Beantwoord

Big Brother livestream bij videoland via KPN

  • 5 January 2021
  • 30 reacties
  • 4203 keer bekeken

Beste KPN

Ik heb Videoland  aangeschaft via de KPN om de lifestream van Big Brother te kunnen volgen op tv.

Maar zie nergens een ingang om daar terecht te kunnen komen.

Is dit nog in ontwikkeling en komt dat snel of bieden jullie deze mogelijkheid voorlopig nog niet aan want anders ga ik snel naar een internet abonnement ipv van die van jullie

groet Ruud

icon

Beste antwoord door Monique Waroux 5 January 2021, 16:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Hoi Ruud,

 

Ik heb hetzelfde probleem. Ben benieuwd naar de reactie!

Ik heb hetzelfde probleem 

Net contact gehad met KPN. De livestreams worden dus NIET via KPN uitgezonden. Heb dus abbo bij KPN opgezegd en bij Videoland aangemeld. Is ook nog eens een euro goedkoper en zit nu de livestream te kijken! :wink:

Reputatie 2

Hier idem, n.a.v. reactie van Monique Waroux direct weer stopgezet. Gemiste kans voor KPN

Reputatie 2

Ik lees net dat ik nu een maand moet betalen, kan pas vanaf 4-2-2021 opzeggen.

Jammer, dit

In het Videoland pakket bij KPN is geen enkele live stream beschikbaar inderdaad. Ook die van RTL 4, RTL 5, RTL 7 en RTL 8 niet.

Moet je bij KPN nu betalen dan Yntsje?

Reputatie 2

Moet je bij KPN nu betalen dan Yntsje?


Volgens mij wel, ik zit er 1 maand aan vast

Thanks

voor jullie reactie ik ben er ook al achter dat het alleen met de computer kan de livestream volgen  vervelend nu moet ik weer een computer aansluiten op een tv om de films te bekijken.

En een maand betaald voor niks bij de KPN pfff wat een firma.

Een RTL …… effe nadenken voor je iets aanbied.

Groet Ruud

Bron: TotaalTV

Live streams Big Brother niet via decoders KPN en Ziggo en Samsung televisie.

Reputatie 2

Bedankt PeterG

Door KPN is hier niet over gecommuniceerd, het staat ook nergens op de website.

Heeft iemand een adres waar ik hier een klacht over kan indienen?

Alvast bedankt

Heeft iemand een adres waar ik hier een klacht over kan indienen?

@yntsje. RTL Videoland lijkt me de eerst aangewezen plek. Die hebben gecommuniceerd '’live streams via Videoland'’. Ze hadden dan de uitzonderingen wel even mogen vermelden.

P.S. inmiddels staat het op de website van Videoland.

https://hulp.videoland.com/hc/nl/articles/360018608920-Waar-kan-ik-de-Live-stream-vinden-van-Big-Brother-

Ik heb en houd gewoon '’Videolandpakket'’ bij KPN. Ik vermijd zelfs de dagelijkse uitzendingen op RTL 5. Heb niets met dit soort programma's. (Temptation Island, Wie is de Mol… het kan me allemaal gestolen worden)

Ik zit er sowieso naast. Heb ook Samsung tv. Daar werken de live streams van Videoland ook niet via de videoland-app. En kan die app sowieso niet gebruiken aangezien ik Videoland via de decoder van KPN heb en dus geen inlog voor de app. Gebruik overigens wel (bijna) altijd de KPN ITV app in de TV voor dat aanbod. Werkt prettiger. Ook omdat series doorstarten, net als bij Netflix. Via de decoder is dat niet zo.

Reputatie 2

Dankjewel Peter, ik ben inmiddels een chat begonnen. (74 wachtenden voor mij :scream: )

M vr gr Yntsje

Het is weer het zoveelste probleem bij Kpn nu met geen ondersteuning voor Big brother.Slechte steeds uitvallende wifi met nieuwe modem,trage tv ontvanger en zenders die verdwijnen.Jammer dat ik er nog een half jaar aan vast zit.Daarna stop ik deze elende!

Oh oh, @Gideon-abo 

Bij geen enkele provider biedt Videoland Big Brother via de decoder aan.

Bovendien zijn er maar 2 waar Videoland (ook...) via de decoder is te doen. (nou ja 3 als je xs4all meerekent, maar dat is feitelijk KPN)

Dit valt KPN écht niet aan te rekenen. Aparte reactie derhalve.

Badge

Inderdaad heel vervelend dat de Live stream TV via KPN Videoland niet te ontvangen is.

ik vraag mij af of andere live streams welke steeds vaker beschikbaar zijn, wel via het KPN Modem zijn te ontvangen.

Als dat niet kan, dan wordt het tijd dat  KPN, daar met SPOED naar kijkt en deze snel groeiende manier van TV kijken beschikbaar stelt. 
ik ben mijn hele leven al een tevreden klant van vroeger de PTT en alle vernieuwende veranderingen tot vandaag meegemaakt.

Dus KPN - Wakker worden!!!!

