Beantwoord

Afstandsbediening KPN TV+ koppelen met Harmony hub logitech

  • 24 January 2023
  • 133 reacties
  • 9707 keer bekeken


Toon eerste bericht

133 reacties

Reputatie 1

Hallo,

Ik een Harmony 950 met hub. Eerder heb ik een aantal bluetooth apparaten (Nvidia Shield en Xiaomi mi box s) in mijn harmony geconfigureerd om de DIW7022 te kunnen besturen met mijn Harmony. Om onduidelijke reden zijn deze apparaten ontkoppeld van mijn DIW7022.

Nu krijg ik het niet meer voor elkaar om ze opnieuw te koppelen.

Wat ik probeer is het volgende:

  • Bluetooth apparaten toegevoegd aan de Harmony
  • Dummy activiteiten gemaakt voor de apparaten (anders kun je niet koppelen)
  • Via de Harmony app de activiteiten gestart. De app meldt dan dat je eerst moet koppelen
  • In de DIW7022 instellingen “Accessoire Toevoegen” aangeklikt. De DIW7022 gaat zoeken.
  • Het pairing knopje achterop de hub ingedrukt om in pairing mode te gaan (rood ledje knippert)

Het probleem is dat de DIW7022 geen bluetooth apparaten vindt.

Heeft iemand een suggestie wat ik fout doe?

Alvast bedankt

Reputatie 3
Badge +1

Kwam bij toeval achter een handigere manier om de gids op te roepen.

Deed dit met:  de toets combinatie Home, Up, Rechts, Rechts, Select/Ok

Maar dit was vaak onbetrouwbaar, wat wel heel tof werkt is gewoon:

Up, Select/Ok   (2 toetsen dus)

 

  • Via de Harmony app de activiteiten gestart. De app meldt dan dat je eerst moet koppelen
  • In de DIW7022 instellingen “Accessoire Toevoegen” aangeklikt. De DIW7022 gaat zoeken.
  • Het pairing knopje achterop de hub ingedrukt om in pairing mode te gaan (rood ledje knippert)

Het probleem is dat de DIW7022 geen bluetooth apparaten vindt.

Heeft iemand een suggestie wat ik fout doe?

Alvast bedankt

Is dit nog gelukt of heb je een update? Ik loop tegen hetzelfde issue aan met mijn Harmony Elite, blijft zoeken terwijl de Harmony rood knippert en dus in pairing mode staat. Zou fijn zijn als de TV Box + ook gewoon via de Harmony gaat werken

 

Reputatie 3
Badge +1

Het is al weer even terug dat ik mijn twee Logitech hubs en twee tv+ boxen gekoppeld heb met elkaar. 
één ding weet ik zeker, ik heb het niet gedaan zoals jij beschrijft. 
Ik heb met de harmony app op de telefoon een apparaat toevoegen gekozen en tijdens dit proces de diw7022 in pair mode gezet als de app het vraagt. 
 

hier de link om de Nvidia shield pro te koppelen met harmony. Deze setup kun je gebruiken om de tv+ te koppelen,  de tv+ is al voor 80-90% te bedienen nu met de basis toetsen van de Nvidia shield. in andere post hierboven kun je lezen welke extra apparaten je moet toevoegen aan de harmony app zodat je de ontbrekende toetsen ook kunt kiezen en gebruiken

https://support.myharmony.com/nl-nl/harmony-experience-with-nvidia-shield

je kunt de Nvidia shield her benoemen  nadat je hem hebt toegevoegd naar diw7022 of tv+

@Pipo10 , top, zojuist deze stappen doorlopen en het is gelukt. Dit is voor mij prima werkbaar en mis eigenlijk geen knoppen. Thanks 👍🏻

Reputatie 3
Badge +1

Je kleuren toetsen en je record zitten niet in de shield setup.

als je wat terug scrolled in deze threat, heb ik geschreven hoe dit kunt oplossen, als je ze toch zou missen staat daar de oplossing. 🤗

 

en nog wat ideeen over bv de gids toets

Bedankt voor deze update, de record knop gebruik ik niet, de gids kan ik ook oproepen met pijltje omhoog en dan gids kiezen, blij dat de KPN TV+ remote opgeborgen kan worden

Reputatie 3
Badge +1

Wij kijken meestal niet direct en als je midden in een programma start dan kun je met groen naar het begin. En rood om opgenomen dingen te verwijderen. 
maar fijn te horen dat alles weer naar wens werkt. 

Reageer