS-je dat ‘wij onderzoeken het probleem …. als we een oplossing hebben nemen we contact op” :(  

Ondertussen al 2x het modem herstart (met wachttijd tussen uit/aan) en ook de self service tool gedraaid. Die geeft aan dat er een storing is op de verbinding met de wijkcentrale .

Het vreemde is dat ik ook geen Wifi verbinding kan maken met het modem en ook kan ik met een bedrade laptop niet meer op het modem komen. Geen idee wat dat weer is, maar ik heb het gevoel steeds verder weg te zakken in het moeras...

Reputatie 2
Badge

PS: ik zal nog een harde reset net paperclip proberen… die ligt er toch nog; monteur had er ook om gevraagd.

Reputatie 7
Badge +20

Modem had je al gereset zag ik. Ik ben ook nog even gaan bellen met de monteursplanning. Voor vandaag stond er nog geen monteur gepland. Maar heb de planning wel zover gekregen om morgen vroeg een langs te laten komen tussen 1000-1200  uur weer. Hoop dat hij het meteen kan oplossen. 

Reputatie 2
Badge

… dan voel ik me knap in de maling genomen! Eerst zeggen dat er iemand gepland is, dan een SMS en vervolgens blijkt er niemand gepland..

Het is goed mis, als ik de selfservice tool mag geloven.
 

 

Reputatie 7
Badge +20

Die snap ik heel goed. Ik zag ook wel het tijdsblok voor vanmiddag om een monteur te plannen, maar daarna kreeg ik een foutmelding omdat de monteur vanochtend installatie heeft afgemeld. Daarom heb ik met de planning gebeld, eerst over de monteur van vanochtend, waarom hij zei dat het werkte, wat niet het geval was. Om die reden heeft hij je morgenvroeg weer in de planning kunnen krijgen. Ik hoop dan ook echt dat dn alles is opgelost. 

Reputatie 2
Badge

Goedemorgen @Bart_Z , vannacht kreeg ik een brainwave die bleek te kloppen: monteur heeft nieuwe (pairbonding/2xVDSL) verbinding gelegd, modem getest met 1x tv en vaste telefoon aangesloten, dat was succesvol. Vervolgens heeft hij de opdracht afgemeld en daarna(!) alle UTP stekkers die hij kon vinden in de router gestopt. Eén daarvan was echter de retourlijn uit een switch, bestemd voor de NAS die naast de router staat…. hierdoor is een ‘loop’ ontstaan in het netwerk. Ik kon -zoals gezegd- niet eens meer bij de admin toegang van de router te komen.

Vanmorgen alle kabels uit modem gehaald en alleen er in gestopt waarvan ik zeker wist waar ze vandaan komen/gaan. Vervolgens deed alles het weer!!

Ben nu aan het proberen de afspraak af te zeggen, lukte niet online; want de site meldde dat ik geen afspraak had ;)

Reputatie 2
Badge

Conclusie: er stond helemaal geen afspraak in het systeem…  nu niet meer nodig, maar wel raar.

Reputatie 7
Badge +20

O aha, dat verklaart een hoop. Daarom had de monteur het dus afgemeld als werkend. Hij heeft alleen een kabeltje verkeerd geplaatst. Fijn dat het nu werkt. En fijn dat je er zo achter bent gekomen. Scheelt weer veel gedoe. Mocht er  weer iets zijn hoor ik graag van je. 

Reputatie 2
Badge

Dank voor alle hulp, ik denk dat we nu eindelijk op het goede adres geregistreerd staan, en de contractwijziging is doorgevoerd.

HGroet, René