Reputatie 4
Badge +1

Je mist er dan ook werkelijk geen klap aan. Heb dat hele Big Brother 1 keer gekeken en irritatie gevoelens kwamen meteen naar boven. 

 

Maar goed ieder zijn/haar meug :wink:

@Paul1937

Het is Videoland die dat niet beschikbaar stelt. Ook in de settopbox van Ziggo, met gewoon een app die (wel) werkt via videoland.com (punt com), zijn en worden de BB streams ook niet beschikbaar.
Verder heeft Videoland de streams van RTL 4, 5, 7 en 8. Die zijn op de decoder van KPN al beschikbaar.

En KPN hoeft niks beschikbaar te stellen. Je kunt als consument zelf een geschikte smart-tv kopen, met alle apps daarin. :wink: Dan moet je videoland niet via de KPN ontvanger maar via videoland.com zelf nemen. Dan kan je ook kijken via laptop, tablet, en smartphone. Alle aanbod kan gecast behalve de BB streams. Die heeft videoland geblokkeerd voor Chromecast.

Zie artikel Hoe en waar kijk je de 2 livestreams van Big Brother op Breedbeeldweetjes.

Badge

@PeterG - ik heb TV’s met die mogelijkheid. Ik moet dan wel Videoland bij KPN opzeggen en/of een tweede abonnement bij Videoland nemen.. Dat is mij Big Brother zeker niet waard. Het gaat mij meer om Streamingdienstcn waar tickets voor gekocht moeten worden. Het zou dan wel prettig en eenvoudiger zijn als ik dat via KPN Interactieve TV kan ontvangen.

Via de TV en computer mogelijkheden vind ik het nogal moeilijk om een love stream uitzending te activeren.

Tickets? Je bedoelt abonnementen voor streamingdiensten. Als die apps in de TV ontvanger zouden zitten moet je je er alsnog elk apart op abonneren. KPN moet daar per streamingdienst een contract voor afsluiten en de dienst zelf moet het willen. Disney+ heeft al aangegeven dat bijvoorbeeld niet te doen.

Voor streamingdiensten gebruik ik de KPN ontvanger juist niet. Veel makkelijker via m'n TV.

Videoland (heb ik overigens wel via KPN, maar doe ik alleen via de KPN ITV app; niet via ontvanger). Netflix 4k via m'n smart tv. (Van KPN heb ik gewoon een HD-ontvanger)

Verder zit in de TV ook nog NPOstart/plus, KIJK.nl, NLziet, Disney+, Discoveryplus, Amazon Prime 4k, Rakuten TV, Apple TV en meer….

Als dat allemaal in je TV zit dan heb je KPN toch niet nodig?

ik heb TV’s met die mogelijkheid.

Badge

@PeterG

Ik bedoel bijvoorbeeld, 
William Janz zingt Julio Iglesias in een Live stream uitzending op 14FEB waarvan de tickets verkrijgbaar zijn via TicketPoint.

ik heb nog geen idee hoe dat werkt en als je dan als 80+SER’s allerlei capriolen moet uithalen omdat uiteindelijk op TV te zien, Dan ben  ik daar wel klaar mee.

Mijn vrouw snapt er al helemaal niets van en kan aardig met de KPN afstandsbediening omgaan om de meest essentiële handelingen uit te voeren. Dus dat schiet ook niet op.

Via KPN kan ik eenvoudig schakelen naar bijvoorbeeld Videoland, Netflix en YouTube en dat werkt goed bij mij.
 

Dus Peter advies wordt hogelijk gewaardeerd, waarvoor bijvoorbaat dank

Ik bedoel bijvoorbeeld, 
William Janz zingt Julio Iglesias in een Live stream uitzending op 14FEB waarvan de tickets verkrijgbaar zijn via TicketPoint.

Concert is trouwens op 14 februari 2022 dus volgend jaar. Het is vooralsnog gewoon in het theater zelf!
https://ticketpoint.nl/evenement/william-janz-zingt-julio-iglesias/

@Paul1937. Concertstreams zijn alleen via je computer (!) beschikbaar. Je dient dan naar de genoemde website te gaan en daar via iDeal te betalen. Je krijgt dan toegang tot de website met de aanwezige stream. Die kunnen nooit via een televisietoestel. Alleen als je de laptop met de HDMI met je TV verbindt.

Badge

Peter bedankt en ook voor de correctie, dat de live stream pas volgend jaar is. Geen haast dus en is er misschien tzt een app in de kPN ITV app om dan toch makkelijker concerten op je TV te zien. Voorlopig kan ik heel veel interessante dingen via YouTube zien. 

Het is geen live stream volgend jaar, @Paul1937 . Je mag naar het theater.

Je kan tenslotte kaartjes kopen voor, o.a. rang 1, rang 2, rang 3…. en platina en goud. (zie genoemde link)

Ook gezien de prijzen is het gewoon (weer) in het theater!

Badge

Jawel hoor, het is een serie livestreams en begint op 14FEB2022 en de prijs is dan zeer acceptabel. Kijk maar even op TicketPoint.